سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه



 

 

آرایش زخمهای کوچک، خال و لکه های سیاه

 

برای اینکه زخمهای کوچک،خالهای ریزو لکه های سیاه هنگام آرایش کاملا محو شده و خوب پوشانده شوند نباید هیچگاه آنها را با یک مرطوب کننده چرب کنید بلکه ...

 

شما که پوستتان دارای خالهای ریز و یا لکه های سیاه باقی مانده از جای جوش و یا حتی گاهی دچار زخمهای کوچک می شود می توانید با بکار گیری چند راهکار ساده هنگام آرایش آنها را به گونه ای بپوشانید که با تمام نقاط دیگر پوست همرنگ و یکدست دیده شود .

 

برای اینکه زخمهای کوچک،خالهای ریز و لکه های سیاه هنگام آرایش کاملا محو شده و خوب پوشانده شوند باید به این نکته توجه داشته باشید که اگردر زمانی هستید که زخم روی پوستتان دارید مثل روال گذشته از مرطوب کننده استفاده نکنید چرا که استفاده از مرطوب کننده، ترمیم و خشک شدن زخمهای شما را به تعویق خواهد انداخت و سبب میشود پوست فوندیشن شما را سریع جذب کرده و زخم شما را تازه تر نشان دهد، همچنین در مورد خالها و لکه ها آنها را براق کرده و بیشتر نمایان کند.

 

حال پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا تنها از یک ضد آفتاب فاقد چربی و ترجیحآ رنگی برای زیرساخت استفاده کرده و تمام نقاط پوست را یکدست با آن بپوشانید سپس از کرم پودری که یک درجه از رنگ پوستتان تیره تر است (جهت محو کردن لکه ها) استفاده کرده و یک لایه کامل روی ضد آفتاب به تمام نقاط بزنید . کمی صبر کنید و با نوک انگشتان به پوست ضربه بزنید . حال وقت آن رسیده که با یک فوندیشن تنها روی لکه ها و خالها و زخمها را بپوشانید و بعد روی آن دوباره از همان کرم پودر بزنید و پوست را کاملا یکدست کنید .

 

اگر لکه ها خیلی تیره اند و باز کمی دیده می شوند بهتر است در پایان کار از یک پنکیک همرنگ فوندیشن استفاده کنید و باز ابتدا روی لکه ها و بعد به آرامی همه ی نقاط را یکدست کنید.

 

توجه داشته باشید در مورد پوستهایی با این خصوصیات هر چه کرم پودر و فوندیشن یا پنکیک از رنگ پوست تیره تر باشد قابلیت پوشانندگی لکه ها و خالها بیشتر خواهد بود، پس سعی کنید از پوشاننده های روشنتر از رنگ پوستتان استفاده نکنید.

منبع:funshad.com


ویدیو مرتبط :
حذف جوش، خال و لکه در فتوشاپ - How to Remove Pimple in Photoshop

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه خال ها و لکه های صورتم را پنهان کنم؟



 

 

سوال :اخیرا روی گونه ها و دیگر اجزای صورتم لکه هایی پیدا کرده ام، چگونه می توانم آنها را با آرایش بپوشانم؟به تازگی تصمیم گرفته ام که لکه های صورتم را با لیزر از بین ببرم.آیا روش مناسبی است؟

 

لکه وخال صورت

 

پاسخ:یک کرم پودرمناسب پیداکنید.

 

سوال:اخیرا روی گونه ها و دیگر اجزای صورتم لکه هایی پیدا کرده ام، چگونه می توانم آنها را با آرایش بپوشانم؟به تازگی تصمیم گرفته ام که لکه های صورتم را با لیزر از بین ببرم.آیا روش مناسبی است؟

 

لکه وخال صورت

 

پاسخ: لیزر تنها راه برای از بین بردن لکه های صورت نیست. در واقع شما با آرایش نیز می توانید براحتی این لکه ها را بپوشانید. ابتدا یک کرم پودر متمایل به زرد به صورت تان بزنید، دقت داشته باشید کرم پودرتان باید دو درجه از رنگ پوست صورت تان روشن تر باشد. در ضمن کرم مورد نظر باید غلیظ و رنگ زیادی داشته باشد. این کرم پودرها باید قادر باشند که محل زخم و جراحت، تاتوها ، ماه گرفتگی ها را بپوشانند. کرم پودر را با یک برس مخصوص و یا با نوک انگشت تان روی صورت تان پخش کنید. مراقب باشید که با با زیاد پخش کردن کرم، آن را به کلی از روی صورت تان محو نکنید. در نهایت با یک پنکیک ملایم برق کرم و سفیدی بیش از حد آن را بگیرید و کمی هم رژ گونه روی گونه هایتان بزنید.