سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آقایان در سنین مختلف چه عطری بزنند؟


شاید انتخاب عطری که هر روز از آن استفاده می کنید برایتان ساده باشد و دوست داشته باشید همیشه یک عطر خاصی به خود بزنید اما این را هم بدانید که هر سنی عطر خاص خود را می طلبد.

صبح بخیر: از شیوه لباس پوشیدن گرفته تا جواهراتی که استفاده می کنیم و عطری که می زنیم باید مطابق با سن مان باشد.

شاید انتخاب عطری که هر روز از آن استفاده می کنید برایتان ساده باشد و دوست داشته باشید همیشه یک عطر خاصی به خود بزنید اما این را هم بدانید که هر سنی عطر خاص خود را می طلبد. ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا عطری را که مناسب با سن تان است انتخاب کنید.

1. زیر 20 سالگی

در طول این سالهای طلایی زندگی که هر کاری دوست دارید انجام می دهید، مطمئنا زیاد در قید و بند انتخاب عطر نیستید اما فراموش نکنید که شما باید متناسب با شور و نشاط این دوران، عطر خود را انتخاب کنید.

بهتر است برای این دوران خود عطری با رایحه شیرین مانند رایحه مرکبات را انتخاب کنید. « Davidoff Cool Water » بی شک یکی از بهترین عطرها میان پسران در دوران نوجوانانی است، بنابراین در خرید آن درنگ نکنید.

 اگر می خواهید بیش از بقیه بدرخشید و به دنبال گزینه دیگری هستید، ما « Paco Rabanne One Million » را به شما پیشنهاد می کنیم. این عطر برای پسران 20 ساله یا کمتر بسیار مناسب و از « Davidoff Cool Water» جسورانه و متمایزتر است.

آقایان در سنین مختلف چه عطری بزنند؟

« Davidoff Cool Water»

125 میلی لیتر

قیمت: 24 یورو

« Paco Rabanne One Million»

50 میلی لیتر

42 یورو



2. 21—25 سالگی

به خودتان نگاه کنید، حال بزرگ شده اید، وقت آن است با دوران نوجوانی خود خداحافظی کنید و زندگی را کمی جدی تر بگیرید. حال زمان کار و برنامه ریزی برای آینده است. احتمالا جلب توجه دیگران نیز در این دوران برایتان بیش از گذشته اهمیت دارد پس بهتر است تغییراتی را به سبک زندگی خود بدهید. اگر به دنبال عطری مناسب برای این دوران می گردید باید عطرهای شیرین را، که نشانه جوانی هستند، انتخاب کنید.

 رایحه های اسطوخودوس، توت یا مرکبات انتخاب خوبی هستند، در غیر این صورت می توانید رایحه های کمی تند را که تاثیرگذارترند، انتخاب کنید. «Prada Luna Rossa Sport» گزینه مناسبی برای شما است. «Luna Rossa Sport  » متعلق به « Daniela Andrier» است که سازنده بهترین عطرهای پرادا و همچنین برخی از عطرهای بولگاری است. از زدن این عطر به خودتان پشیمان نمی شوید.

آقایان در سنین مختلف چه عطری بزنند؟

«Prada Luna Rossa Sport»

50 میلی لیتر

47 یورو



3. 25-32 سالگی

حتما در این دوران تغییرات اساسی به زندگی خود داده اید، دیگر پلی استیشن جزو اولویت های اصلی زندگی تان نیست یا حتی تی شرت هایتان طرح های گرافیکی قبل را ندارد. دیگر آنچه در اوایل دهه بیست سالگی برایتان اهمیت داشت، در زندگی تان جایی ندارد.

همان طور که کمد لباس هایتان تغییر کرده، بهتر است عطر خود را هم تغییر دهید. یکی از عطرهایی که برای این دوران شما مناسب است، « Terre d’Hermes» می باشد، یکی از پر طرفدارترین رایحه ها در دهه اخیر. ما به شما قول می دهیم که با این عطر متفاوت از دیگران در هر جایی که قدم بگذارید، خواهید درخشید.

این عطر یکی از محبوب ترین عطر های مردانه در جهان است. فریبندگی، جذابیت و تک بودن این رایحه نسبتا تلخ و خنک مردانه، آن را برای همیشه محبوب و خاطره انگیز ساخته است. این رایحه لوکس، کامل و هوشمند مردانه آمیزه ای از گریپ فروت، ترنج، پرتقال، ترکیباتی از سنگ چخماق، فلفل صورتی، برگ گل شمعدانی، نعناع هندی و سدر است.

