سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

من نزدیک بین هستم: چه راه حل هایی به من پیشنهاد می‌کنید؟



نزدیک بین,نزدیک بینی چیست؟

من نزدیک بین هستم: چه راه حل هایی به من پیشنهاد می‌کنید؟
آیا می‌دانید چه روش هایی وجود دارد که به کمک آنها، نزدیک بینی تان اصلاح شود؟
در وهلۀ اول، عینک! اگر عینک خیلی سنگین و به نظرتان زشت است، لنزها به عنوان جایگزین های بسیار مناسبی، در نظر گرفته شده اند. در نهایت، با گذر از سن بلوغ، جراحی نزدیک بینی می‌تواند روش بسیار خوبی برای رها شدن از تمام وسایل و تجهیزاتی باشد که دیگر نمی‌توانید تحمل شان کنید.
نزدیک بینی دقیقاً چیست؟
فرد نزدیک بین، دور را محو و کدر می‌بیند زیرا چشمش کشیده تر از حد معمول است.در نتیجه زمانی که دور را نگاه می‌کند، تصویر در پشت شبکیۀ چشم تشکیل می‌شود، به همین علت محو خواهد بود.اما دید وی از نزدیک مشکلی ندارد.
عینک و لنز به کمک نزدیک بین ها می‌آیند
نزدیک بینی با استفاده از عینک یا لنز که فاصلۀ بین اشعه های نورانی وارد شده به چشم را تغییر می‌دهد، اصلاح خواهد شد به نحوی که این نورها به سمت شبکیۀ چشم متمایل می‌شوند و تصویر واضح دیده می‌شود.
برای استفاده از عینک دشواری هایی وجود دارد، شیشه های عینک مقعر هستند، یعنی لبه ها کلفت تر از مرکز است. در نتیجه، بنابر درجۀ نزدیک بینی، شیشه ها سنگین، بسیار کلفت و تا حدی زشت خواهند بود. البته امروز به لطف مواد جدید، این ویژگی های نامطلوب رو به کاهش گذاشته اند.
لنزها باعث می‌شوند که افراد نزدیک بین از شر عینک هایی با شیشه های کلفت راحت شوند. این لنزها علاوه بر این که برای فعالیت های ورزشی بسیار مناسب اند، فایدۀ دیگری هم دارند و آن این است که میدان دید فرد که به خاطر لبه های پهن عینک محدود شده بود، بزرگ تر می‌شود.
علاوه بر عوارض جانبی و مضرات لنز، استفاده از آن و قرار دادنش درون چشم، مستلزم دقت بالا و رعایت جدی اصول بهداشتی است. و در نهایت، استفاده از لنز ممکن است همراه با واکنش های آلرژیکی باشد.
جراحی انکساری نزدیک بینی چیست؟
تکنیک های متعددی وجود دارند که به نزدیک بین ها کمک می‌کنند تا از شر عینک و لنزشان راحت شوند.
انتخاب هر یک از این تکنیک ها، لزوماً بستگی به درجۀ نزدیک بینی دارد، البته ضخامت قرنیه و وجود دیگر مشکلات احتمالی بینایی نیز مد نظر قرار می‌گیرد.
با این حال باید حواستان باشد که عمل جراحی انکساری نزدیک بینی مانند دیگر جراحی ها، به هیچ وجه بدون خطر نیست (مانند عفونت های گریز ناپذیر و عوارض جانبی دیگر)، حتی اگر این خطرها بسیار ضعیف هم باشند، باز وجود دارند.
آیا می‌توان هر دو چشم را هم زمان عمل کرد؟
در گذشته، قاعدۀ کلی این بود که هر بار فقط یک چشم عمل می‌شد. اما امروزه با استفاده از تکنیک های پیشرفته ای که در دسترس است، بیشتر جراحان هر دو چشم را همزمان با هم عمل می‌کنند.
تکنیک های پیشنهادی برای جراحی نزدیک بینی کدامند؟
سه روش متفاوت جراحی برای اصلاح  نزدیک بینی می‌تواند پیشنهاد شود:
لیزر رادیو اکتیو سطحی یا فتوکراتکتومی انکساری:
در این روش، جراح انحنای سطح قرنیه را می‌ساید و ضخامت آن را با لیزر اصلاح می‌کند.
جراحت ناشی از این جراحی طی چند روز بهبود می‌یابد. در واقع، یک پرده زخم تشکیل می‌شود که این پرده با سرعت کمابیش بالایی محو خواهد شد.در موارد نزدیک بینی ضعیف یا متوسط، نتایج بسیار خوب هستند.
لیزیک استاندارد:
جراح در این شیوه، ورقۀ نازکی از قرنیه را به کمک یک رندۀ کوچک که میکروکراتوم نام دارد، می‌برد. قبل از جابه‌جایی این ورقه، با استفاده از لیزر، ضخامت مورد نیاز قرنیه را برای بینایی تنظیم می‌کند. ضمناً او از سطح قرنیه نیز محافظت می‌کند.
جراحت این روش در مقایسه با روش قبلی، سریع تر بهبود می‌یابد و نتیجه دقیق تر خواهد بود، دوره نقاهت کوتاه تر است و می‌توان هر دو چشم را در یک روز عمل کرد.
در مواردی که فرد علاوه بر نزدیک بینی دچار آستیگماتیسم هم باشد، با این روش درمان بهتر نتیجه خواهد داد.
در نهایت، باید به این نکته اشاره شود که این روش برای بیمارانی که قرنیه شان بسیار حساس است، مناسب نیست.
لیزیک 100% لیزر:
در تمام روش های بالا، جراحی با استفاده از لیزر انجام می‌شود، از برش ورقۀ نازک گرفته تا کار بر روی ضخامت.اما این تکنیک آخر دقیق تر از بقیه است و خطر عوارض که در روش های قبل کم بود، در این روش باز هم کمتر می‌شود.درمان همزمان هر دو چشم، در این شیوه نیز امکان پذیر است.
 دربارۀ جراحی انکساری نزدیک بینی
این جراحی سرپایی است. فرد همان روز، بعد از عمل به خانه اش می‌رود (اما رانندگی برایش ممنوع است بنابراین باید همراه داشته باشد).جراحی سریع و بدون درد است.بیمار بی هوش نمی‌شود، فقط چند قطره، قطرۀ بی حسی داخل چشمش می‌ریزند.
جراحی نزدیک بینی فقط از 20-18 سالگی به بعد ممکن است، در این زمان حداقل باید یک سال و حتی یک سال و نیم از تثبیت ضعف بینایی بیمار گذشته باشد.
توجه! این جراحی باید در مرکز تخصص که افراد متخصص در آن جراحی می‌کنند، انجام شود. دربارۀ تعداد افرادی که هر سال در آن مرکز مورد جراحی قرار می‌گیرند و نیز سطح امکانات آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

