سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آسمان خراش های دیدنی در مالزی!


برج های دوقلوی پتروناس با عظمت چشم گیر و طراحی فوق العاده ی خود در کوالالامپور مالزی مشغول خودنمایی هستند. با ما همراه شوید تا اندکی بیشتر با معماری این برج های غول پیکر آشنا شویم...





وب سایت چیدانه: تصور کنید بر بلندای یک آسمان خراش ایستاده اید و کل شهر زیر پاهای شماست. آسمان خراش هایی که دل آسمان را شکافته اند و پا را از گلیم شان درازتر کرده اند. چقدر با این خراشنده های آسمان در گوشه و کنار دنیا آشنایید؟ در نگاهی کلی به معماری معاصر جهان، می ‌توان به نمونه ‌های بی ‌نظیری از آسمان‌خراش‌ها دست یافت.

برج های دوقلوی پتروناس، آسمان خراشی دیدنی در مالزی

آسمان خراشی دیدنی در مالزی!

این آسمان‌خراش‌‌های عظیم با هر انگیزه و در پاسخ به هر نیازی که ساخته شده‌اند، متکی بر پیشرفت‌های تکنولوژی هستند. دنیای شرق نیز از قافله عقب نمانده و تا کنون چندین بار رکورد بلدترین آسمان خراش ها را شکانده است. در همین نزدیکی ها برج های دوقلوی پتروناس با عظمت چشم گیر و طراحی فوق العاده ی خود در کوالالامپور مالزی مشغول خودنمایی هستند. با چیدانه همراه شوید تا اندکی بیشتر با معماری این برج های غول پیکر آشنا شویم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



استیکر اتاق کودک تان را خودتان بسازید؛ آسان و کم هزینه

دکوراسیون اتاق کودکتان یکنواخت شده است؟ کودکتان مدام بهانه ی آن استیکرهای بامزه و دوست داشتنی که در خانه ی دوستش دیده است را می گیرد؟ دلتان می خواهد دکوراسیون اتاق کودک دلبندتان هنر دست شما باشد؟

آسمان خراشی دیدنی در مالزی!

می خواهید مقرون به صرفه ترین تغییر دکوراسیون را داشته باشید؟به جای مناسبی سر زده اید، امروز در چیدانه به شما می آموزیم چگونه اتاق های تکراری فسقلی هایتان را با کمترین هزینه، به محبوب ترین اتاق ها تبدیل کنید. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خانه داری با طراوت در روزهای پاییزی

یک هفته  بیشتر است که قدم روی پاییز گذاشتیم و از صدای خش خش برگ ها زیر پای احساسمان لذت می بریم، اگر شما هم مثل من عاشق این درد زرد پاییز هستید پس این مهمان دوست داشتنی را پشت در خانه های خود منتظر نگذارید.

آسمان خراشی دیدنی در مالزی!

درهای خانه ی احساستان را بازکنید به طبیعت به نسیم سلامی بکنید، چیدانه امروز پاییز را به خانه ی شما می آورد با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


دیوار شیشه ای با طرح های زیبا در دکوراسیون داخلی منزل

آسمان خراش های دیدنی در مالزی!

همه ی ما از دیدن تصاویر زیبا به وجد می آییم و با آن ها به دنیایی دیگر سفر می کنیم. همین علاقه باعث شده گاهی دیوار های منزل خود را با تصاویر و پوسترهایی که دوست داریم، بپوشانیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید خود تصویر با دیوار تان یکی شود؟ در دنیای امروز هیچ چیز غیرممکن نیست. هنر به زیبایی با تکنولوژی تلفیق شده و به رویاهای بشر حقیقت بخشیده است.

شاید تا کنون با دیوارهای شیشه ای طرح دار در دکوراسیون داخلی مواجه شده باشید، اما چقدر با آن ها آشنا هستید؟ این دیوار های شیشه ای ترکیبی از عکاسی، تکنولوژی و شیشه هستند که خود را به گونه ای متفاوت به نمایش گذاشته اند. چیدانه امروز می خواهد درباره ی این دیوار ها بیشتر با شما به صحبت بنشیند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


به راحتی شوفاژهای خانه را هواگیری کنید!

فصل پاییز از راه رسیده و کم کم هوا رو به سرد شدن است و باید از همین الان به فکر تاسیسات گرمایشی خانه باشیم تا اگر نیاز به تعمیرات دارند قبل از این که هوا خیلی سرد شود به انجام آن ها بپردازیم.

آسمان خراش های دیدنی در مالزی!

یکی از این تاسیسات گرمایشی شوفاژها و رادیاتورها هستند که قبل از استفاده از آن ها حتما باید هواگیری شوند این ویدئو جالب به شما نشان می دهد که انجام این کار چقدر آسان است، پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
کلیپ بسیار زیبا و دیدنی سقوط آزاداز بلندترین آسمان خراش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معماری دیدنی آسمان خراش دایره‌ای


چندین واحد منحصر به فرد این آسمان خراش برای پذیرایی از مهمان‌ها (به صورت هتل) طراحی شده است.

جنوب نیوز: به تازگی معماری ایتالیایی آسمان خراش دایره‌ای شکل ساخته‌اند.

این آسمان خراش در چین بنا شده و ۸۵۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که ۳۳ طبقه‌ای است و۱۳۸ متر ارتفاع دارد.

چندین واحد منحصر به فرد این آسمان خراش برای پذیرایی از مهمان‌ها (به صورت هتل) طراحی شده است.

این آسمان خراش که نزدیک یک آب بنا شده انعکاس به شکل هشت انگلیسی دارد که بر زیبایی منظره در آن منطقه افزوده است، چراکه چینی‌ها عدد ۸ را خوش‌یمن می‌دانند.