سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چه کارهایی شوهرتان را فراری می کند؟



 

 

چه کارهایی شوهرتان را فراری می کند

 

از این ۸ کار بپرهیز، خانم عزیز!آیا تا به حال شده در حالی که گمان می کردید لحظات فوق العاده خوبی در کنار همسرتان دارید، ناگهان او عصبانی شده و شروع به ایراد گرفتن از شما کند؟ متاسفانه اغلب خانم ها عاداتی دارند که مردها را ناراحت می کند.

 

 

۱) جاروبرقی کشیدن در وقتی که وقتش نیست!

 

ساعت ۸ شب است، همسرتان از محل کار به خانه برگشته و روی کاناپه در حال استراحت و تماشای تلویزیون است. شما که تا به حال مشغول امور دیگر منزل و رسیدگی به کودکان بوده اید حال این فرصت را پیدا کرده اید که خانه را کمی جارو بکشید، پس با کمال احترام از همسر خود می خواهید دقیقه ای کودکان را زیر نظر بگیرد و پاهایش را بلند کند تا خانه را جارو بکشید اما متوجه عصبانیت همسرتان می شوید.بهترین راه این است که به او حق داده و جارو کشیدن را به فردا موکول کنید.

 

 

۲) غرغر کردن موقعی که او دارد فوتبال می بیند

 

امروز بعد از ظهر از تلویزیون مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه همسرتان پخش می شود. اما شما از فوتبال یا تیم مورد علاقه او متنفرید، بنابراین مدام در حالی که او در حال تماشای تلویزیون است در خانه راه می روید، غرغر می کنید و از تیم او یا حتی تماشای فوتبالش ایراد می گیرید. او که از کار شما کلافه شده ممکن است کاملا محترمانه از شما بخواهد ساکت باشید. نباید از عکس العمل همسرتان ناراحت شوید. فراموش نکنید در یک خانواده هر کسی حق دارد به علایق خود مشغول شود، اگر شما فوتبال دوست ندارید بهتر است آن ساعت برای گردش با دوستان تان قرار بگذارید یا به خرید بروید.

 

 

۳) بگو منو دوست داری بگو

 

به رستوران رفته اید و ساعات بسیار خوبی را با هم گذرانده اید. حال به خانه برمی گردید و در کنار همسرتان که مشغول تماشای تلویزیون است می نشینید و شروع می کنید به پرسیدن سوالات رمانتیک نظیر «چه قدر من رو دوست داری؟» ممکن است ابتدا همسرتان با گفتن یک یا دو جمله احساسش را به شما بیان می کند اما اگر سوالات ادامه یابد، ساکت شود و شما گمان کنید به شما بی علاقه است یا حوصله تان را ندارد. پرسیدن سوالات عاشقانه خوب است اما هر چیز زمانی دارد.

 

 

۴) کی بود؟ چی بود؟ کجا بودی؟

 

«کی بود زنگ زد؟» «چی می خواست؟» «خوب تو بهش چه گفتی؟»گاهی اوقات زنان بدون آنکه منظور خاصی داشته باشند، همسرانشان را بیش از حد سوال پیچ می کنند. در اینجاست که صبر همسران ممکن است تمام شود. فراموش نکنید بهترین کار این است که هرگز خیلی در کارهای همسرتان دخالت نکنید. اجازه دهید هر فردی زندگی شخصی خود را داشته باشد. وقتی اجازه می دهید همسرتان در زندگی شخصی اش رازهایی را برای خود نگه دارد، زندگی مشترک شما باثبات تر خواهد بود.

 

 

۵) ادب کردن شوهر

 

گاهی زنان با همسران خود مثل کودکان برخورد می کنند. مثلا مدام به او یادآوری می کنند که به دندانپزشک مراجعه کند. فراموش نکند نان بخرد. روغن ماشین را چک کند و... این حرف ها تنها می تواند سبب عصبانی شدن همسرتان شود. او ازدواج نکرده تا کسی همانند مادرش مدام او را نصیحت کند. اگر کاری را فراموش می کند تنها یک بار به او گوشزد کنید و قبل از آنکه نظرتان را در مورد کاری بدهید، منتظر شوید تا خود او درباره آن صحبت کند یا نظرتان را بخواهد.

 

 

۶) افتادن از آن طرف بام

 

مدام به همسرتان زنگ می زنید، می خواهید تنها با او بیرون بروید و دوری اش را نمی توانید تحمل کنید؟ مردان شاید در ماه های اول ازدواج این روند را تحمل کند اما بعد از این عادت شما عصبانی خواهند شد. اجازه بدهید ساعاتی از روز را به حال خودش باشد و همراه با همکارانش ساعاتی را خوش بگذراند.

 

 

۷) الان میام!