منبع:seemorgh.com/health


ویدیو مرتبط :
‫با خانمی اروپایی‌ آشنا هستم، پیشنهاد دوستی‌ جدی‌تر دادم اما می‌گوید نسبت به من هیچ حسی ندارد!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنرانی احمدی نژاد در نشست مکه: پیشنهاد تشکیل نهاد داوری اسلامی برای حل اختلاف مردم و دولت ها



سخنرانی احمدی نژاد در نشست مکه:

پیشنهاد تشکیل نهاد داوری اسلامی برای حل اختلاف مردم و دولت ها

هیچ کس نباید و حق ندارد درباره ضرورت اصلاحات و تأمین کامل حقوق اساسی مردم ذره ای تردید به خود راه دهد.رییس جمهور ایران در نشست فوق العاده سران كشورهای عضو سازمان همكاری های اسلامی در مكه با تاكید بر اینكه نباید دشمن را دست كم گرفت و باید توجه داشت كه آنان برای همه كشورها برنامه و طراحی هایی دارند ، اظهار داشت : تمام دل خوری ها و اختلافات شخصی و قومی و طایفه ای و مذهبی، زنده شده و با حداكثر قدرت در حال اثرگذاری است. آیا شادكامی آشكار دشمن را نمی بینیم؟

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد خاطر نشان كرد : همه به جان هم افتادند، پول و اسلحه می دهند ، برای كوبیدن یكدیگر اصلاً دشمن فراموش و از دستور كار فعالان سیاسی خارج شده است .

