سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آشپزخانه هم برای خودش شخصیت دارد!


اگر دوست دارید در این فصل زیبا آشپزخانه خود را شیک و زیبا کنید اما نمی خواهید خیلی هم هزینه کنید، باید روش هایی ارزان برای تغییر دکوراسیون را بدانید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: اگر دوست دارید در این فصل زیبا آشپزخانه خود را شیک و زیبا کنید اما نمی خواهید خیلی هم هزینه کنید، باید روش هایی ارزان برای تغییر دکوراسیون را بدانید.

 خیلی ساده می توانید با حفظ هویت اصلی آشپزخانه، چیدمان آن را به شکل دلخواه تغییر دهید. کلید این کار نیز این است که جزئیات چیدمانی که در اتاق های دیگر خانه رعایت می کنید را در آشپزخانه هم رعایت کنید. آشپزخانه هم برای خود هویتی دارد. پس برای ایده های نامتعارف و غیر تکراری با ما همراه باشید. 



1.  آثار هنری آشپزخانه نباید محدود به تهیه غذا یا خوراکی ها باشد. به نظر ما بهتر است تابلوهایی در آشپزخانه آویزان کنید که مدرن و غیر قابل انتظار هستند. همچون یک تصویر سیاه و سفید از زندگی شهری.





2. رنگ کردن کابینت هایی که درب شیشه ای دارند و داخلشان دیده می شود یکی از روش های ساده برای تغییر چهر آشپزخانه با هزینه کم است.





3. اگر مجموعه ای رنگی از ظروف در خانه دارید، آنها را در مکانی که بسیار به چشم می آیند به معرض نمایش بگذارید. این رنگ متفاوت باعث می شود تا آشپزخانه تغییر مثبتی کند.





4. ما در ایران قالیچه ها و جاجیم های زیبا با رنگ های گرم زیادی داریم. بنابراین، بد نیست در آشپزخانه مدرن خود یکی از این قالیچه های ظریف و زیبا را به عنوان کفپوش پهن کنیم تا حس طبیعت را به بیننده القا کند. استفاده از سبدهای بزرگ برای جمع آوری وسایل و گلدان های طبیعی گل و گیاه نیز به نزدیکی بیشتر فضا به طبیعت کمک می کنند.





5. استفاده از نورگیر باعث کم شدن هزینه دوخت پرده می شود. البته اگر خودتان دوخت و دوز بلد هستید که موضوع فرق دارد. اما به طور کلی، برای هویت دادن به پنجره با هزینه های کم می توانید از نورگیرهای معمولی و البته زیبا استفاده کنید.





6.اگر در بالای اجاق گاز خود جا دارید، می توانید یک طبقه کوچک آنجا نصب کنید. البته به جای نمایش قاشق و ملاقه، یک منظره جالب و کاملا متفاوت ایجاد کنید. همچون عکس می توانید از ترکیب آینه های مختلف استفاده کنید. برای هویت تازه بخشیدن به آشپزخانه، باید نگاه متفاوت به آن داشته باشید.





7. می توانید از ایده  آمبر لوئیس الهام بگیرید و پشت درب انباری یا اتاق کنار آشپزخانه را سیاه رنگ و آن را به تخته سیاه گچی تبدیل کنید. هر روز هم هر طرحی دوست دارید روی آن نقاشی کنید. یا به عنوان دفترچه یادداشت از آن بهره بگیرید. این یک ایده ناب و کاربردی است که در کمتر آشپزخانه ای شاهد آن خواهید بود. 





8. شاید استفاده از لوسترهای پرزرق و برق و بزرگ برای آشپزخانه کمی نامتعارف باشد، اما همین باعث جلب توجه بیشتر و منحصربه فرد بودن آشپزخانه شما می شود. استفاده از یک وسیله عتیقه در کنار وسایل مدرن آشپزخانه می تواند بسیار جلب توجه کننده باشد.





9. استفاده از طبقه های باریک در این آشپزخانه کوچک باعث بیشتر شدن فضا شده است. حتی می توان صندلی جلوی آنها گذاشت و به عنوان میز برای صرف غذا از آن استفاده کرد.





10. اگر شهامت استفاده از رنگ های جیغ و پررنگ را دارید، بسم الله. می توانید همه فضای آشپزخانه خود را به رنگ مثلا فیروزه ای تیره رنگ آمیزی کنید. این کار باعث می شود تا آشپزخانه های کوچک، بزرگ تر دیده شوند.


ویدیو مرتبط :
تبدیل آشپزخانه قدیمی به یک آشپزخانه مدرن با IKEA

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این دختر خودش را شبیه شخصیت کارتونی کرده است!+تصاویر



موهای بنفش رنگ یا گاهی سرخ رنگ او، مدل و اندازه چشم های غیر معمولش و حتی دور کمر باریکی که همگی به لطف جراحی های زیبایی بجود آمده اند، چیزی نیست که نظر اطرافیان را به خود جلب نکند.
آناستازیا،نوجوان 19 ساله اوکراینی است که با عمل های جراحی متعدد، خودش را شبیه به یکی از شخصیتهای کارتونی انیمیشن های ژاپنی درآورده است.
موهای بنفش رنگ یا گاهی سرخ رنگ او، مدل و اندازه چشم های غیر معمولش  و حتی دور کمر باریکی که همگی به لطف جراحی های زیبایی بجود آمده اند، چیزی نیست که نظر اطرافیان را به خود جلب نکند.
او اکنون بیشتر از آنکه به انسانها شبیه باشد، به شخصیتهای کارتونی شباهت دارد و می توان گفت رکورددار در این زمینه نیز هست.چیزی که پیشتر، یک دختر آمریکایی 16 ساله به نام خود ثبت کرده بود.آن دختر بسیار به عروسکهای باربی شبیه بود.
خودش می گوید: اول از اینکه شبیه به این شخصیت محبوب رویاهای کودکی ام شده بودم، خوشحال بودم.اما الان چهره ام، دل خودم را هم میزند.دوستانم از کنارم پراکنده شده اند و من تنهای تنها هستم.
این لحن ناراحت کننده او اگرچه به واقعیت نزدیک است، اما تصاویر منتشر شده از وی در پروفایل شخصی اش در شبکه اجتماعی فیسبوک، تاکنون 1000 لایک خورده است.... / روزگار نو

دختری شبیه شخصیت های کارتونی,دختری شبیه عروسک های باربی

دختری شبیه شخصیت های کارتونی,دختری شبیه عروسک های باربی

دختری شبیه شخصیت های کارتونی,دختری شبیه عروسک های باربی