 

ساعت ۸ به تولد یکی از دوستان همسرتان دعوت شده اید و با آنکه همسرتان نیم ساعت است آماده روی کاناپه نشسته. شما هنوز به دنبال این هستید که چه روسری با پیراهن تان جور است و او مدام تکرار می کند که زود باش، همین لباس خوب است و... تا آنکه در نهایت از دست شما عصبانی می شود. بهترین کار این است که شما یک یا دو ساعت پیش از ساعت مقرر انجام کارهای خود را آغاز کنید تا وقتی او آماده می شود شما دیگر کاری برای انجام دادن نداشته باشید.

 

 

۸ ) انتقاد از مادرشوهر

 

«مادرت را خیلی دوست دارم ولی بهتر بود قبل از آنکه بیان حداقل اول زنگ می زدند.» شاید حق با شما باشد ولی حتی یک انتقاد محترمانه از مادر همسرتان ممکن است او را ناراحت کند. اگر می خواهید در دید همسرتان و خانواده اش بهترین باشید هرگز از مادر همسرتان ایراد نگیرد.

سیمرغ


ویدیو مرتبط :
اگر شوهرتان زن دیگری را دوست داشته باشد ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشتی جنایتكاران فراری به گل نشست



 

عاملان تیراندازی مرگبار در آستانه خروج از كشور در عملیات ضربتی كارآگاهان پلیس جنایی شناسایی و دستگیر شدند.



چند شب قبل اهالی محله‌ای در شهرستان كازرون، با شنیدن صدای چند گلوله از خانه‌ها بیرون دویده و متوجه شدند سرنشینان یك دستگاه خودروی «زانتیا»، سرنشینان یك دستگاه پیكان را به رگبار بسته‌اند.



همزمان با حضور مأموران پلیس در محل حادثه و تحقیقات پلیسی، مأموران خودروی پیكان را با پیكر خونین و بی‌جان مرد جوانی در مزرعه‌ای اطراف شهر یافتند.



در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد محمد ـ ۲۵ ساله ـ بر اثر شلیك گلوله به سرش در خودرو جان باخته است.«افشین» یكی از دوستان مقتول كه زمان حادثه رانندگی خودروی پیكان را برعهده داشت به مأموران گفت: «امروز من و «محمد» و دوست دیگرمان «امیر» سوار خودرو در خیابان بودیم كه ناگهان حمزه ـ ۲۷ ساله ـ كه از خلافكاران معروف و فروشندگان موادمخدر است با دوستش «ایمان» سوار بر خودروی زانتیا به تعقیب ما پرداختند تا این كه پیكان ما را به رگبار بستند.



در این ماجرا من و امیر جان سالم به در بردیم اما «محمد» كشته شد.» بازپرس جنایی پس از شنیدن اظهارات افشین و دوستش، ضمن دستور انتقال جسد به پزشكی قانونی از مأموران خواست حمزه و دوستش را دستگیر كنند.



دو روز بعد مأموران دریافتند بستگان حمزه به خانه بازگشته‌اند. در بازجویی از آنها نیز مشخص شد «حمزه» و «ایمان» به بندرعباس گریخته و قصد خروج از كشور را دارند.



بدین ترتیب با راهنمایی‌های آنها متهمان همراه چند قاچاقچی انسان، در عملیاتی ضربتی غافلگیر و دستگیر شدند.«حمزه» در بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به تعقیب متهمان در زمان حادثه گفت: من از مدت‌ها قبل با افشین اختلاف مالی داشتم. روز حادثه متوجه شدم افشین از صبح همراه دوستانش با خودرویش مقابل مغازه‌ام پرسه می‌زند.



برای بررسی موضوع به طرف خودرو‌اش رفتم كه او فرار كرد. من هم همراه «ایمان» به تعقیبش پرداختم كه در بین راه آنها ناپدید شدند. هنگام بازگشت به خانه، افشین و همراهانش را در محل دیدم.


وقتی جلوتر رفتم متوجه شدم اسلحه‌ای را به طرفم نشانه گرفته است. من هم بلافاصله اسلحه را از او گرفته و آن را به گوشه‌ای پرت كردم اما افشین كه رانندگی خودرو را برعهده داشت بلافاصله فرار كرد و ما هم به تعقیبشان پرداختیم.



این در حالی بود كه «ایمان» در بین راه با اسلحه‌ای كه همراهش بود به سوی خودروی افشین شلیك می‌كرد اما به هیچ عنوان قصد كشتن «محمد» را نداشتیم؛ چرا كه او پسر خوبی بود و فقط اختلاف ما با افشین بود.



بازپرس پس از شنیدن اعتراف‌های متهمان آنها را با صدور قرار قانونی بازداشت كرد. هم‌اكنون تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد..../ روزنامه ايران