رییس جمهور با طرح این سوال كه روند دشمنی ها به سوی كیست ؟ به سوی استكبار و صهیونیست ها و یا برادران مسلمان و هموطنان و دوستان؟ گفت : آیا غیر از این است كه برادرانی كه باید در یك صف واحد ضمن احترام به حقوق اساسی یكدیگر یعنی آزادی ، عدالت و كرامت متحداً در مقابل دشمنان بایستند ، در مقابل هم صف آرایی كرده و با نهایت خشونت یكدیگر را می كوبند.

وی افزود : با نهایت تاسف مجبوریم این واقعیت را بپذیریم كه دشمن فراموش شده است و خودی ها به جان هم افتاده اند و دردمندانه باید گفت كه دشمن در بخشی از طراحی های خود موفق شده است .

احمدی نژاد گفت : می خواهم گله ای داشته باشم، متأسفانه غفلت کرده و در دام دشمن افتادیم بدون اینکه توجه کنیم که در حال ورود به جنگ تمام عیار و خانمانسوز و بی حاصل قومی و مذهبی هستیم که ممکن است دهها سال به طول انجامد. متاسفانه اكنون نیز در نقشه دشمن بازی می شود .

احمدی نژاد تصریح كرد : استعمارگران و برده داران دیروز و عاملان همه بدبختی های ملتها یکباره طرفدار حقوق مردم شده اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رییس جمهور با بیان اینكه نیروی نظامی ناتو خواب حمله به منطقه و تسلط دوباره بر آن را می بیند ، گفت : امروز همه ما بدون اینکه متوجه باشیم وارد یک نقشه شده ایم، نقشه ای که توسط دشمن طراحی شده است. بدون دلیلی روشن و چه بسا بر اساس اطلاعات نادرست و به بهانه های گوناگون شخصی، قومی و تاریخی و حتی مذهبی با یکدیگر دشمنی می کنیم و چنانکه پیداست بهترین فرصت را رایگان به دشمن تقدیم می کنیم و امکانات مادی و رسانه ای و بلکه نظامی علیه یکدیگر به کار گرفته شده و جنگ تبلیغاتی به اوج رسیده است.

احمدی نژاد تاكید كرد : در شرایط كنونی دشمن فرصت پیدا کرده است تا بدون هزینه و با ثروت و اسلحه و نیروی انسانی خودمان، ظرفیتهای ملی و بین المللی ما را منکوب و ملتهای ما را از فرصتهای رشد و تعالی محروم سازد و خطر رژیم صهیونیستی و حامیان او تقریباً به فراموشی سپرده شده است.

رییس جمهور افزود : سئوال من این است که امروز در منطقه ما چه کسانی، چه کسانی را می کشند در افغانستان، عراق، سوریه، سودان، بحرین و یمن و لیبی و سایر کشورها چه کسانی با چه کسانی مقابل هم قرار گرفته اند.

احمدی نژاد گفت : اگر بپذیریم كه عدالت ، آزادی و كرامت حق همه ملت هاست و همه در یك كشتی و دارای یك سرنوشت هستیم و خطر رژیم صهیونیستی و اربابان او عظیم است ، باید دست به دست هم از یک سو در فضایی برادرانه مشکلات کشورها را بر اساس آزادی و عدالت حل کنیم و انتخابات آزاد و عادلانه را برپا نماییم و از سوی دیگر در برابر دشمنان مشترک، جبهه متحد تشکیل دهیم.

رییس جمهور تصریح كرد : تا دیر نشده است باید خودمان آستین ها را بالا زده و اجازه ندهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند و برای زندگی ما خط مشی تعیین کنند.

احمدی نژاد خاطر نشان كرد : برای حل اختلاف بین گروههای مختلف و یا بین آنها و دولتها و نیز برای ایجاد فضای برادری و انجام اصلاحات اساسی در کشورها و همچنین حل اختلاف بین دولتها پیشنهاد می كنم ، یک نهاد داوری متشکل از افراد مؤمن و متعهد و عادل و مورد وثوق با اختیارات کامل و سازوکار داوری عادلانه و روشن تشکیل داده و ایمان مردم و قدرت دولتهایمان را تضمین و پشتوانه داوری های او قرار دهیم و همه متعهد شویم که قضاوت های آن نهاد را بپذیریم.

