سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چهار گیـاه تقـویـت کنـنـده میل جنسـی



تقـویـت کنـنـده میل جنسـی,داروی افزایش میل جنسـی, گیـاه تقـویـت کنـنـده میل جنسـی

چهار گیـاه تقـویـت کنـنـده میل جنسـی

عوامل مختلفی‌ از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرك، شرایط آب‌وهوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در كاهش یا افزایش میل جنسی در مردان و زنان تاثیرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آنها می‌توانند برای كاهش یا افزایش این میل موثر باشند...

 البته قدرت گیاهان از این نظر یكسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آنها در این اثر دخالت دارد. در این مقاله به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یك داروی گیاهی كه فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل‌جنسی و برطرف‌كردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می?کنم.
  
1 )دارچـیـن
 دارچین پوست درختی بسیار معطر است. دارچین را از زمان‌های قدیم به عنوان دارو و غذا استفاده می‌كردند و در حال حاضر از پرمصرف‌ترین ادویه‌های معطر جهان است. خواص مهم دارچین شامل آثار ضددرد، ضدمیكروب، ضدتهوع، ضداسهال، ضدهیستامین، كاهش‌دهنده پرفشاری خون، كاهش‌دهنده چربی خون، محرك و مقوی معده و چند اثر ارزنده دیگر است. یكی از خواص دارچین به دلیل طبیعت گرم آن، افزایش‌دهنده قوای جنسی است. دارچین به صورت پودر می‌تواند به اشكال مختلف مصرف شود.

 

مقدار مصرف معمولی و بدون ضرر آن تا 4 گرم در روز است و بهتر است در 2 یا 3 نوبت مصرف شود. مصرف مقدار زیاد آن باعث بی‌خوابی و حركت تند قلب می‌شود. پودر دارچین را باید در ظروف شیشه‌ای رنگی یا فلزی نگهداری كرد و در آنها را محكم بست تا رایحه آن از بین نرود. همچنین باید آن را از محل گرم و نور آفتاب حفظ كرد چون باعث كاهش و تخریب رایحه آن شده و از آثار آن كاسته می‌شود.

  2 )زنـجبـیـل
 زنجفیل یا زنجبیل ریزوم نوعی ریشه‌ گیاهی است كه به‌صورت متورم و گره‌دار است. زنجفیل به دو شكل تازه و خشك در بازار وجود دارد و گاهی نوع خشك آن را آسیاب و پودر می‌كنند. زنجفیل طبیعت گرمی دارد و مزه آن تند و سوزاننده است و دارای رایحه‌ای قوی و خوش‌بوست. زنجفیل از قدیم به‌خصوص در نواحی شرقی دنیا به‌وفور به‌عنوان معطركننده غذاها، داروها و به عنوان یك گیاه دارویی مهم استفاده می‌شده و امروزه یكی از پرمصرف‌ترین گیاهان دارویی و غذایی است. آثار مهم زنجفیل شامل خاصیت ضدتهوع و استفراغ قوی، ضداكسیدان و ضدسرطان، كاهش‌دهنده چسبندگی پلاكت‌ها (رقیق‌كردن خون)، هضم‌كننده، محرك و مغذی معده، ضدمیكروب، كاهش‌دهنده كلسترول، معرق، صفراآور و چند اثر مهم دیگر است.

 

یكی از آثار زنجفیل، افزایش قوای جنسی است. مصرف زنجفیل، تا روزی 3 گرم بلامانع است كه می‌توان آن را در 2 یا 3 نوبت استفاده كرد. مصرف بیش از حد زنجفیل باعث تحریك مخاط‌ها می‌شود و ممكن است به روده و معده آسیب برساند. افرادی كه داروهای قلبی و ضدانعقاد خون مصرف می‌كنند باید با احتیاط از زنجفیل استفاده كنند. به تازگی یك محصول استاندارد و صنعتی به نام قطره «آرومین» از زنجفیل به بازار ارائه شده كه در داروخانه‌ها موجود است و بدون نسخه در اختیار مصرف‌كنندگان قرار می‌گیرد. این قطره را می‌توان روزی 1 تا 3 نوبت و هر نوبت 40 قطره در آب یا مایعات دیگر رقیق و مصرف کرد. همچنین می‌توان آن را در چای یا غذا هم مورد استفاده قرار داد.

