سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چرا مردها باعث حسادت زنان می شوند؟



 

حسادت زنان,حسادت همسر

 

ریشه اصلی این آداب، این است که این مردها از مشکل کمبود توجه رنج می برند. آنها از درون قصد اذیت کردن شما را ندارند، شاید اگر بدانند که چه قدر شما را ناراحت می کنند، هیچ وقت این کار را نکنند.

 

وقتی مردی باعث حسادت همسر خود می شود، در واقع هیچ منظور و هدف خاصی ندارد. تنها دلیل اصلی آن، عدم احساس امنیت نسبت به رابطه خود و همسرش است. در این حالت، مرد به حد انفجار می رسد، شاید اگر با عوامل این معضل آشنا شوید، بتوانید کمی آنها را درک کنید!!

 

احساس عدم امنیت

آنها در روابط خود با همسرشان، از اعماق درون، احساس عدم امنیت می کنند. با این کار می خواهند امنیت خود را نشان دهند، با خودنمایی، فشار حس عدم امنیت آنها کمتر می شود. تصور مردها بر این است که هر چقدر همسرشان نسبت به اعمال و رفتار وی، حسودی کنند، نزد وی، جذابتر و خواستنی تر جلوه می کنند، اگر با این طرز فکر آنها آشنا شوید، کمتر از این اخلاقشان ناراحت می شوید.

 

در صورتی که از ابتدا نیز یک عدم اطمینان خفته در زندگی آنها باشد و در این بین مرد به زنی دیگر توجه یا نگاه کند، آن وقت است که این حس خفته در زن نیز بیدار و مشکلات خطرسازی را به دنبال دارد.

 

در واقع آنها هیچ منظوری ندارند

مردها بدون منظور این کار را می کنند. آنها با زنان دیگر اطراف خود صحبت کرده و جلب توجه می کنند. این مرد در نظر دیگران تنها یک مرد چشم چران و هوس ران است.

 

ریشه اصلی این آداب، این است که این مردها از مشکل کمبود توجه رنج می برند. آنها از درون قصد اذیت کردن شما را ندارند، شاید اگر بدانند که چه قدر شما را ناراحت می کنند، هیچ وقت این کار را نکنند. در این بین زن به شدت عصبی شده، اگر زندگی خود را دوست داشته باشد، با روش خاص زنان! به مرد خود توجه بیشتری کرده و روابط زندگی را مستحکم تر می کند، در غیر این صورت، مطمئناً تنها نظاره می کند و منتظر متلاشی شدن رابطه خود می شوند.

 

قدرت درک این مردها

دانستن علل اصلی ایجاد این حالات در مردها، به شما قوت قلب می دهد و تا حدی قادرید آنها را درک کنید، بدانید که این مردها هنوز به استحکام رابطه خود شک داشته و با این حس و احساس خطر و تزلزل در رابطه ی خود، دست به این کارها می زنند.

 

در آخر توصیه ما را جدی بگیرید، واقعاً مردها از این کار نیت خاصی ندارند، این شما هستید که با روشی زنانه و اقتدار خود می توانید اوضاع را دوباره تحت اختیار بگیرید!

منبع :mardoman.net


ویدیو مرتبط :
شیر دادن زنان به مردها برای محرم شدن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسادت زنان باعث بیوه ماندن می شود!


بخل زن‌ها باعث می‌شود كه یك میلیون زن جوان بیوه هست، بخل تاجرها به این است كه میلیون‌ها جوان بیكار هستند، پول ندارند آنها پولشان در بانك هست. بخل خیلی مهم است.

 حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در جلسات درسهایی از قرآن که این هفته در تلویزیون درباره "سیره و سخنان امام جواد(ع)" سخن گفته است.

قرائتی در ابتدای این ضمن اشاره به شهادت امام جواد(ع) گفت: امام جواد بچه بود یك كسی اسباب بازی برایش آورد، فرمود: «مَا لِهَذَا خَلَقَنِی اللَّه‏» (بحارالانوار/ج50/ص58) درست است سن من كم است اما خدا من را برای بازی خلق نكرده است. «مَا أَنَا وَ اللَّعِب‏» مرا چه كار به بازی؟!