رییس جمهور اظهار داشت: احاله داوری و تصمیم به نهادهای وابسته به استکبار جهانی و یا خود مستکبران همیشه به ضرر همه ما بوده و تجربه نشان داده است که آنان دوست و امین نیستند. خداوند ما را به پرهیز از رجوع به داوری آنان و ارجاع اختلافات به داوری مؤمنان فرمان داده است.

وی با بیان اینكه باید نشان دهیم که راه حلهای بهتری برای اداره جوامع و جهان امروز داریم ، گفت : باید در برابر پیامبر اعظم(ص) و خدای متعال برای اقدامات امروزمان دلیل محکم داشته باشیم ؛ بدیهی است که موضوع تشکیل نهادی برای داوری در عین اهمیت و کارکردی که برای همه اعضا دارد نیازمند گفتگوی بیشتر در جزئیات است و از این جهت پیشنهاد می کنم نشست بعدی سران در اولین فرصت برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود و اینجانب آماده ام تا همه برادران خود را در تهران میزبانی کنم.

رییس جمهور در ادامه توجه ویژه به رژیم اشغالگر صهیونیستی و صهیونیستها را مورد تاكید قرار داد و با بیان اینكه همه می دانید که رژیم ضد بشری صهیونیستی یک غده سرطانی بدخیم است که با ادامه حضور او در سرزمین فلسطین همه منطقه در خطر خواهد بود ، اظهار داشت : دشمن با یک طراحی پیچیده و حتی با ژست برخورد با صهیونیستهای تندرو به دنبال تثبیت این رژیم است. مگر نه اینکه دولت امریکا بارها اعلام کرده و می کند که به حفظ رژیم صهیونیستی متعهد می باشد.

احمدی نژاد گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت کرده و مدتهای طولانی در خط مقدم دفاع از آرمان فلسطین بوده است و لیکن امروز اعلام خطر می کنم که دشمن شکست خورده و در برابر ملت ها، با طرح فریبکارانه تشکیل دو دولت در فلسطین در صدد تثبیت صهیونیستهای غاصب و گرفتن فرصت تاریخی برای بازسازی سلطه خود در منطقه است.

رییس جمهور تصریح كرد:‌ تمام سرزمین فلسطین متعلق به ملت فلسطین است که با اراده و رأی آزاد آنان اداره خواهد شد و صهیونیستهای بی فرهنگ نباید حتی در یک وجب از سرزمین فلسطین حاکمیت داشته باشند، در غیر این صورت در آینده نه چندان دور باید شاهد تکرار جنایات آنان و نابسامانی و تفرقه گسترده تر بین خودمان باشیم.

دكتر احمدی نژاد تاكید كرد : با توجه به تحولات منطقه امسال باید روز قدس پرشورتر و پرشکوهتر از همیشه در تمام جهان برپا شود .

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینكه این اجلاس در یکی از خطیرترین مقاطع تاریخی منطقه ای و بین المللی برگزار می شود و ملت ها و دولتها چشم دوخته اند که ما چه می کنیم، اظهار داشت: حدود دو سال است که کشورهای مسلمان دچار التهاب و تحولات بسیار مهمی هستند که سرنوشت مسلمانان و به نوعی جهان به آن وابسته است. بدیهی است که در اولویت باید ضرورتها، بسترها و عوامل مؤثر در تحولات و چگونگی مدیریت آن را به خوبی شناخت. این تحولات باید در منطقه مدیریت شود و بهترین ثمرات را برای ملتها نتیجه دهد.

در صورتی این تحولات توسط دیگران که دارای سابقه دیرینه خصومتند مدیریت شود آنگاه باید منتظر آسیبهای جدی به ملتها و منابع منطقه بود.

احمدی نژاد با بیان اینكه امروز با دو موضوع اساسی و بسیار مهم مواجهیم که باید هر دو را به موازات هم مورد توجه قرار دهیم ، گفت : ضرورت تأمین حقوق اساسی و رفاه و سعادت مردم و همچنین توجه به دشمنان تاریخی و قدرتمند و قسم خورده ملتها به ویژه ملتهای مسلمان دو موضوع مهم پیش روی ماست.