  

تقـویـت کنـنـده میل جنسـی,داروی افزایش میل جنسـی, گیـاه تقـویـت کنـنـده میل جنسـی

    3 )فـلفـل (سبز یا قرمز)
 فلفل‌سبز گیاهی است كه از میوه‌های آن استفاده می‌شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است كه با گذشت زمان و پس از رسیدن كامل فلفل‌سبز تغییر رنگ می‌دهد و كم‌كم قرمز می‌شود. فلفل از ادویه‌های تند بسیار پرمصرف‌ دنیاست كه نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت‌های شرقی جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. به غیر از مصرف خوراكی، داروهایی نظیر شمع‌های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می‌شود كه به عنوان ضددردهای اسكلتی مصرف زیادی دارد.

 

مهم‌ترین آثاری كه تاكنون در مورد فلفل مطالعه و به اثبات رسیده است شامل آثار ضددرد، رقیق‌كننده خون‌ (افرادی كه خونشان غلیظ است)، ضدمیكروب، ضدسرطان، آنتی‌اكسیدان، ضدنفخ و اسپاسم، ضدتب، محرك گردش خون، معرق، محرك و مقوی معده، هضم‌كننده غذا، اشتهاآور، كاهش‌دهنده چربی خون و آثار دیگر است. با توجه به طبیعت گرم قابل‌توجه، فلفل دارای اثر افزایش قوای جنسی است و جزو ادویه‌‌های محرك محسوب می‌شود. مصرف فلفل درحد خوراكی بدون عارضه است و فقط ممكن است بعضی‌ها به آن حساسیت داشته باشند. مصرف بیش از اندازه فلفل ممكن است باعث التهابات غشای مخاطی روده و معده شود.

  4 )پنـج انـگشـت
 یك داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) است كه به شكل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است. آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال‌های یائسگی، موثر در كیست‌های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری‌ها، موثر در رفع آكنه و جوش صورت خانم‌ها و انواع دیگر مشكل‌های زنان است كه مربوط به اختلال‌های هورمونی است.

 

ویتاگنوس با عمل تنظیم هورمون‌ها علاوه بر آثار ذكرشده می‌تواند در بی‌میلی و سردمزاجی خانم‌ها موثر باشد. این داروی گیاهی به دو شكل قرص و قطره تهیه شده و دارای آثار یكسانی است. ویتاگنوس در تمام داروخانه‌های ایران و بدون نسخه به مصرف‌كنندگان عرضه می‌شود. اطلاعات لازم در راهنمای همراه دارو ارائه شده است.
 
گیاهان دیگری كه در افزایش قوای جنسی می‌توانند موثر باشند شامل: انار، انجیر، پسته، خرما، جوز بویا، كنجد، نخود، نارگیل، برنج، شاهی و خارخسك هستند.

منبع:salamat.ir


ویدیو مرتبط :
کـارایی جنسـی برای چه کسی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اس ام اس ها و ای میل ها کنترل می شود



 

 

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جرم کسانی که تجمعات را ساماندهی می کنند قطعاً بیشتر است، از کنترل همه اس ام اس ها و ای میل ها خبر داد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد با افرادی که از طریق اس ام اس و ای میل افراد را تشویق به حضور در تجمعات غیرقانونی می کنند، گفت؛ شرکت در اجتماعات غیرقانونی، اغتشاش و توهین به مقدسات، موجب برخورد است و بعد از اتمام حجت پس از روز عاشورا، مدارا کنار گذاشته شده است، به طوری که هم ما و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد می کنیم. به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه نشست تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تحریک کنندگان، عامل اصلی هستند، گفت؛ شاید این افراد در میدان نباشند اما همان طور که تا پیش از این، سیاست مدارا را داشتیم در مورد این افراد هم مدارا می کردیم اما از این پس مدارا نخواهیم کرد. وی با بیان اینکه «ای میل ها و اس ام اس ها از جایی فرستاده می شود که کاملاً در کنترل ما قرار دارد» افزود؛ تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند که کنترل نمی شوند چراکه تاکنون در رابطه با آنها نیز مدارا می شده است. فرمانده ناجا تاکید کرد؛ آنها که تجمعات را ساماندهی می کنند، قطعاً جرم شان سنگین تر است.

