سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آموزش مدل مو ساده مناسب نامزدی و عروسی



در این مقاله مدل مویی را به شما آموزش می دهیم که مناسب نامزدی  و عروسی و بسیار سریع و راحت می توانید آن را در منزل به سادگی درست کنید اما این مدل مو در عین سادگی بسیار کامل می باشد .

مدل مو ,آموزش مدل مو,مدل مو ساده

ابتدا موها را شانه کنید و به کمک مواد یا سشوار موها را صاف کنید سپس قسمتی از موها را از قسمت فوقانی سر جدا کرده و محکم به هم گره بزنید ، حالا قسمتی از موها را از سمت چپ جدا کرده و همان مقدار مو را از سمت راست جدا کنید و به هم گره بزنید و به کمک یک فنر یا یک سنجاق مویی این گره را به گره ی بالایی متصل کنید و دوباره این عمل را با موهای باقی مانده تکرار کنید ، حالا می توانید موهای خود را به کمک شانه ها و سنگ های تزئینی تزئین و زیبا کنید.
منبع: آرایشیک

 


ویدیو مرتبط :
مدل ساده مو برای عروسی یا مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منحصر به فرد ترین مدل مو های بلند ، ویژه ی عروسی و نامزدی



برای برگزاری مراسم عروسی باید همه چیز از قبل تعیین شده باشد و برای برگزاری روزهای خاص مانند روز عروسی در زندگی نهایت دقت را باید به کار بگیرید ، عروس ، کسی است که در عروسی بیشترین توجه به او می شود و او باید از همه نظر با مهمان ها متفاوت باشد ، مدل مو نقش مهمی را در چهره ی عروس بازی می کند.

در این مقاله شما می توانید با توجه به تصاویر زیباترین و مناسب ترین مدل مو را برای خود انتخاب نمایید:


اگر خوب به تصاویر دقت کنید شما می توانید با توجه به شکل صورتتان و با توجه به ضخامت موهایتان یکی از این مدل های منحصر به فرد را انتخاب کنید.

 

برای تزئین موهایتان با توجه به سلیقه ی خود یا آرایشگرتان می توانید از گل ها یا لوازم تزئینی دیگر نیز برای جذاب تر شدن موهایتان استفاده کنید.

مدل مو, مدل موی عروس,موی عروس

مدل مو, مدل موی عروس,موی عروس

مدل مو, مدل موی عروس,موی عروس

مدل مو, مدل موی عروس,موی عروس

مدل مو, مدل موی عروس,موی عروس

مدل مو, مدل موی عروس,موی عروس

منبع: آرایشیک