رییس جمهور با اشاره به موضوع اهمیت توجه به حقوق اساسی مردم ، گفت : همه انسانها حق دارند از کرامت، عدالت و آزادی و پیشرفت و رفاه برخوردار باشند این حق قطعی و خدادادی است، خداوند انسانها را آزاد خلق کرده است و زندگی با کرامت و سعادتمند را برای همگان مقرر فرموده است. بدون عدالت و آزادی و کرامت، شخصیت و حقیقت انسانی شکوفا نمی شود، پیامبر عزیز ما و اسلام ناب محمدی (ص) پیشگام و پرچمدار این حقوق برای همه ملتها بوده اند.

وی افزود : پرستش و عبودیت حقیقی و رسیدن به قله های کمال انسانی در سایه عدالت و آزادی و کرامت محقق خواهد شد؛ همه ملتها از جمله ملتهای ما در اولویت اول، حق دارند از این حقوق به طور کامل و در حد اعلاء برخوردار باشند.

رییس جمهور با بیان اینكه بدیهی است که ما با جامعه تراز اسلام حقیقی فاصله داریم و ملتهای ما از شرایط حاکم بر خود راضی نیستند لذا انجام تغییرات و اصلاحات یک ضرورت است ، تصریح كرد : هیچ کس نباید و حق ندارد درباره ضرورت اصلاحات و تأمین کامل حقوق اساسی مردم ذره ای تردید به خود راه دهد.

احمدی نژاد در ادامه به طراحی دشمنان علیه ملت های منطقه و ارزشهای الهی و انسانی اشاره كرد و گفت : نباید فراموش کنیم که جبهه استکبار صدها سال در آرزوی تسلط بر منطقه ما یعنی منطقه فرهنگ و ثروت بوده است و هزاران توطئه طراحی و اجرا شده و جنگهای متعددی بر ملتهای ما تحمیل شده است.

احمدی نژاد اضافه كرد : نباید فراموش کنیم که صهیونیستها از زشتکارترین عناصر شناخته شده تاریخ هستند که برای تأمین منافع نامشروعشان ارزشهای الهی و انسانی را قربانی می کنند. دست به هر کاری می زنند، فرهنگ ها را نابود می کنند و سرزمینها را به آتش می کشند. جنگ راه انداخته و زندگی و اموال مردم را غارت می کنند.

احمدی نژاد خطاب به حاضرین اجلاس و همه ملت ها گفت : باید هوشمندانه هر دو موضوع یعنی ضرورت قطعی اصلاحات و تأمین حقوق اساسی ملتهایمان و همچنین مقابله شجاعانه و مدبرانه با توطئه ها و تحمیلات دشمنان قسم خورده را با هم در نظر بگیریم و در این مسیر نه وجود دشمن و طراحی و تحمیلهای او باید مانع از تأمین کامل حقوق اساسی ملتهایمان شود و نه، اشتغال به اصلاحات ما را از دشمن و برنامه هایش غافل نماید.این دو یک حقیقت و یک مأموریتند و لازم و ملزوم یکدیگر می باشند.

رییس جمهور گفت : از عوامل اصلی عدم تأمین حقوق اساسی و تحمیل شرایط غیر انسانی بر ملتها حضور ، نفوذ و اقدامات دشمنان است.

دكتر احمدی نژاد اظهار داشت : گرچه امروز ملتها به درستی بیدار شده اند و به دنبال تأمین حقوق اساسی خود هستند، اما دشمن هم طراحی های خو را دارد از این رو شرایط خطیر و حساسی پدید آمده است كه باید از این شرایط، هوشمندانه و با موفقیت عبور نماییم.

رییس جمهور افزود : باید با کمک یکدیگر و بر اساس برادری، همزمان اصلاحات را انجام دهیم و هم دشمن را از منطقه بیرون کنیم و برای تحقق این هدف ما همه امکانات را در اختیار داریم البته باید مراقب باشیم که لحظه ای غفلت ممکن است دشمنان و صهیونیستها را برای صد سال بر منطقه و کشورهای ما مسلط کند.

