سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

گوشت جانشین‌های بهتری هم دارد


مصرف حبوبات، سویا، انواع مغزها، بادنجان و بلغور گندم بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز هستند كه علاوه بر تامین مواد آلی و معدنی مورد نیاز بدن مانع بروز كم خونی و فقر آهن می‌شوند.






مصرف حبوبات، سویا،  انواع مغزها، بادنجان و بلغور گندم بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز هستند كه علاوه بر تامین مواد آلی و معدنی مورد نیاز بدن مانع بروز كم خونی و فقر آهن می‌شوند. تحقیقات ثابت كرده رژیم غذایی سرشار از سبزی و میوه تازه می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان‌ها جلوگیری كند ولی مشكلی كه ممكن است با حذف گوشت قرمز و سفید برای افراد پیش بیاید، فقدان مواد آلی و معدنی موجود در گوشت است كه بدن به آن نیاز دارد.

آجیل‌ها منبع مهم امگا 3 هستند. بلغور گندم و دانه‌های حبوبات علاوه بر ویتامین گروه‌B تامین‌كننده پتاسیم و فسفر مورد نیاز بدن هستند. نوعی از قارچ‌های گوشت دار و پرحجم هم می‌توانند طعم و مزه گوشت را برای مصرف‌كننده تداعی كنند.


ویدیو مرتبط :
جانشین جانشین پادشاه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرپ گوشت



کرپ گوشت

مواد لازم : 
گوشت چرخ کرده 300 گرم
فلفل سیاه 1 قاشق چایخوری
رب 2 قاشق غذا خوری
تخم مرغ پخته 2 عدد
پیاز 1 عدد
نمک به مقدار لازم
جعفری خرد شده 5 قاشق غذا خوری

 

 

مواد لازم برای تهیه خمیر کرپ :  

تخم مرغ 5 عدد
کره نصف استکان
نمک به مقدار کم
شیر 1 استکان
آرد 1/5 استکان

 

طرز تهیه :

گوشت و پیاز را رنده کنیدو به آن رب بزنید و با یک لیوان آب بگذارید بپزد. نمک و فلفل و جعفری را در آن بریزید. وقتی که آبش تمام شد ، تخم مرغ پخته را در آن رنده کنید و هم بزنید .

 

مواد خمیر کرپ را به تناوب با هم مخلوط کنید تا خمیر شلی درست شود . در تابه روغن بریزید و وقتی خوب داغ شد ، از مایه خمیر در آن بریزید تا به اندازه یک پیشدستی پخش شود . دو طرفش را سرخ کنید . وقتی همه کرپ ها آماده شد ، از مایه لایشان بگذارید و خمیر را ببندید و کرپ ها آماده شد ،از مایه لایشان بگذارید و خمیر را ببندید و کرپ های آماده را 10 دقیقه در فر با حرارت بسیار ملایم بپزید .