سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

نق‌های زنان، جان مردان را نجات می‌دهد!


مردان متاهلی كه به حمله قلبی دچار می‌شوند، زودتر تحت درمان قرار می‌گیرند و با احتمال بیشتری از خطر مرگ جان سالم به در می‌برند.



مردان متاهلی كه به حمله قلبی دچار می‌شوند، زودتر تحت درمان قرار می‌گیرند و با احتمال بیشتری از خطر مرگ جان سالم به در می‌برند.

مردان متاهل نسبت به مردان مجرد یا افرادی كه از همسر خود جدا شده‌اند با احتمال بیشتری بعد از حمله قلبی زنده می‌مانند.

فواید ازدواج برای سلامت به‌خصوص در مورد مردان بر هیچ كس پوشیده نیست. با وجود آن‌كه در طول چند دهه گذشته سرعت و كیفیت ارائه خدمات پزشكی به بیماران رشد چشمگیری داشته است اما با وجود این هنوز هم مردان نسبت به دردهای قفسه سینه توجه كافی نشان نمی‌دهند و مراجعه به پزشك را به تاخیر می‌اندازند.

در آخرین تحقیقات، دانشمندان سعی كردند سرعت انتقال یك فرد به بیمارستان را براساس وضعیت تاهل او مشخص كنند. با انجام این كار مشخص شد نزدیك به 75 درصد از مردان متاهل ظرف مدت 6 ساعت پس از احساس درد در قفسه سینه خود به بیمارستان منتقل می‌شوند، درحالی‌كه این رقم برای مردان مجرد كمتر از 67 درصد است.

محققان معتقدند، زنان نسبت به وضعیت سلامت همسرشان دقت بیشتری دارند و به همین دلیل درصورت بروز بیماری‌سعی می‌كنند با تذكرهای پی‌درپی همسر خود را برای رفتن به پزشك ترغیب كنند.


ویدیو مرتبط :
نق نق های لی مین هو lee min ho

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این كار جان مردان نجات پیدا می‌كند!


تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد، مردانی كه حداقل 3 ساعت در هفته پیاده‌روی تند می‌كنند، می‌توانند زمان ابتلا به سرطان پروستات را به تعویق بیندازند.






تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد، مردانی كه حداقل 3 ساعت در هفته پیاده‌روی تند می‌كنند، می‌توانند زمان ابتلا به سرطان پروستات را به تعویق بیندازند و حتی به‌طور كامل از دچار شدن به آن پیشگیری كنند. با پیاده‌روی كردن با سرعت تند احتمال ابتلا به این بیماری نزدیك به 57 درصد كاهش پیدا می‌كند و در مبتلایان نیز باعث كاهش سرعت پیشروی بیماری می‌شود. پیاده‌روی یكی از كارهای بسیار ساده‌ای است كه هر كسی می‌تواند برای بهبود وضعیت سلامت خود انجام دهد. محققان معتقدند با پیاده روی كردن احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌های دیگر مانند دیابت، برخی از انواع سرطان‌ها و دیابت كاهش پیدا می‌كند.تحقیقات نشان می‌دهد، با پیاده‌روی كردن، ترشح برخی از هورمون‌های موثر در رشد تومورهای سرطانی كاهش پیدا می‌كند و كمك زیادی به تنظیم سوخت و ساز بدن می‌شود.سرطان پروستات یكی از شایع‌ترین انواع بیماری‌ها در بین مردان و دومین عامل كشنده در بسیاری از كشورهای جهان از جمله انگلستان است.