او پنجشنبه هفته گذشته در مراسم صبحگاه پلیس استان سمنان نیز تاکید کرده بود که پلیس تا رسیدن به ریشه های فتنه کار را رها نمی کند.اظهارات فرمانده نیروی انتظامی درباره کنترل کردن همه ای میل ها در حالی صورت می گیرد که این امر حداقل همکاری شرکت های بزرگی چون گوگل و یاهو را می طلبد.فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با حادثه تروریستی شهادت استاد دانشگاه تهران نیز گفت؛ تقریباً همه مطلع بودیم و فکر می کردیم که به یکی از تاسیسات حمله کنند. او گفت؛ از اینکه قرار است هجومی صورت گیرد، هشدار داده بودند و تقریباً همه مطلع بودیم و فکر می کردیم که به یکی از تاسیسات حمله کنند. وی افزود؛ اما دیدید که یک ترور کور انجام دادند و این دانشمند را به شهادت رساندند و احتمال دارد اقدامات دیگری هم انجام دهند.

از این رو باید برای پیشگیری، از دانشمندان محافظت آشکار و پنهان شود و خود دانشمندان هم برای امنیت خود تمهیداتی داشته باشند. فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد؛ پرونده در دست دوستان ما در وزارت اطلاعات است و باید از آنها در رابطه با شناسایی مظنونان احتمالی سوال کنید اما ما هم با دوستان وزارت اطلاعات همکاری می کنیم. احمدی مقدم همچنین در رابطه با شهادت ۱۳ نفر از پرسنل ناجا در طول یک هفته در خراسان جنوبی نیز توضیح داد و گفت؛ در این رابطه یک محموله مواد مخدر از سیستان و بلوچستان در حال انتقال به سمت شمال و خراسان شمالی بوده است که به دلیل ضعف در رعایت اقدامات ایمنی، ماموران در کمین اشرار افتادند و ۱۱ نفر از آنها به شهادت رسیدند. وی افزود؛ در تعقیب این گروه تعدادی از آنها دستگیر و تعدادی نیز کشته شدند که در جریان این تعقیب ها نیز دو نفر دیگر از پرسنل ناجا شهید شدند. مقادیر زیادی هروئین نیز از افراد دستگیر شده کشف شد و دوستان اطلاعات نیز یکی دو نفرشان را در مناطق دیگر شناسایی و دستگیر کردند اما اینکه این موضوع ترور سیاسی باشد چنین چیزی مشاهده نشد و اشرار نیز قصد قاچاق مواد مخدر داشته اند.

احمدی مقدم در رابطه با راه های فرار افراد مرتبط با مواد مخدر از دست قانون گفت؛ راه های فرار قانونی شناخته شده است و قاچاقچیان هم هزینه زیادی می کنند که از راه های قانونی اقدام کنند اما در اصلاح قانون، نقاط ضعف قانون قبلی کاملاً دیده شده است. وی ادامه داد؛ دانه درشت های اساسی مواد مخدر در کشور نیستند و معمولاً در کشور افراد دسته دو و سه هستند که سعی می کنند از طرق مختلف و گرفتن وکیل از قانون فرار کنند. رئیس پلیس کشور درباره مبارزه با تقاضای مواد مخدر نیز گفت؛ مبارزه با تقاضا یک اقدام فرهنگی است که سازمان های آموزشی و فرهنگی و رسانه ها مسوول هستند و ما باید تامین کننده اطلاعات مورد نیاز آنها باشیم و همکاری کنیم. در یک بخشی هم نیروی انتظامی خود باید وارد عمل شود مثل آموزش دانش آموزان و اولیای مدارس و دانشجویان، که این کار را انجام می دهیم. احمدی مقدم یادآور شد؛ نیروی انتظامی در بخش های عمده فیلم های مستند و داستانی برای فرهنگ سازی در رابطه با مصرف مواد مخدر در صدا و سیما و سینما حضور دارد. برنامه ناجا نیز اقدامات پیشگیرانه محور است و طرح جامع پیشگیری نیز قرار است هفته آینده در ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح شود تا شاهد تحول خوبی در این زمینه باشیم.