سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

یك شـبه سرآشپز ماهری شوید


استفاده از تكنیك‌های ساده آشپزی تاثیر زیادی در خوش طعم شدن موادغذایی و جلوه آن‌ها خواهد داشت. با این كار اشتهای اعضای خانواده‌تان را برای خوردن مواد‌غذایی مفید و سالم افزایش دهید.



  •  بهترین و ساده‌ترین كار برای ترد شدن گوشت قرمز خیس كردن آن در مخلوطی از روغن زیتون خوراكی و سركه است. 2 ساعت برای این كار كافی است.
  •   بعد از تهیه پیاز داغ یا پیاز رنده شده برای طبخ غذا می‌توانید با كمك دانه‌های قهوه بوی بد پیاز را از دست‌های‌تان پاك كنید.
  •   بسیاری از آشپزها معتقدند كه پاشیدن مقداری نمك روی پوست تخم‌مرغ می‌تواند در استحكام آن كمك كرده و مانع از شكنندگی پوست تخم مرغ شود.
  •  قرار دادن یك سیب درختی سالم درون سبد سیب‌زمینی مانع از جوانه زدن سیب‌زمینی‌ها خواهد شد.
  •   اگر ظروف نقره‌ای دارید و دوست دارید بعد از مدت‌ها از آن‌ها استفاده كنید با كمك مقدار كمی خمیردندان و ماساژ سطح آن با كمك یك پارچه كتان ظروف‌تان را تمیز و براق كنید.
  •  برای تازه ماندن اسفناج و كرفس درون یخچال كافی است یك دستمال نخی تمیز را مرطوب كرده و آن را دور سبزی‌های تازه‌تان بپیچید.
  •   اگر سوپ یا خوراكی تهیه كردید كه احساس می‌كنید روغن آن زیاد است با انداختن یك قطعه یخ و جمع شدن چربی‌ها به دور یخ به راحتی آن‌ها را از درون غذا خارج كنید.
  •   بهترین راه‌حل برای پیشگیری از سیاهی و نرم شدن موزها جدا نگه داشتن آن‌ها از یكدیگر است. بهتر است موزها را با فاصله یا در كیسه‌های جداگانه در یخچال نگهداری كنید.
  •  درصورتی كه از تازه بودن تخم مرغ اطمینان ندارید، آن را درون یك كاسه آب قرار دهید اگر تخم مرغ روی آب ماند به این معناست كه چندان تازه نیست.


ویدیو مرتبط :
به سادگی به یك آرایشگر حرفه ای آقایان تبدیل شوید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنها با یك كلیك دانشجوی دانشگاه هاروارد شوید



هاروارد, استنفورد

تنها با یك كلیك دانشجوی دانشگاه هاروارد شوید

تعداد زیاد واحدها و دروس ارائه شده آن لاین و آموزش از راه دور دانشگاه‌های برتر آمریكا منجر به تغییر مفهوم ذهنی آموزش عالی شده است.

به گزارش ایسنا از نیوزسنتر، دانشگاه‌های عالی آمریكا و جهان نظیر هاروارد و استنفورد میلیون‌ها دلار هزینه صرف این روش كرده‌اند تا همه مردم در اقصی نقاط جهان به واحدها و دروس این دانشگاه دسترسی داشته باشند.

در دانشگاه استنفورد 2 پروفسور دانشگاه صفحه یادگیری مجازی را تاسیس كردند كه این امكان را ایجاد كرده تا تمام افراد فقط با دسترسی به اینترنت بتوانند واحدها و دروس این دانشگاه را انتخاب كرده و آموزش ببینند.

دانشگاه ماساچوست نیز با همكاری دانشگاه هاروارد با ایجاد مركز آموزش آن لاین 60 میلیون دلاری وارد عرصه فناوری در آموزش شده است. این طرح شامل ارائه دروس ویدئویی، آزمایشگاه‌های آن لاین و جلسات سوال و پاسخ با اساتید و مشاوره‌های تحصیلی می‌باشد.

این طرح به منظور ایجاد یك بدنه جهانی دانشجویان است و ارائه خدمات آموزشی كیفیت بالا برای دانشجویان می‌باشد...../ایسنا