آقایان در سنین مختلف چه عطری بزنند؟

«Terre d’Hermes»

75 میلی لیتر

84 یورو



4. 33- 45 سالگی

این سالها برای مردان سالهای سختی است. شما دیگر جوان نیستید اما چه کسی دوست دارد جوانی خود را فراموش کند؟ میانسالی باعث نمی شود که شما دیگر به جذابیت خود اهمیتی ندهید. بنابراین اگر می خواهید همچنان بدرخشید، عطر «Acqua di Parma’s Colonia Oud» با رایحه چوب آگاری که دارد، جذابیت و قدرتی را که متناسب با سن و سال شما است، به شما می دهد.

آقایان در سنین مختلف چه عطری بزنند؟

«Acqua di Parma’s Colonia Oud» 

100 میلی لیتر

160 یورو



5. بالای 46 سالگی

همه می دانند که مردها با افزایش سن، جذاب تر از قبل می شوند. شما می توانید با انتخاب عطری مناسب، حتی بیش از همیشه بر دیگران تاثیر بگذارید. «Tom Ford’s Tobacco Vanille» رایحه ای گرم و کمی شیرین با ماندگاری بالایی دارد.

آقایان در سنین مختلف چه عطری بزنند؟

«Tom Ford’s Tobacco Vanille»

50 میلی لیتر

145 یورو


ویدیو مرتبط :
در عزاداری خانم ها می توانند جلوی آقایان سینه بزنند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این آقایان می خواهند برانکو را زمین بزنند



اخبارورزشی,ورزشی,برانکو

درست در روزهایی که پرسپولیس دارد خوب نتیجه می‌گیرد و از همه مهمتر زیبا بازی می‌کند جنجالی ناخواسته دامان برانکو و این تیم را می‌گیرد؛ جام‌جهانی 2006 و حواشی مربوط به آن !

 به گزارش نود،برانکو هر چه تلاش می‌کند با جواب‌های کوتاه و خنثی از این ماجرا عبور کند طرف مقابل با فضاسازی‌‌‌های رسانه‌ای و مصاحبه‌های پی در پی تلاش می‌‌‌کند برانکو را عصبانی و شاید هم تمرکز‌ش را به هم بزند . به راستی الان چه وقت باز کردن زخم این تورنمنت 10 سال پیش است ؟

 

یکی از ستاره‌های تیم‌ملی جام‌جهانی 2006 که در همان زمان هم در کمپ تیم‌ملی در «فردریش‌‌‌هافن» آلمان از چنددستگی‌ و باندهای موجود در تیم‌ملی  گله‌مند بود و آه می‌کشید وقتی با ما روبرو می‌شود انگاری که درد دلش تازه شده و می‌‌‌گوید : چرا همه این حرف‌‌‌ها و مصاحبه‌‌‌ها الان اتفاق می‌افتد؟ چرا حالا دارند به این حاشیه دامن می‌زنند؟ چون پرسپولیس دارد خوب نتیجه می‌گیرد . اینها از ترس قهرمانی پرسپولیس دارند جنجال ایجاد می‌‌‌کنند تا تمرکز برانکو را بهم بزنند و  اوضاع را خراب کنند چون اگر این تیم نتیجه بگیرد امثال آقای X نمی‌توانند سرمربی پرسپولیس بشوند.

این بازیکن سابق تیم‌ملی در ادامه می‌گوید : برانکو نسبت به قبل نزد مردم محبوب‌تر شده و از نظر حرفه‌ای و شخصیتی و فنی توانسته تو قلب مردم جا باز کند. حالا مردم می‌‌گویند این پرسپولیس دارد بهترین فوتبال را بازی می‌کند اما عده ای این را دوست ندارند و شلوغ می‌کنند تا تمرکز برانکو را از بین ببرند. الان 3-2 هفته ای است که بعضی از آقایان به چند تن از بازیکنان جوان پرسپولیس خیلی نزدیک شده‌اند .

