سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آقایان بخوانند: چه مدل مویی به شما می آید؟



هیچ چیزی بدتر از این نیست که پس از خروج از آرایشگاه ببینید مدل مویی که انتخاب کرده اید، به چهره تان نمی آید. مدل موهای متفاوتی وجود دارند اما آیا تمام آنها به صورت شما می آیند؟ بار دیگر که می خواهید برای آرایش موهایتان اقدام کنید، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، توجه کنید تا با بهترین انتخاب بر زیبایی چهره خود بیافزایید.

1. صورت بیضی

مدل موی آقایان

صورت بیضی; این فرم صورت برای خانم ها ایده آل است

 

این فرم صورت برای خانم ها ایده آل است، اگر چه آقایان آن را زیاد نمی پسندند. اگر صورت شما بیضی است، می توانید هر مدل مویی را، به دلیل تناسبی که اجزای صورت تان با هم دارند، انتخاب کنید.

2. صورت مربع

مدل موهای متفاوت

مردانی که صورت مربع دارند، قوی و جذاب به نظر می رسند

 

مردانی که صورت مربع دارند، قوی و جذاب به نظر می رسند. مدل مویی که این افراد انتخاب می کنند معمولا زاویه دار است، درست برخلاف خانم ها  که مدل های گرد را ترجیح می دهند. درست مانند صورت های بیضی، شما هم می توانید مدل های گوناگون مو را امتحان کنید. اگر چه موهای کوتاه بهترین گزینه برای این نوع صورت است اما اگر می خواهید موهایتان به چشم آید، فواصل بین دو فرق سر را بلندتر کنید.

3. صورت کشیده

انتخاب مدل مو برای آقایان

صورت کشیده; مدل های مختلفی به صورت شما می آیند

 

مدل های مختلفی به صورت شما می آیند. این صورت کمی از صورت های بیضی کشیده ترند. اگر می خواهید جلوی موهایتان را بلند کنید، بغل های آن را بزنید تا صورتان حالت کشیده خود را حفظ کند یا حتی کشیده تر به نظر برسد. فقط دقت کنید که موهای جلوی سرتان زیاد بلند و موهای بغل زیاد کوتاه نباشد.

4. صورت گرد

مدل موی آقایان

صورت گرد; انتخاب مدل مو برای این نوع صورت، کاملا بستگی به خود شما دارد

 

انتخاب مدل مو برای این نوع صورت، کاملا بستگی به خود شما دارد. دوست دارید کدام قسمت از صورت تان پنهان یا بیشتر به چشم آید؟ صورت های بیضی زاویه دار نیستند بنابراین باید مول مویی را انتخاب کنید که کمی بلند و حجیم باشد تا گردی صورتتان را بپوشاند و آن را کشیده نشان دهد. از آوردن تمام موهای سرتان روی پیشانی خودداری کنید، زیرا گردی آن را تشدید می کند.

5. صورت لوزی

انتخاب مدل مو برای آقایان

صورت لوزی; این افراد گونه هایی استخوانی و برجسته و پیشانی و چانه های باریکی دارند

 

این افراد گونه هایی استخوانی و برجسته و پیشانی و چانه های باریکی دارند. شما باید مدل مویی را انتخاب کنید که کمی صورتتان را کشیده تر کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم کمی موهایتان را بلند کنید و بالای سرتان پوش دهید. از طرف دیگر، بغل موهایتان را کوتاه کنید تا گوش هایتان بیشتر به چشم آیند. از صاف کردن موهایتان نیز خودداری کنید، موهای طبیعی و فر شما را زیباتر خواهد کرد.

6. صورت قلبی شکل

مدل موها

صورت قلبی شکل; با کمی ته ریش تعادل صورت تان را حفظ کنید

 

صورت های قلبی شکل شقیقه بلندی دارند و ما، مانند صورت های لوزی شکل، مدل موی بلند را پیشنهاد می کنیم. موی کوتاه، از آنجا که تنها بر قسمت بالایی صورت تاکید می کند، برای شما مناسب نیست. با کمی ته ریش تعادل صورت تان را حفظ کنید.

