سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

کسی به سقف شما نگاه نمی کند!


نكته‌های ریزی هست كه هر خانم باید آن‌ها را بداند. این نكات كار نظافت شما را ساده خواهند كرد. با هم بعضی از آن ها را مرور می کنیم.




 اگر آبمیوه روی فرش شما ریخت، می‌توانید با كمك كمی كف اصلاح سریع آن را پاك كنید. اگر بماند، شاید به این راحتی پاك نشود.





 هیچ وقت جایی كه از قد بلندترین دوست شما بلندتر است را تمیز نكنید. كسی آن‌جا را نمی‌بیند. این تمیزی‌ها را بگذارید برای خانه تكانی!



 اگر دارد برای‌تان مهمان می‌آید و وقت كم دارید كه خانه را تمیز كنید، سراغ سرویس بهداشتی بروید. این تنهای جایی از خانه است كه مهمان‌ها به تنهایی در آن وقت می‌گذرانند و متاسفانه متوجه هر جور كثیفی می‌شوند.





 اگر دارد برای‌تان مهمان می‌آید و وقت كمی دارید كه خانه را تمیز كنید، سراغ سرویس بهداشتی بروید. این تنها جایی از خانه است كه مهمان‌ها به تنهایی در آن وقت می‌گذرانند و متاسفانه متوجه هر جور كثیفی می‌شوند.





 با خواهر یا دوست صمیمی‌تان قرار بگذارید و هر چند وقت یك‌بار خانه‌تان را به جای یكدیگر تمیز كنید. هر كس از تكنیك‌های خاصی برای تمیز كردن استفاده می‌كند و این جابه‌جایی همیشه نتیجه خوب در پی دارد.





 بعد از مدتی دوش جرم می‌گیرد و فشار آب در آن كم می‌شود. آن را از لوله باز كنید، با كمی جوش‌شیرین و آب جرم‌های آن را پاك كنید و دوباره به لوله آب ببندید.


ویدیو مرتبط :
پوشش سقف,سقف شیروانی,سقف شیبدار,سقف ویلایی,سقف پارکینگ,سقف آلاچیق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صفحه نمایشگر 98 اینچی در سقف اتاق خواب



صفحه نمایشگر

مراحل ساخت منزل جديد خانم پاتی دنی رو به اتمام بود که ناگهان ايشان تصمیم گرفت که پسر خود را غافلگير و حيرت زده کند. برای همين يک نمایشگر 98 اينچی که در واقع با يک ویدئو پروژکتور NEC تصاویر را نمایش می دهد، برای جاسازی در سقف اتاق پسر نوجوانش، آن هم درست بالای تخت خواب وی سفارش داد.

گزارش های علمی

این مجموعه 136 کیلوگرمی پشت سقف اتاق نصب شده و با زاویه دید گسترده اش از هر نقطه ی اتاق قابل استفاده است و نیازی به دراز کشیدن روی تخت نیست. در ضمن با اتصال اين نمایشگر به لپ تاپ و کنسول بازی، فرزند دلبند خانم دنی می تواند لذت بازی های کامپيوتری را به شیوه ای متفاوت تجربه کند.

جالب اینکه خانه خانم دنی، جزو فینالیست های مسابقه <خانه سال> سایت خانه الکترونیک هم بوده است. همه چيز مهیا است که آب در دل پسر خانم دنی تکان نخورد تا طول روز بتواند به راحتی در تخت خواب خود دراز کشیده و به انجام بازی ها و يا دیدن فيلم های مورد علاقه اش بپردازد. دلتان می خواست جای او بودید؟

کلوب موزیک