سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چگونه با همسرمان به تفاهم کامل برسیم؟



زندگی زناشویی,تفاهم در زندگی ,تفاهم در زندگی زناشویی

برای رسیدن به تفاهم در زندگی زناشویی 5 عامل مهم پذیرش یکدیگر، درک احساسات همسر، صداقت، داشتن رضایت شخصی از زندگی و احساس دریافت دو جانبه را باید رعایت کنیم تا زندگی‌ای شیرین داشته باشیم.

پذیرش یکدیگر به این معنی است که به همسرتان اجازه بدهید، همان که هست باشد نه آن طور که شما دوست دارید و از او توقع نداشته باشید نوع دیگری فکر کند و یا طوری باشد که با خود واقعیتش هماهنگی ندارد.

برای درک احساس همسرتان، خود را به جای او بگذارید. هر چند ما دقیقاً آنچه را که بر سر او آمده تجربه نکرده‌ایم اما می‌توانیم خیلی به او نزدیک شویم و احساسات او را درک کنیم.

صداقت یعنی داشتن رابطه‌ی صادقانه و قابل اعتماد با همسرتان. همسرتان باید اطمینان داشته باشد وقتی از احساسات خود با شما صحبت می‌کند یا اطلاعاتی از خود به شما می‌دهد شما رازدار هستید و او را مسخره نمی‌کنید و آنچه را که به شما گفته بعدها بر ضد خودش به کار نمی‌برید.

رضایت شخصی از زندگی یکی از راههای مهم رسیدن به تفاهم در زندگی دانست. هر فردی باید زمانی را برای خودش صرف کند و برای نیازهای شخصی خود نیز اهمیت قایل شود.


اگر ما برای رفع نیازهای همسر و فرزندانمان تلاش کرده و برای خودمان وقت صرف نکنیم از عدم کمال خود احساس رنجش و خشم می‌کنیم و اگر بعضی از نیازهای مهم ما برآورده نشود نمی‌توانیم به همسرمان نیز برای برآورده شدن نیازهایش کمک موثری کنیم.
بنابر این باید بین این دو تعامل را برقرار کنیم و از زندگی شخصی خودمان نیز رضایت داشته باشیم. همچنین باید احساس کنیم روابطمان عادلانه، دوجانبه و همکارانه است.
منبع :yjc.ir


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان سوء تفاهم|فیلم سوء تفاهم|full hd|hq|4k|hd|1080p|720p|480|سوء تفاهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف : امیدواریم با گروه 1+5 بتوانیم به تفاهم برسیم



محمد جواد ظریف درپرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی

 ظریف : امیدواریم با گروه 1+5 بتوانیم به تفاهم برسیم

محمد جواد ظریف روز پنجشنبه درپرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی گفت امیدواریم درمذاکراتمان در 1+ 5 در ژنو با توجه به نیت و اراده خوب دوطرف، بتوانیم به تفاهم برسیم .

به گزارش ایرنا ، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در نشست مشترک خبری با نکوآنا ماشابانه وزیر خارجه افریقای جنوبی در پایان کمیسیون مشترک دو کشور گفت : البته حل مشکلات و مسایل موجود مشکل و نیازمند زمان و اراده از سوی طرفین مذاکره کننده است .

وی مذاکرات اخیر ژنو را خوب و سازنده توصیف کرد و گفت: امیدواریم که در نشست آتی 1+5 در ژنو که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم و نیز مذاکراتمان با آژانس بین المللی انرژی هسته ای بتوانیم سوء تفاهم های موجود درباره برنامه هسته ای ایران را برطرف سازیم .

ظریف همچنین تصریح کرد ایران بدنبال سلاح های هسته ای نیست و معقتدیم که این گونه سلاح ها بایستی از بین بروند.

وی افزود: برنامه هسته ای ایران که شامل غنی سازی اورانیوم می شود با مقاصد و اهداف صلح آمیز صورت می گیرد .

وزیر خارجه ایران گفت: ایران همچنان به غنی سازی 3.5 و 20 درصد ادامه داده و این مساله در گزارش های ما به آژانس بین المللی انرژی هسته ای نیزآمده است .

وی افزود: آژانس در حال حاضر بر فعالیت ها و سایت های ما نظارت داشته و روزانه از آنها بازدید به عمل می آورد.

ظریف گفت : در حال حاضرهیچ گونه تغییری دربرنامه تولید غنی سازی 20 درصدی ایران با توجه به نیازهای موجود از جمله نیاز راکتور تهران بوجود نیامده است.

وی با اشاره به اهمیت روابط و همکاری های ایران با جامعه بین الملل افزود: تمام ادعاهای صورت گرفته درباره برنامه هسته ای ایران ریا کارانه بوده و سلاح های هسته ای هیچ جایگاهی در دکترین نظامی و دفاعی ایران ندارند.

وزیر خارجه ایران اضافه کرد: تهران همانند پرتوریا خواهان جهانی فارغ از سلاح های هسته ای و کشتار جمعی است .

ظریف همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور ایران در مذاکرات صلح سوریه در ژنو گفت : ایران آماده است که در صورت دعوت در این مذاکرات شرکت کند ضمن اینکه تهران حضورش را دراین مذاکرات مثبت ارزیابی می کند.

وی اضافه کرد: ایران تاکنون تلاش داشته است که طرفین درگیری در سوریه را به مذاکره ترغیب کند ضمن اینکه برای یافتن راه حلی سیاسی برای حل بحران این کشور کمک کرده است.

ظریف همچنین با اشاره به مداخلات نیروهای خارجی در بحران سوریه گفت: هیچ نیروی خارجی نبایستی اراده و تصمیم اش را بر مردم سوریه تحمیل کند و این مردم سوریه هستند که بایستی برای آینده این کشور تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه دخالت های خارجی امکان حل بحران سوریه را از بین می برد گفت : درحال برخی از دولت ها ؛ سلاح حتی سلاح های شیمیایی را در اختیار نیروهای افراطی و معارضن در سوریه قرار می دهند که این مساله خطر گسترش بحران در منطقه را افزایش می دهد.

وزیر خارجه ایران افزود: ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد اگرچه با دولت این کشور که از سوی جامعه بین الملل به رسمیت شناخته شده است دارای مناسبات رسمی است .

ظریف اضافه کرد: هم اکنون افرادی در سوریه درحال جنگ با نیروهای دولتی این کشور هستند که ملیت سوری ندارند و این به نفع هیچکس نیست که خشونت و افراط گری به سراسر منطقه کشیده شود.

وی همچنین در پاسخ به سووال یکی دیگر از خبرنگاران درباره گزارش های منتشر شده درباره دستگیری شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی در ترکیه که تبعه ایران بوده اند؛ گفت : این مورد از سوی ایران و ترکیه رد شده است و این گزارش ها دروغ بوده و دارای هیچ گونه پایه وبنیانی نیست .

ظریف با اشاره به سفر قریب الوقوع اش به ترکیه گفت : در جریان این سفر قرار است با مقامات ارشد این کشور درباره راه های گسترش روابط دو طرف بحث و گفت وگو شود.

وی گفت : ایران و ترکیه به عنوان دو قدرت منطقه دارای نقش مهمی در برقراری صلح وثبات در منطقه هستند.

ظریف همچنین توافقات صورت گرفته در کمیسیون مشترک دو کشور و نیز مذاکراتش با همتای آفریقای جنوبی اش را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای دو کشور گفت : امیدواریم که بتوانیم از این ظرفیت ها در پیشبرد و گسترش روابط دو کشور استفاده کنیم .

/ایرنا