سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

مشاوره رایگان لاغری و لیزر (مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های لاغری و لیزر)


- رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن (پایین ترین قیمت لیزر) --- تعداد جلسات کم، 3 یا حداکثر 4 جلسه ...


ویدیو مرتبط :
تعویض برد لیزر و سرویس لیزر دستگاه کونیکا مینولتا 552

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولترازد (ULTRA Z); جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لاغری،تناسب اندام و پیکرتراشی جهان



 

دستگاه اولترازد,اولترازد,ultraz

اولترازد (ULTRAZ) اولین و تنها دستگاه لیپولیز اولتراسونیک دارای مجوز رسمی ازوزارت بهداشت,درمان وآموزش پزشکی ایران می باشد.

با تغییر در سبک زندگی ،کم تحرکی و شیوه تغذیه نامناسب،چاقی به ویژه چاقی موضعی یکی از مشکلات عمده در دنیا به شمار می آید.هم اکنون حدود45%جمعیت بزرگسال کشورمان از اضافه وزن و تجمع چربی ناخواسته در اعضا بدن خود رنج می برند.


پوست نیز از این جریان مستثنا نیست و داشتن پوست سالم  وشاداب دغدغه همه افراد به ویژه خانم ها می باشد. با افزایش سن،اجزا بدن رو به تحلیل می رود که افتادگی وشلی پوست نتیجه طبیعی این روند می باشد.

 

همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. وسایلی نظیر شکم بندهای لاغری هم به تنهایی هیچ تاثیری در تناسب اندام شما ندارند.

 

امروزه دستگاه های مختلفی به منظور کاهش وزن در بازار وجود دارد. اما یک سوال مهم این است که از بین انواع دستگاه های موجود، کدام روش برای لاغری موضعی مناسب تر است؟

 

در حال حاضر بیش از 200 مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد،که یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لاغری،تناسب اندام و پیکرتراشی در جهان دستگاه اولترازد هست که  در مقاله زیر با روش کار آن و سوالهایی که در زمینه چگونگی استفاده از اولترازد  برایتان پیش می آید ، پاسخ داده می شود.

 

  • جدیدترین دستگاه های لاغری جهان :

در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لاغری،تناسب اندام و پیکرتراشی جهان دستگاه اولترازد به شمار می رود که می تواند در یک روز باعث فیتنس و نتاسب اندام گردد و همچنین می تواند :

√در عرض یکساعت ایجاد شکم صاف , زیبا و شش تکه در شخص کند.
√از مزایای دیگر اولترازد , ترخیص شخص بلافاصله بعد از کار با اولترازد می باشد.


در ذیل به پرسش ها و پاسخ ها در رابطه با اولترازد توجه فرمایید:

 

  • 1 - آیا کار با اولترازد نیاز به بیهوشی دارد؟

 پاسخ : خیر

 

  • 2 - آیا کار با اولترازد در مطب امکان پذیر است؟

 بلی , دستگاه اولترازد از ایمنی بالایی برخوردار است و به همین دلیل در مطب قابل انجام است.

 

 

  • 3 - کار با اولترازد در کدام یک از اعضای بدن قابل انجام است؟ ایا در اعضای ظریف و حساس مثل صورت و غبغب قابل انجام است؟

بله در تمام اعضای بدن از جمله صورت و غبغب امکان پذیر است

 

 

  • 4 - آیا امکان سوختگی در زمان کار با اولترازد وجود دارد؟

 خیر, چون اولترازد از امواج طولی ایمن استفاده می کند , سوختگی غیر ممکن هست.

 

  • 5 - مدت زمان کار با اولترازد چه قدر هست؟

به طور متوسط هر 1000 سی سی چربی در عرض 10 دقیقه با دستگاه اولترازد لیز می شود واز بین می رود.

 

  • 6 - آیا سلولهای چربی توسط اولترازد از بین می روند؟

بله, سلولهای چربی که تحت تاثیر اولترازد قرار می گیرند به طور کامل از بین می روند.

 

  • 7 - آیا بدن انسان می تواند سلولهای چربی که توسط اولترازد از بین می روند را مجددا تولید کند؟

خیر , بعد از  دو سال اول زندگی انسان , در صورتیکه سلول چربی از بین برود بدن نمی تواند مجددا آنرا تولید کند.

 

  • 8 - آیا ایجاد حالت سیکس پک و شکم زیبا , صاف و شش تکه توسط اولترازد امکان پذیر است؟

بله , در حال حاضر تنها دستگاهی که به دلیل ایمنی بالا می تواند به صورت سطحی باعث لیز و آب شدن چربی ها شده , و توانایی ایجاد آب کردن چربی های سطحی بین عضلات شکم را دارد تا ایجاد نمای شش تکه کند دستگاه اولترازد هست .چون سایر دستگاهها به دلیل ایمنی پایین و ایجاد عوارض و ناصافی نمی توانند به صورت سطحی عمل کنند .

