سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آپارتمانی 40 متری با امکانات یک خانه بزرگ!


این آپارتمان كوچك در شهر بوداپست قرار دارد و مساحت آن فقط 40 متر مربع است. فضای زیادی در این خانه وجود ندارد كه بتوان آن را طراحی كرد.


ویدیو مرتبط :
بازهم گل 40 متری به رحتمی لایی خور 40 متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار خانه، خواب است و مالکان نمی فروشند/ آپارتمان 40 متری در تهران را چند می توانید بخرید؟



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت مسکن

 بازار خانه، خواب است و مالکان نمی فروشند/ آپارتمان 40 متری در تهران را چند می توانید بخرید؟

بازار مسکن در این روزها در انتظار اجرای سیاست‌های دولت است به همین دلیل تغییرات خاصی در این بازار مشاهده نمی‌شود و قیمت‌ها همچنان سیرنزولی دارند اما همین موضوع منجر به این شده است که نسبت به سال گذشته تعداد واحدهای کمتری برای فروش گذاشته شود و مالکان نسبت به فروش واحدها بی میل باشند.

در واقع قیمت پایین آپارتمان‌ها و رکود خرید و فروش موجب شده که تعداد زیادی از مالکان واحدهای خود را برای فروش عرضه نکنند و در انتظار رونق بیشتر بازار باشند که با توجه به شرایط کنونی به نظر نمی‌رسد تاپایان سال هم تغییر خاصی در نرخ های مسکن به وجود بیاید.

براین اساس، در حال حاضر خریداران واقعی در بازار حضور دارند و به دلیل اینکه هنوز هم قیمت مسکن بیشتر از درآمد خانوارها است بنابراین تعداد زیادی از متقاضیان همچنان توان خرید مسکن را ندارند بنابراین مشتریان کمی در بازار وجود دارد.

همچنین تعدادی از فروشندگان هم که قصد تعویض آپارتمان خود را دارند با مشکل نبود مشتری مواجه شدند به همین جهت تعدادی از این فروشندگان هم از بازار فروش حذف شده اند.

براساس این گزارش، در شرایط کنونی فروشندگان واحدهای کوچک به نسبت دیگر واحدها با مشتری بیشتری روبرو هستند و این آپارتمان‌ها زودتر به فروش می رسد، بنابراین همچنان بازار مسکن در اختیار آپارتمان های کوچک و ارزان قیمت است.

واحدی 40 متری، طبقه سوم با انباری وبالکن در محدوده اجاره دار متری 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شده است و در محلاتی پاسدار گمنام واحدی 33 متری و طبقه سوم با پارکینگ به قیمت 110 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین سوئیت 25 متری در پیچ شمیران 60 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در آزادی - کارون واحدی 40 متری با قیمت هرمتر 2 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در اجاره دار واحدی 38 متری و یک خوابه طبقه دوم 110 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در نواب - جوانمرد واحدی 40 متری و نوساز با قیمت 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در نارمک - تسلیحات آپارتمانی 34 متری در طبقه دوم 110 میلیون تومان فروخته می‌شود و در فرجام واحدی 38 متری و یکخوابه طبقه سوم 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در وحدت اسلامی واحدی 34 متری و سه ساله در طبقه دوم 89 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در رسالت - مجیدیه واحدی 33 متری و یک خوابه با انباری 127 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در نارمک - تسلیحات واحدی 35 متری و نوساز در طبقه چهارم 130 میلیون تومان فروخته می‌شود و در مترو سبلان واحدی 32 متری و یکساله طبقه اول با قیمت 105 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ببراساس این گزارش، در خیابان آزادی 21 متری هاشمی واحدی 40 متری و نوساز طبقه دوم 128 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در پیروزی - مغانلو واحدی 40 متری با عمر 8 ساله و انباری 113 میلیون تومان به فروش می‌رسد.


اخبار اقتصادی - مهر