 

من می‌خواهم بپرسم چرا فلان بازیکن از 10 موقعیت گل دو تا را می‌زند تو گل ؟

خود او این‌گونه ادامه می‌‌‌دهد : من خودم در فوتبال بوده‌ام و رو هوا می‌زنم این چیزها را! چرا تا به حال این جنجال‌ها نبود؟ من حتی می‌‌‌گویم این آقایان آدم می‌فرستند دنبال این بچه‌ها تا آنها را هوایی کنند.

 

الان چه لزومی دارد که عکس این آقایان با بازیکنان جوان پرسپولیس در روزنامه چاپ بشود؟ حتما می‌‌‌خواهند بچه‌ها را برای خودشان نگه دارند! چه لزومی دارد که الان بعضی از بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کنند وهی بگویند فلانی مرا آورده؟‌من می‌گویم برای اینکه آقایان می‌خواهند در دل پرسپولیسی‌ها باقی بمانند و هواداران آنها را فراموش نکنند. به نظر من این حرف‌ها و این کارها و این جنجال‌‌‌ها تمرکز برانکو را در برنامه‌ریزی بهم می‌زند.

ستاره سابق تیم‌ملی  در جام جهانی 2006 در ادامه می‌‌‌گوید : پرسپولیس اگر مهاجم خوب داشت ، الان اگر مثلا رضا عنایتی را با 40 سال سن داشت باید 30 گل در همین چند هفته در لیگ‌ می‌زد چون‌‌‌هافبک‌‌‌های خیلی خوبی دارد و کار گل‌سازی و بازیسازی را خوب انجام می‌‌‌دهند .

 

به نظر من سرنخ این داستان‌ها جای دیگری است وگرنه لزومی ندارد که این کارها انجام بشود. چرا بچه‌ها  هی  در روزنامه از فلان آقا تعریف می‌کنند؟‌ البته این بچه‌‌‌ها جوان هستند اما این آقا دارد از آنها سوءاستفاده می‌کند . البته من که می‌‌‌دانم آقایان خودشان این کارها را نمی کنند بلکه نوچه‌هایشان را می‌فرستند دنبال این و آن .

 

من خودم سه سال در تیم .... توپ زدم و یک بار که با تیم همین آقایان بازی داشتم سه بار فلان آقا را دنبال من فرستاد که بیا از آقای X رخصت بگیر و من گفتم این آقا لیاقت نداره! باور کنید سه بار دنبالم آمد شب قبل از بازی ، ناهار روز بازی و قبل از بازی ! انگار برای آقایان افت داشت که من از آنها رخصت نگیرم.

وی در ادامه می‌‌‌گوید : می‌خواهند برانکو را زمین بزنند، می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند. حالا که می‌بینند پرسپولیس عالی و زیبا بازی می‌کند می‌خواهند با گل‌آلود کردن آب ماهی بگیرند. این کارها را می‌کنند تا تمرکز برانکو از بین برود.

 

آقایان در زمان خودشان بدترین شکست‌ها را داشتند ، بدترین رکوردها را داشتند. 4 تا 4 تا گل می‌خوردند حالا که برانکو خوب نتیجه گرفته برایش حاشیه درست می‌کنند . شما ببینید برانکو سال گذشته تیم را خودش نبسته بود و فقط امسال تیم را خودش بسته اما خوب نتیجه می‌‌‌گیرد و تیم را متحول کرده است. او فوتبال ایران را از حالت سکون و فسیل شدن خارج کرد، تماشاگران را برگرداند.

 

به نظر من مشکل تماشاگران 3-2 هزار تومان پول بلیت نیست این شوق و ذوق فوتبال است، این عشق به فوتبال مدرن است. که به نظر من شما روزنامه‌نگاران نیز خودتان را آلوده این جنجال‌ها نکنید و بازی نخورید! حالا تیم برانکو دارد یکی یکی تیم‌‌‌ها را می‌‌برد می‌ترسند دوباره پرسپولیس اوج بگیرد، قدرت بگیرد، برایش حاشیه درست می‌کنند . برانکو مثل فلان مربی خارجی کثیف نیست و دارد خوب و سالم و حرفه‌ای کار می‌‌‌کند. او اهل باندبازی نیست..


حرف‌‌‌های این بازیکن بزرگ تیم‌ملی قابل تأمل است. حرف‌های زیادی داشت و دارد که بماند برای وقتی دیگر ...

 

اخبار ورزشی - نود