سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

مضرات استفاده از موبایل برای زنان باردار




مضرات استفاده از موبایل برای زنان 

باردار

 

پزشكان توصیه كرده‌اند كه زنان باردار روزانه بیشتر از ‪ ۸‬ساعت در معرض امواج الكترومغناطیس كه در رایانه، تلفن همراه، دستگاه‌های مایكروویو و به میزان بسیار كم در تلویزیون وجود دارد، قرار نگیرند.

یک متخصص بابیان‌این مطلب گفت: این امواج ممكن است بر روی رشد جنین تاثیر گذار باشد.

 

متخصص زنان و زایمان،افزود: حتی تحقیقات نشان داده امواجی كه در رایانه وجود دارد می‌تواند بر كیفیت اسپرم مردان نیز تاثیر بگذارد و باعث عقیم شدن آنها شود.

 

استفاده از رایانه این روزها یكی از الزامات زندگی شده است، استفاده از این دستگاه نه فقط در محیطهای كاری بلكه در خانه‌ها هم به شدت افزایش پیدا كرده است.

 

رایانه با تمام كارگشایی كه برای بشر داشته ضررهایی را هم به جسم او وارد می‌كند.

 

كارشناسان بهداشت حرفه‌ای و ارگونومی معتقدند كار با رایانه عوارضی به همراه دارد، از جمله مهم‌ترین آنها، می‌توان به مشكلات بینایی برای كاربر، عوارض مفصلی و عضلانی، استرس و تنفس گازهای مضر متصاعد شده از رایانه اشاره كرد.

 

منبع:forum.boog.in


ویدیو مرتبط :
این کشیش زنان را چگونه باردار می کرده است؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت استفاده زنان از موبایل



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ممنوعیت استفاده زنان از موبایل

 شورای یك روستا در ایالت بیهار هند استفاده از موبایل را برای زنان ممنوع اعلام كرد.

به گزارش جام آنلاین به نقل از رویترز، شورای روستای سوندرباری در ایالت بیهار در شرق هند به بهانه اینكه استفاده موبایل توسط زنان باعث ترویج فساد اخلاق در جامعه می شود زنان روستا را از داشتن موبایل منع كرد.

به دستور شورای روستای سوندرباری هر دختر جوان كه از موبایل كند باید مبلغ 10 هزار روپیه جریمه بپردازد. مبلغ این جریمه برای زنان شوهردار 2000 روپیه است.

مانووار آلام رئیس شورای روستای سوندرباری در توجیه این ممنوعیت گفت: داشتن موبایل برای زن ها جامعه را دچار فساد اخلاق می كند.

مقامات ایالت بیهار تحقیقاتی را در رابطه با این ممنوعیت آغاز كرده زیرا این گونه ممنوعیت های خودسرانه برخلاف مصالح جامعه است.

سازمان های زنان نیز این تصمیم شورای روستای سوندرباری را محكوم كرده و گفته اند موبایل وسیله ضروری برای دختران و زنان است زیرا در هنگام بروز هرگونه خطری می توانند نزدیكان خود را مطلع كنند./جام جم آنلاین