سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چطور بعد از دروغ، رابطه را بازسازی کنیم؟



 

رابطه بعد از دروغ

 

بازسازی اعتماد در رابطه کار بسیار دشواری است. همه روابط قابل اصلاح نیستند اما خیلی از آنها درست می‌شوند. ساختن دوباره اعتماد نیازمند زمان، صداقت و ثبات‌قدم است.

همه می‌دانیم که دروغ اعتماد را از بین می‌برد. دروغ گفتن به عزیزانمان برای آینده رابطه می‌تواند خطرساز باشد. وقتی دروغی به همسرتان گفته باشید، دیگر باور کردن حرف‌هایتان برای او سخت خواهد شد. بازسازی اعتماد در رابطه کار بسیار دشواری است. همه روابط قابل اصلاح نیستند اما خیلی از آنها درست می‌شوند. ساختن دوباره اعتماد نیازمند زمان، صداقت و ثبات‌قدم است.

  

قدم اول:

دست از دروغ گفتن بردارید. دلیل اینکه الان گرفتار این وضعیت شده‌اید دروغی است که در گذشته گفته‌اید. وقتی از همسرتان خواسته‌اید که شما را ببخشد، بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به دروغ گفتنتان ادامه دهید. دروغ گفتن، پنهان کردن حقیقت یا پیچاندن آن کمکی به اصلاح رابطه نمی‌کند، حتی ممکن است اوضاع را از اینی که هست بدتر کند. تنها راهی که می‌توانید به همسرتان نشان دهید واقعاً پشیمان هستید و می‌خواهید رابطه‌تان درست شود این است که از این به بعد صداقت کامل داشته باشید.

 

قدم دوم:

تصمیم بگیرید چه تغییراتی باید در رابطه ایجاد شود. باید بفهمید اشکال کار کجا بوده است و برای مطمئن شدن از اینکه این اتفاق‌ها دیگر در آینده تکرار نمی‌شود چه کارهایی می‌توان انجام داد. بعنوان مثال، آیا دروغ بخاطر نبود ارتباط خوب در رابطه و نداشتن آزادی بین حرف‌هایتان گفته شده است؟ قبل از ایجاد دوباره اعتماد در رابطه این چیزها باید مشخص شود.

 

قدم سوم:

به تمام سوالات همسرتان پاسخ دهید. وقتی درمورد دروغتان چند سوال از شما می‌پرسد، برای این است که خود را با سرعت آن موقعیت هماهنگ کند. اگر واقعاً می‌خواهید همه چیز درست شود باید خودتان را در اختیار او بگذارید. باید آسیبی که به او زده‌اید را درک کرده و با این اطلاعات اضافی که در اختیار او می‌گذارید، کمی از دغدغه‌های او را کم کنید.

 

قدم چهارم:

حالت تدافعی نداشته باشید. هیچوقت سعی نکنید تقصیر را از گردنتان باز کرده و گناهتان را گردن نگیرید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که مسئولیت اشتباهتان را به طور کامل بپذیرید. در این زمان باید پشیمان، مهربان و فروتن باشید.

 

هشدار: زمان بدهید. التیام یافتن قلب شکسته زمان می‌برد، درست مثل زخم‌های جسمی...

منبع:مردمان


ویدیو مرتبط :
بازسازی خانه-بازسازی منزل-بازسازی آپارتمان سوهانک(قبل بازسازی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حماس: رابطه با ایران را پس از روحانی بازسازی کردیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی, بهبودرابطه حماس با ایران


اخبار سیاست خارجی - حماس: رابطه با ایران را پس از روحانی بازسازی کردیم

با این حال این مقام ارشد حماس تایید کرد که اختلاف نظر ایران و حماس در مورد سوریه، در دو سال گذشته بر روابط دو طرف تاثیر منفی گذاشته بود.

محمود زهار یکی از رهبران ارشد حماس اعلام کرد ، این گروه مقاومت فلسطینی رابطه خود با ایران را پس از روی کار آمدن حسن روحانی رییس جمهور جدید ، بازسازی کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه اسراییلی " جروزالم پست" زهار که روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری در غزه سخن می گفت ضمن اشاره به این مساله گفت که حماس هیچ گاه رابطه خود با ایران را قطع نکرده بود.

با این حال این مقام ارشد حماس تایید کرد که اختلاف نظر ایران و حماس در مورد سوریه، در دو سال گذشته بر روابط دو طرف تاثیر منفی گذاشته بود.

رهار تاکید کرد که این گروه در جریان جنگ داخلی سوریه از هیچ یک از دو طرف اصلی دعوا(دولت سوریه و شورشیان مسلح) حمایت نمی کند.

پیشتر برخی منابع دیپلماتیک منطقه اعلام کرده بودند به دلیل حمایت گروه حماس از گروه های مخالف دولت بشار اسد در سوریه، رابطه این گروه با ایران دستخوش تغییر شده و کمک های ایران به این گروه مقاومت فلسطینی کاهش داشته است.

زهار همچنین تاکید کرد که حماس خواهان قطع رابطه خود با هیچ کشور عربی نیست.

این مقام حماس همچنین، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را نماینده تمام گروه های فلسطینی ندانست و مشرعیت گفت و گوهای او با مقامات اسراییل به عنوان نماینده تمام فلسطینی ها را زیر سوال برد.
اخبار سیاست خارجی -عصر ایران