سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

پاهای متناسب با این 8 حرکت


بعد از چاقی شكم، چاقی ران‌ها دومین گلایه اصلی خانم‌هایی است كه از نداشتن تناسب اندام رنج می‌برند. البته این چاقی موضعی فقط مخصوص افراد با وزن بالا نیست و حتی برخی افراد كه اندامی تقریبا لاغر دارند نیز ممكن است از چاقی موضعی ران‌ها گله‌مند باشند.


بعد از چاقی شكم، چاقی ران‌ها دومین گلایه اصلی خانم‌هایی است كه از نداشتن تناسب اندام رنج می‌برند. البته این چاقی موضعی فقط مخصوص افراد با وزن بالا نیست و حتی برخی افراد كه اندامی تقریبا لاغر دارند نیز ممكن است از چاقی موضعی ران‌ها گله‌مند باشند. خوشبختانه ران‌ها خیلی زودتر از سایر اعضای بدن به ورزش جواب می‌دهند. پس خوشحال باشید اگر شما هم می‌خواهید از ران‌های خوش‌فرم بهره‌مند شوید این 8 حركت ساده ورزشی را انجام دهید.





ویدیو مرتبط :
راز داشتن ابروهای زیبا و متناسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز


دکتر ریونیز گلسرخی، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) شما را در انتخاب بهترین راهکار درمانی برای داشتن پاهایی متناسب راهنمایی می کند.

دکتر ریونیز گلسرخی

:: متخصص جراحی عمومی   :: جراحی پلاستیک و زیبایی  :: جراحی دستگاه گوارش





دکتر ریونیز گلسرخی، متخصص جراحی از باید و نبایدهای عمل جراحی لیزر لیپولیز به شما می گوید:

پاهای متناسب، با لیزرلیپولیز

یكی از رایجترین ناحیه متقاضیان لیزرلیپولیز اندام تحتانی (شامل ران و ساق) است. در حالی كه این نواحی ویژگیها و ظرافتهای تكنیكی خاص خود را در پیكرتراشی با لیزرلیپولیز طلب می كند، به دست آوردن ران و ساق خوش فرم، كشیده و لاغر در میان درمانجویان آسیایی به خصوص بانوان بسیار پرطرفدار است (در میان متقاضیان لیزرلیپولیز در ایران نیز این نواحی از توجه ویژهای برخوردار است.) دکتر ریونیز گلسرخی، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) شما را در انتخاب بهترین راهکار درمانی برای داشتن پاهایی متناسب راهنمایی می کند.



پاهای نامتناسب، بزرگترین معضل زنان ایرانی


رانها جزو پركارترین و در عین حال ظریفترین نواحی برای جراحان لیپولیز و بادی كانتورینگ محسوب می شوند. هر یك از رانها خود به 4 ناحیه زیر كه شامل جلو، پشت، خارج و داخل است، تقسیم می شود. علاوه بر این، تجمع چربی داخل زانو نیز از رایجترین مشكلات متقاضیان لیزرلیپولیز است. تجمع چربی در نواحی مختلف رانها با هر دو شاخص جنسیتی و نژادی مرتبط است و این چنین است كه گاهی تطابق اندامی از لحاظ تجمع چربی بین بالا تنه و پایین تنه در یك فرد وجود ندارد، یعنی با اینكه فرد در كل چاق نیست ولی دارای رانهای قطوری است كه در كل به همان دلیل شخص چاق به نظر می رسد. تخلیه موضعی چربی و سلولیت با استفاده از لیزرلیپولیز رانها در این موارد به خصوص ناحیه خارج ران در شكل دهی و متناسب سازی اندامی رانها تاثیری بزرگ دارد. از سوی دیگر دقت و ظرافتی كه جراح لیپولیز از خود نشان می دهد در اندام قرینه مانند رانها و بازوها در نتیجه نهایی نقش مهمی ایفا می كند.

لیزرلیپولیز، انقلابی در متناسب سازی پاها

از حیث تكنولوژی لیپولیز، استفاده از لیزر و ریز پیكر تراشی متناسب سازی رانها را كاملا متحول كرده است زیرا در نواحی ظریفی مانند داخل ران و داخل زانو تكنیكهای قبلی مانند امواج ماورای صوت به دلیل كمی فضای موجود و نزدیك بودن پوست به عضله اصولا قابل استفاده نیست ولی استفاده از فیبر نوری لیزر با قطرهای 600 و 400 میكرون با شعاع تخریب بافت سلولیت بین یك تا 2 میلیمتر ریز پیكر تراشی در این نواحی را نیز میسر كرده است.



تجمع چربی و برجستگی عضلانی ساقها

 اصولـی تریـن نكتـه در بــادی كـانتورینگ سـاق این است كه درمانجویان باید در نظر داشته باشند حجم اساسی برجستگی پشت ساق، اساسا با عضلات (soleusGastroenemius) اشغال شده است و ضخامت لایه چربی زیر جلد غالبا كمتر از آن است كه به نظر می رسد گرچه قطر این لایه در افراد مختلف متفاوت است.

با توجه به احتمال تورم (ادم) به دلیل آناتومی لنفاتیك در این ناحیه، تخلیه محدود چربی به صورت انتخابی برای برخی از درمان جویان بر حسب معاینه و بررسی ضخامت چربی زیر جلد میتواند در لاغر شدن، كاهش قطر و متناسب تر شدن ساق موثر باشد.



از حیث تكنولوژی لیپولیز، استفاده از لیزر و ریز پیكر تراشی متناسب سازی رانها را كاملا متحول كرده است



پروتز ساق پا

فراتر از این در مواردی كه نه تنها لاغر بودن مضاعف ساقها بلكه نامتقارن بودن برجستگی عضلانی این ناحیه در بانوان و آقایان به دلیل اختلالات مادرزادی یا فیزیكی مانند پای پرانتزی (Bow leggedness) دغدغه درمانجوست به صورت انتخابی استفاده از پروتز یا تزریق چربی در ناحیه ساق (calf Augmentaion) می تواند نتایج بادیكانتورینگ بسیار مطلوبی در پی داشته باشد.

:: نمایی از ساق پای پروتز شده یک مرد:




حرف آخر

در جمع بندی لازم به ذكر است كه در درمانجویان متعلق به اقوام و نژادهای آسیایی كه بعضا به صورت ژنتیك دارای اندام تحتانی و پاهای كوتاه تر و چاق تر هستند، عدم تناسب اندام را میتوان با استفاده از تكنیكهای مختلف و پدید آوردن پاهایی كشیده و صاف و متناسب برطرف كرد.








مطب دکتر گلسرخی : میدان ونک، برج نگار، طبقه 21، واحد 10

تلفن: 88641822 ، 88641821

موبایل: 09126977066 ، 09127575080

فکس: 88641823