سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چرا دعوا می‌کنید؟



چند کلمه کلیدی

 

اگر بیشتر وقت شما و همسرتان صرف مجادله و جر و بحث با یکدیگر می‌شود بهتر است که به علل این مجادلات نگاه نزدیک‌تر و تیزبینانه تری داشته باشید.

 

شناخت علل این نزاع‌ها به شما کمک می‌کند که شکاف‌های ارتباطی با همسرتان را کشف کرده و برای اصلاح آنها تلاش کنید تا به این طریق، بارها و بارها بر سر یک مسأله به دعوا و منازعه نپردازید. در حقیقت شاید مهم‌ترین اختلافات هم ارزش آن را ندارد که بیش از یک بار بر سر آنها دعوا و مشاجره کنید.

 

بیشتر نزاع‌ها به دلیل اختلاف نظر شروع می‌شود در حالی که بیشتر این مباحث با صبر و مهارت‌های ارتباطی قادر به مصالحه از طریق گفتگو هستند. اگر شاهد بودید که موضوع قدیمی و یکسانی، بارها و بارها عود می‌کند و تکرار می‌شود و یا به محض اینکه آن مشکل حل می‌شود یک مسأله دیگر و جدید پیش می‌آید؛ مشخص است که این موضوع با یک گفتگوی ساده حل نمی‌شود.

 

اگر موضوعات تابو و ممنوعه‌ای در ارتباط با همسرتان هست که همیشه همسرتان را بشدت عصبانی می‌کند نیاز دارید که هر از چند گاهی آنها را متذکر شوید. اگر این کار را نکنید تبدیل به بمب‌های زمانی می‌شوند. مهمترین و متداول‌ترین موضوعاتی که زوجین درباره آن با هم بحث و مجادله دارند عبارتند از: پول، رابطه جنسی، کار، فرزندان، کار منزل و چگونگی تقسیم مسئولیت‌ها. بنابراین درباره آنها با یکدیگر صحبت کنید و سعی کنید یک بار برای همیشه حل‌شان کنید تا دیگر مساله‌ساز و آتش بیار خانه شما نشوند.

منبع:اطلاعات




ویدیو مرتبط :
دعوا خونی در این دعوا یه نفر میمره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوا



تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

دعوا اگر به صورت جدال باشد در حرف ـ ج ـ کلمه جدال آمده است ولي اگر دعوا منحصر به عصبانيت و ابراز خشم و بگو مگو باشد تعبير ديگري دارد. اگر در خواب ببينيد که با کسي دعوا مي کنيد که او را نمي شناسيد از خويشاوند و عضوي از فاميل تکدر و آزردگي پيدا مي کنيد که بعد به صلح و دوستي مي انجامد ولي اگر آن که با او دعوا مي کنيد آشنا بود دو حال دارد. اگر او با شما دعوا مي کرد بيگانه اي به شما محبت مي کند يا با انساني خير و نيکوکار برخورد خواهيد نمود و اگر شما با او دعوا مي کرديد شما هستيد که به ديگري محبت و خدمت مي کنيد که نا آشنا و غريبه است. اگر ديديد دو نفر با هم دعوا مي کنند موردي پيش مي آيد که خوشحال مي شويد.