این واعظ مشهور همچنین در ادامه سخنانش درباره "علم امامان(ع) از سرچشمه علم الهی"، "امام جواد(ع) در نفی بخل"، "دوری مسئولان فرهنگی از موضع‌گیری‌های جناحی"، "دقت در پرداخت سهم امام زمان(ع)"، "كرامت امام جواد(ع) در برابر معتصم"، "گوش فرا دادن به سخن حق"، " راه رسیدن به حقیقت ایمان" و "توصیه‌ی امامان معصوم به زیارت حضرت معصومه(ع)" سخن گفته است. آنچه در ادامه می‌خوانید گزیده‌ای از سخنان این استاد حوزه علیمه و دانشگاه است:

چقدر سرمایه‌ها در بانك خوابیده و چقدر جوان‌ها اگر یك مبلغی داشته باشند به كار وادار می‌شوند. و این آقایی كه پولش در بانك‌ها خوابیده بخل می‌كند. یعنی اگر این بخل از جامعه برداشته شود همه‌ جوان‌های بیكار ما سرمایه‌دار می‌شوند. یك وامی می‌گیرند و شروع به كار می‌كنند.

البته خوب بعضی‌ها هم ممكن است بخورند چفت و بستش را باید طوری كرد كه چهار میخ كرد. ضامن گرفت نمی‌دانم محكم‌كاری‌تان را بكنید. اما همین صفت بخل از تجار برداشته شود، هر تاجری نمی‌تواند به 5 جوان یك كمكی كند یك كاری شروع كند.

 هر تاجری 5 جوان بیكار، بیكاری حل می‌شود. چند تا رئیس جمهور آمدند نتوانستند حل كنند ولی تجار می‌توانند حل كنند. یك چیزی هم می‌خواهم بگویم از زن‌ها می‌ترسم! نمی‌گویم.

دادستان تهران حدود بیست سال پیش به من گفت: در تهران 500 زن جوان بیوه هست. 500 هزار زن جوان بیوه برای بیست سال پیش است. الآن شاید یك میلیون باشد. از زن‌ها بپرسیم نظر شما چیست؟

می‌گویند: نه! ما می‌گوییم: مرد نباید هوس‌باز باشد، مرد نباید روی عیاشی زن دوم بگیرد. مردی كه پول ندارد، خانه ندارد، نمی‌تواند دو تا زن را اداره كند حرام است. اما اگر یك مردی توان جسمی دارد، توان مالی دارد، دو تا ماشین، دو تا خانه، دو تا موبایل، دو تا دو تا دو تا، ولی زن می‌گوید:

نخیر! خدا یكی زن هم یكی. یعنی چه؟ یعنی آن یك میلیون زن جوان به درك! گناه می‌كنند به درك! می‌سوزند به درك! بخل زن‌ها است.

بخل زن‌ها باعث می‌شود كه یك میلیون زن جوان بیوه هست، بخل تاجرها به این است كه میلیون‌ها جوان بیكار هستند، پول ندارند آنها پولشان در بانك هست. بخل خیلی مهم است.

بخل علمی، چیزی بلد است به كسی یاد نمی‌دهد. من تعجب می‌كنم یك وقت یك كسی گفت: تو از من سرقت علمی كردی. گفتم چه؟ گفت: حرف‌های مرا در كتاب خودت آورده‌ای. این سرقت است؟

بخل، حالا تلویزیون خوب شده است. یكوقتی شبكه یك فیلم‌هایش را به شبكه دو نمی‌داد. شیراز به اصفهان نمی‌داد. یك وقت مثلاً یك سی‌دی درست می‌كردند، می‌گفت: بر پدر و مادر كسی لعنت كه این را تكثیر كند.

قفل می‌كردند. كد رویش می‌گذاشتند، رمز رویش می‌گذاشتند كسی رمزش را باز نكند. خیلی بخل مهم است. خیلی بخل مهم است.

همه بی‌همسرها می‌توانند، عرض كردم این زن دوم خیلی شرط دارد. دو تا خانه، دو تا خرجی، توان جسمی، روحی، اخلاقی، زن دوم عامل فتنه نشود، در عدالت... در كشور هستند، البته من هم تا جوان بودم این حرف‌ها را نمی‌زدم، دیگر حالا چون پیر شدم می‌گویم.

 چون من... برای بعضی‌ها هم زن دوم حرام است. خود بنده اگر زن دوم داشته باشم، دیگر زن‌ها تلویزیون را خاموش می‌كنند. می‌گویند: این شیخ! زن دوم دارد، خاموش كن، خاموش كن. برای من حرام است به خاطر اینكه میلیون‌ها خانم كه گوش به حرف من می‌دهند تلویزیون را خاموش می‌كنند و ضربه به قال‌الصادق می‌خورد. حدیث امام صادق را گوش نمی‌دهند.

منبع: برنا