سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

همه چیز درباره قرص های لاغری در ایران


بسیاری از ما عادت داریم به محض اینكه می‌خواهیم برای سلامت بدن‌مان فكری بكنیم، به داروخانه می‌رویم و به انواع و اقسام قرص و دارو كه اتفاقا از اینجا و آنجا در موردش بسیار شنیده‌ایم، متوسل می‌شویم.


ویدیو مرتبط :
عملکرد قرص های لاغری در بدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌كند



 

 

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌كند

 

 

عصبی شدن بی‌دلیل، مشكلات قلبی، مشكلات گوارشی و كاهش جذب ویتامین‌های غذا از عوارض مصرف قرص‌های لاغری است.

 


داروهای لاغری، تاثیرات منفی و مخربی بر جسم و روان افراد دارد كه می‌توان به عصبی شدن بی‌دلیل، مشكلات قلبی، مشكلات گوارشی و كاهش جذب ویتامین‌های غذا اشاره كرد.

 


تاثیر این داروها بر لاغری كم و محدود است و به طور معمول در مجموع تاثیر ۴ یا ۵ كیلوگرمی در لاغری دارد و عادات غلط غذایی را در افراد تغییر نمی‌دهد.

 


قرص لاغری با مكانیسم كاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی‌ها موجب كاهش وزن می‌شود، بنابراین تاثیر این داروها محدود به زمان استفاده از آنهاست و با كنار گذاشتن این قرص‌ها، اثراتشان نیز از بین می‌رود.

 

 

۶۰ درصد از آمریكایی‌ها و ۴۰ درصد از اروپاییان دچار اضافه‌ وزن هستند. در هیچ كجای دنیا كاهش وزن سریع ، راحت و بدون دردسر حاصل نمی‌شود؛ زیرا اضافه‌وزن در درون انسان شكل گرفته و باید انگیزه كم‌كردن وزن نیز از درون افراد شكل گیرد.

 


بالن و حلقه‌های معده نیز تجهیزاتی هستند كه مانع گرسنگی و تمایل به غذا نمی‌شوند و فقط سدی در برابر خوردن در افراد ایجاد می‌كنند.

 


استفاده از بالن معده موجب برگشت اسید معده (ترش كردن) می‌شود كه مشكلات كوتاه‌مدت و خطرات درازمدتی را متوجه فرد می‌كند.