سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

گوجـه‌سبز یا قرمز چشمك زن؟


در این روز‌ها كه قیمت این میوه به میزان معقولی پایین آمده و گوجه سبز دیگر یك میوه نوبرانه به حساب نمی‌آید، پای ثابت ظرف میوه درتمام مجالس شده است.





در این روز‌ها كه قیمت این میوه به میزان معقولی پایین آمده و گوجه سبز دیگر یك میوه نوبرانه به حساب نمی‌آید، پای ثابت ظرف میوه درتمام مجالس شده است. گوجه سبز كه میوه كال آلو است در فصل تابستان علاقه‌مندان بسیاری دارد. در سایت سلامتستان آمده، این میوه كه خوردن نوبرانه‌اش لذت زیادی دارد طبع سرد دارد و افرادی كه سرد مزاج هستند با خوردن آن با مشكل روبه‌رو خواهند شد. همچنین اسیدیته بالای این میوه برای افرادی كه از ناراحتی گوارشی و سوءهاضمه رنج می‌برند مشكل ساز خواهد بود. ولی مصرف این میوه خواص خوبی دارد كه با كنترل عوارض آن می توانید از خوردن آن در این فصل لذت ببرید. همچنین مصرف این میوه به كاهش چربی خون كمك می‌كند. این ویژگی به دلیل وجود اسیدهای میوه‌ای است كه در آن به میزان فراوان وجود دارد. این میوه خاصیت مسهل دارد و به دلیل ویتامین C موجود در آن به افرادی كه مبتلا به نقرس و روماتیسم هستند، توصیه می شود. بهتر است كودكان زیر 6 سال از این میوه استفاده نكنند یا اگر تمایل به خوردن آن زیاد بود می توان آن را نیم پز كرد.


ویدیو مرتبط :
چشمك زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های الیویا وایلد در مراسم فرش قرمز فیلم «آن زن» (Her)



اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

اخبار فرهنگی هنری - عکس های الیویا وایلد در مراسم فرش قرمز فیلم «آن زن» (Her)

فیلم «آن زن» (her) یکی از فیلم های اسکار 2014 است. فیلمی احساسی از کارگردان اسپایک جونز با قصه ای نزدیک به آینده در خصوص مردی (یواکین فنیکس) که دلباخته یک برنامه اینترنتی می شود (با صدای گرم و گیرای زنی هم چون اسکارلت جوهانسن).

 فیلم «آن زن» (her) یکی از فیلم های اسکار 2014 است. فیلمی خلاقانه، هزل آمیز و احساسی از کارگردان اسپایک جونز با قصه ای نزدیک به آینده در خصوص مردی (یواکین فنیکس) که دلباخته یک برنامه اینترنتی می شود (با صدای گرم و گیرای زنی هم چون اسکارلت جوهانسن).

در ادامه عکس های الیویا وایلد را در مراسم فرش قرمز فیلم «آن زن» ببینید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیویا وایلد

 

اخبار فرهنگی هنری - سیمرغ