سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

کدهایی برای شناسایی افراد عصبی



 

 

افراد عصبی

 

روانشناسی-«عصبانیت» تا به حال برای همه ما اتفاق افتاده اما این که زیر یک سقف با کسی زندگی کنید که دم به دقیقه عصبانی می شود و خشم و دعوا خصوصیت بارز اخلاقی اش باشد کار ساده ای نیست. به همین دلیل هم دختران و پسران جوان خیلی وقت ها دقت می کنند که همسر آینده شان عصبی نباشد و زود از کوره در نرود.

  

کسانی كه به طور ناگهانی و با شدت بسیار زیاد خشمگین می شوند، معمولاً در شرایط گوناگون كنترل خود را از دست داده و اقدام به داد و بیداد كردن،‌ كتك كاری، شكستن لوازم خانه و... می كنند. این نوع از خشم و عصبانیت از حد طبیعی خود خارج است و غیر معمولی به حساب می آید. این خشم بیمارگونه قابل پیش بینی نیست و افرادی که به این حالت مبتلا هستند ممكن است در برخورد با رفتارهایِ کاملاً عادی و طبیعی فرد مقابل نیز خشمگین شوند. این افراد هنگامی که دیگران با نظر آنها موافق نباشند، با فریاد، بددهنی، تهدید و .... پاسخ وی را می دهند. این افراد معمولاً کم حوصله و بی طاقت هستند. به شدت حالت تدافعی به خود می گیرند و خلق و خویشان به ناگهان و در عرض چند ثانیه از وضعیتی مهربان، گرم و صمیمی به وضعیتی عصبانی و خشمگین تغییر می یابد.

 

وقتی شخصی با چنین فردی ازدواج می كند برای اینکه از آزار و اذیتش در امان باشد باید مدام مطابق میل و خواست او عمل کند. در غیر این صورت هر لحظه احتمال آن می رود که عصبانی شده و خشم خود را با شدت هر چه تمام تر بروز دهد.

 

با این تفاسیر توجه به این امر و بررسی وی ‍ ژگی خشم و میزان آن در فرد مقابل برای ازدواج بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد. البته خوشبختانه شناسایی این ویژگی در افراد کار دشواری نیست، چون افرادی که دارای این صفت هستند نمی توانند آن را در خود پنهان کنند و معمولاً با بررسی دقیق رفتارها در همان اولین روزهای آشنایی قبل از ازدواج به راحتی می توان به وجود یا عدم وجود خشم و عصبانیت نامتعارف و غیر معمولی در فرد پی برد.

 

کسانی كه به طور ناگهانی و با شدت بسیار زیاد خشمگین می شوند، معمولاً در شرایط گوناگون كنترل خود را از دست داده و اقدام به داد و بیداد كردن،‌ كتك كاری، شكستن لوازم خانه و... می كنند. این نوع از خشم و عصبانیت از حد طبیعی خود خارج است و غیر معمولی به حساب می آید

 

در زیر به برخی از رفتارها كه نشان دهنده وجود خشم ناگهانی و بدون کنترل در فرد می باشند اشاره می شود .

 

* زمانی كه در مرحله گفتگو فرد مقابل با برخی از نظراتشان موافق نباشد سریعاً عصبانی شده، صورتشان برافروخته می شود و ممكن است از طرق مختلفی چون صدای بلند، تهدید و ... پاسخ دهند.

 

* هنگامی که از آنها بخواهید تا دلیل رفتار یا کارشان را كه برخلاف میل شما بوده توضیح دهند، حالت تدافعی گرفته و مخالفت می کنند.

 

* خلق و خویشان به ناگهان از وضعیتی مهربان، گرم و صمیمی در عرض تنها چند ثانیه به وضعیتی عصبانی تغییر می کند.

 

* چندین بار دیده اید كه برایشان مهم نیست در مکانهای عمومی نظیر رستورانها، مراکز خرید، خانه دوستان و ... صدایشان را بلند کرده و یا عصبانی شوند.

 

* زمانی كه ناراحت و عصبانی می شوند خشمشان را با مشت زدن به اشیا اطراف یا پرت کردن آنها به این طرف و آن طرف و ... نشان می دهند.

منبع: تبیان


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان فیلم آموزشی شناسایی الگو شبکه عصبی متلب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسایی هویت افراد با پیگیری آدرس‌های اینترنتی



 

 

 

آدرس اینترنتی

 

 

 

به گفته یک کارشناس با پیگیری آدرس‌های اینترنتی شناسه‌دار می‌توان به هویت فرد ارسال‌کننده داده‌ها پی برد که این امر، فضای امنی در محیط سایبری ایجاد می‌کند.

محمد تمجیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استفاده از دو نوع آدرس عددی و غیرعددی در اینترنت، اظهار کرد: آدرس‌های غیرعددی (URL) یا همان آدرس‌های مورد استفاده روزمره که به خاطر سپردن آن‌ها آسان است، در هنگام نقل و انتقال اطلاعات در شبکه، قابلیت محاسبه‌پذیری ندارند و این مساله یکی از ایرادهای وارده به URLها است.

وی با بیان این‌که macها و IPها از آدرس‌های عددی هستند، افزود: آدرس‌های mac سخت‌افزاری بوده و قابلیت تغییر ندارند و درواقع همانند شماره سریال توسط کارخانه سازنده به دستگاه‌های فعال در شبکه اختصاص داده می‌شود.

این کارشناس تصریح کرد: mac آدرس‌ها، محدوده مشخصی دارند و هر کارخانه‌ای در محدوده مشخص شده‌ای می‌تواند این آدرس‌ها را به دستگاه‌ها اختصاص دهد. به همین خاطر از IP آدرس‌ها به‌جای macها در شناسه‌دار کردن آدرس‌های اینترنتی استفاده می‌شود.

وی IPها را آدرس‌های عددی 32 بیتی متشکل از 4 جزء 8 بیتی عنوان کرد و گفت: IPها اعدادی هستند که توسط نقطه از هم جدا می‌شوند و هنگام ارسال داده برروی تمام دستگاه‌ها به‌عنوان آدرس مبدا ثبت شده و درواقع هویت اصلی فرستنده، داده‌هایی است که از رایانه‌ای با این آدرس ارسال می‌شود.

تمجیدی افزود: IP آدرس‌ها در تمام بسته‌هایی که کاربر از اینترنت ارسال می‌کند، ثبت می‌شود و در هر زمان قابلیت پی یری داشته و مشخص می‌کند که ارسال‌کننده داده چه کسی بوده است.

وی شناسه‌دار شدن IP آدرس‌ها را ابزاری برای تشخیص هویت فرد استفاده‌کننده عنوان و خاطر نشان کرد: شناسه‌دار شدن IP آدرس‌ها ورودی‌های غیرمجاز را به شبکه تشخیص داده و از این طریق می‌توان فردی را که ورود غیرمجاز برای استفاده از اطلاعات داشته است، شناسایی كرد و مورد پیگیری قضایی قرار داد.../تحلیل:عصرایران