7. صورت مثلثی

انتخاب مدل مو برای آقایان

صورت مثلثی; انتخاب مدل مو برای این نوع صورت دشوار است

 

صورت های مثلثی در نقطه مقابل صورت های قلبی شکل قرار دارند. مردانی با این فرم صورت، پیشانی باریک و فک پهنی دارند و متاسفاته انتخاب مدل مو برای این نوع صورت دشوار است. پیشنهاد می کنیم موهای بلندتان را تکه تکه بزنید تا بالای سرتان حجیم تر به نظر آید. کمی چتری نیز بر زیبایی شما خواهد افزود.

منبع:برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
‫چگونه مدل مویی به شکل تاج عروس داشته باشیم ؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه مدل مویی به کی می یاد؟



● صورت لوزی‌شکل

در این نوع صورت، پیشانی کوچک بوده و ناحیه چشمها و استخوان‌های گونه عریض‌تر و چانه باریک است. باید مدل مویی انتخاب کنید که استخوان گونه را باریک‌تر جلوه دهد و پهنای پیشانی و فک بیشتر به نظر بیاید

▪ مدل پیشنهادی مو: مدل‌های نامتقارن بهترین گزینه شماست. اگر فرق سر از بغل باز شود، موها حتماباید چتری باشد و به کناره‌ها پیچ بخورد و بیشترین پرپشتی مو در ناحیه چانه باشد و بلندی موها تا میانه گردن بیاید.

مدل مو

● صورت مربعی‌شکل

خط فک و پیشانی در صورت‌های مربعی، عریض بوده و استخوان گونه و چانه، زاویه‌دار و پهن است؛بنابراین مدل مو باید طوری انتخاب شود که صورت، بلندتر و کشیده‌تر نشان داده شود.

▪ مدل پیشنهادی مو: در این مورد نیز، مدل موی نامتقارن بهترین است. فرق از بغل باز شود، اما چتری مو اختیاری است. باید بیشترین پرپشتی مو در ناحیه گیجگاه و فرق سر باشد. درواقع طول موها تا چانه می‌آید.

● صورت مستطیل‌شکل

عرض و پهنای پیشانی، چانه و گونه یکسان است و صورت، لاغر و کشیده است. افرادی که صورتی به این شکل دارند، ‌باید سعی کنند فرم صورتشان کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه داده شود.

مدل مو

▪ مدل پیشنهادی مو: می‌تواند متقارن یا نامتقارن باشد و چتری اختیاری است اما بیشترین پرپشتی موباید در کناره‌های سر باشد. قد موها نیز کوتاه است و تا چانه ارتفاع دارد.

● صورت مثلثی‌شکل

پیشانی باریک‌ترین قسمت این‌گونه صورت‌هاست و برعکس مدل قلبی‌شکل، به تدریج هرچه به سمت گونه و چانه می‌رویم، عرض آنها بیشتر می‌شود؛ باید سعی کنید پهنای پیشانی زیاد و عرض چانه و گونه‌ها کم شود.

▪ مدل پیشنهادی مو: بازهم متقارن یا نامتقارن‌بودن مهم نیست؛ مدل مو باید در ناحیه گوش و بالاترپرپشت‌تر بوده و به تدریج به سمت گردن و پشت گردن باریک شود. حواستان باشد زیر گوش‌ها را پرپشت نکنید. ارتفاع موها در این مدل نیز تا چانه می‌آید.

مدل مو

● صورت بیضی‌شکل

در این مدل، چانه کمی باریک‌تر از پیشانی و استخوان گونه برجسته است که به خاطر تقارن و تناسب آن، ایدئال‌ترین شکل صورت به حساب می‌آید. هر نوع مدل مویی نیز برای این چهره‌ها مناسب است.

● صورت گرد

طول و عرض صورت تقریبا برابر است و زوایای اندکی دارد. باید سعی کنید صورت‌تان را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه دهید.

▪ مدل پیشنهادی مو: انتخاب موهیی نامتقارن، بهترین حالت ممکن است. بیشترین پرپشتی در فرق