احمدی نژاد با تاكید بر اینكه تأمین حقوق مردم رد سایه وحدت و همدلی محقق می شود، گفت : درگیریها به ضرر همه است. هر گلوله ای که شلیک می شود و هر یک نفر که به زمین می افتد کینه ها و مشکلات عمیق تر و حل مسائل سخت تر می شود. و هر كس كه فرمان درگیری می دهد و یا به دنبال تشدید کینه ها و درگیریهاست در خط دشمن است و قطعاً برادری و دوستی بهتر از دشمنی است.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با تاكید بر اینكه باید خودمان و با روشهای خودمان مسائل خود را حل و فصل كنیم ، گفت : دولتهای استکباری نمی توانند و نباید به ما درس آزادی و عدالت بدهند. آنان خود منشأ بی عدالتیها و دیکتاتوریها هستند و به ملتهای خود نیز ترحم نکرده و شرایط ناعادلانه وسختی را به آنها تحمیل كردند.

رییس جمهور اضافه كرد : امروز مردم آمریكا و اروپا نیز اسیر برخی حاكمان ناكارآمدی هستند كه توسط صهیونیست های بی فرهنگ بر آنها تحمیل شده و مجال اعمال اراده را از آنها سلب كرده اند از این روست كه همه ملتها به تنگ آمده اند و فریاد می زنند ولی فریادرسی ندارند.

احمدی نژاد خاطر نشان كرد : مردم در چنگال نظامات حزبی و رسانه های وابسته به صهیونیسم اسیر و با ثروتهای غارت شده از منابع سایر ملتها مواجه اند. در بهترین حالت باید از یک حزب به حزب دیگری که در واقع نسخه دوم همان است پناه ببرند و دوباره روز از نو و روزی از نو.

رییس جمهور با اشاره به اینكه دولتهای استکباری نمی توانند الگوی ما باشند حتی اگر چهره و نقاب را عوض کنند ، تصریح كرد: آزادی و دموکراسی از لوله تفنگ ناتو و با دخالت غربیها به دست نخواهد آمد.

احمدی نژاد گفت: دولت های استكباری در اداره امور خودشان شکست خورده اند و خسارات سنگینی بر جامعه بشری تحمیل کرده اند نباید اجازه داد که با تغییر شغار و به نام دموکراسی و آزادی همان اهداف استعماری را محقق کنند ؛ ما باید خودمان و مبتنی بر فرهنگ و آموزه های خودمان تصمیم بگیریم و عمل کنیم؛ در شر آنان تردیدی و به خیرشان هم امیدی نیست.

رییس جمهور اظهار داشت : آزادی حقیقی و کرامت انسانی فقط و فقط در سایه عدالت و عبودیت، پیروی از دستورات پیامبر عزیز خاتم و ایمان و تقوای حاکمان و مردم محقق می شود که به لطف الهی فرهنگ ما سرشار از این ارزشهاست و همه باید با همدلی و بر اساس آموزه های پیامبر اسلام و با اتکاء به اراده ملتهایمان و با گفتگو و مناطق تلاش کنیم امت وسط و جامعه شاهد را در کشورهایمان بر پا کنیم و این خواست ملتهای ماست.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت نگاه جهانی به مسائل را مورد تاكید قرار داد و گفت : خداوند برای هدایت و کمال انسانها یک دین بیشتر نفرستاده است ؛ همه پیامبران متناسب با ظرفیت زمان، همان را ارائه کرده اند و تمام و کامل آن را پیامبر اعظم و خاتم (ص) عرضه فرموده است. اسلام متعلق به همه و خواهان سعادت کامل برای همه است. ما باید مدافع حقوق همه ملتها باشیم و عدالت و آزادی و کرامت را برای همه بخواهیم.

رییس جمهور اضافه كرد : فرزند برومند پیامبر خاتم خواهد آمد و همه غصه ها و غم های تاریخی بشریت را به شادمانی و سعادت پایدار تبدیل می کند ؛ آن روز روشن و زیبا نزدیک است. او خواهد آمد و به همراه حضرت عیسی (ع) و مصلحان همه آرزوهای تاریخی بشریت را محقق خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری همچنین نوشته است: در پایان سخنان دكتر احمدی نژاد چند تن از روسای جمهور حاضر در جلسه نزد ایشان آمده و از سخنان و مواضع رییس جمهور كشورمان تجلیل كرده و با تبریك به وی اظهار داشتند كه این سخنان حرف دل و موضع اصلی ما نیز درباره تحولات منطقه است اما اظهار و بیان آن از سوی ما ممكن نیست./عصرایران