 

  • 9 - آیا اولترازد توانایی اب کردن چربی های سطحی و عمقی را دارد؟

بله , اولترازد تنها دستگاهی هست که به دلیل توانمندی و همچنین ایمنی بالا می تواند هم چربی های سطحی و هم چربی های عمقی را از بین ببرد.

 

  • 10 - آیا دستگاه اولترازد نیاز به رژیم غذایی جهت از بین بردن چربی ها دارد؟

خیر, دستگاه اولترازد به صورت کاملا مستقل از رژیم غذایی می تواند با ایجاد فشار منفی در سلولهای چربی و افزایش حجم ناگهانی در سلولهای جربی باعث مرگ سلولهای چربی گردد.

 

  • 11 - آیا دستگاه اولترازد ایمن است؟

بله اولترازد فقط برروی سلولهای چربی موثر است و تاثیری بر روی سایر بافتهای بدن ندارد.

  • 12 - دلایل برتری اولترازد بر تکنولوژی های قدیمی ضربه ای لرزه ای (اینفراسونیک) چیست ؟

پاسخ: اینفراسونیک ها، سیستم های قدیمی هستند(1996) که از ویبریشن برای از بین بردن بافت چربی استفاده می کنند و قادر به از بین بردن سلول چربی نمی باشد ( لذا نتایج قابل بازگشت است ) در حالیکه ultra - z از امواج ماورای صوت برای از بین بردن سلولهای چربی استفاده ی کند و نتایج بازگشت ناپذیر است . ضمنا حالت ضربه ای - لرزه ای با ویریشن در سیستمهای اینفراسونیک مانند مته های آسفالت شکن می باشد و باعث آسیب به بیمار ، خستگی و درد دست و شانه می شود. ضمن اینکه صدای زیاد پمپ های سیستمهای اینفراسونیک که مانند کمپرسورهای صنعتی عمل می کند باعث سرو صدای زیادی در محل می شود که همراه با طولانی بودن عمل جراحی باعث خستگی روحی جراح میشود در حالی که دستگاه ultra -z فوق العاده سریع ، ایمن و بی سرو صدا عمل می کند .


اینفراسونیک ها به دلیل ایمنی پایین در مناطق ظریف مثل صورت و غیغب قابل استفاده نیستند در حالیکه ultra - z بدلیل ایمنی بالا در مناطق صورت و بدن و حتی مناطق سطحی
قابل استفاده میباشد .

 

از مشکلات دیگر سیستمهای اینفرا سونیک ( سیستمهای توام با ویبریشن ) مدت طولانی جراحی حتی طولانی تر از سیستمهای لیپوساکشن قدیمی می باشد در حالیکه ultra - z فوق العاده سریع و ایمن عمل می کند .

ضمنا  اولترازد به دلیل ایمنی بالا قادر به انجام لیپولیز سطحی و آب کردن چربی های سطح و بین عضلات و ایجاد نمای شش تکه در شکم می باشد در حایکه اینفراسونیک ها به دلیل تکنولوژی قدیمی و ایمنی پایین قادر به این کار نمی باشند.


نکته مهم دیگر اینست که اولترازد از امواج ماورای صوتی طولی ایمن برای از بین بردن سلول چربی استفاده می کند در حالیکه اینفراسونیک ها از صوت استفاده نمی کنند و از ضربه مثل دستگاههای لیپوساکشن قدیمی برای کندن چربی استفاده می کنند و همانطورکه مستحضرید ضربه می تواند منجر به آمبولی و مرگ بیمار شود در حالیکه اولترازد فقط از امواج طولی ایمن استفاده می کند.

 

  • 13 - دلایل برتری اولتراسونیک های نسل سوم مثل دستگاه اولترازد بر اولتراسونیک های نسل اول چیست؟

اولتراسونیک های نسل اول از امواج ماورای صوت عرضی استفاده می کنند که باعث سوختگی می شود در حالیکه اولتراسونیک نسل سوم (نسل جدید) مانند اولترازد از امواج طولی ایمن استفاده می کنند که باعث سوختگی نمی شود و بسیار ایمن است.

 

  • 14 - هزینه استفاده از دستگاه اولترازد چه قدر می باشد؟

به طور متوسط در کشورهای مختلف حدود 15000 دلار برای هر عضو می باشد و در مورد شش تکه کردن شکم Six Packs)) یا سیکس پک حدود 45000 دلار می باشد که البته بسته به کشور , طرح درمانی و پزشکان متغیر می باشد

 

اولترا زد ,اولترا Z,ULTRA Z

اولترازد : پرقدرت ترین و سریع ترین دستگاه لاغری جراحی جهان

دستگاه لاغری,دستگاه  لیپولیز,اولترا زد دستگاه لاغری موضعی

اولترا Z : جدیدترین و موثرترین تکنولوژی پیکرتراشی در 5 سال اخیر

لیپوساکشن,اولترا زد دستگاه پیکرتراشی,لیپولیز

اولترا زد : تنها دستگاه لاغری و پیکرتراشی با قابلیت اجرا در تمام مناطق بدن

اولترا زد دستگاه لاغری موضعی,اولترا Z,ULTRA Z

دستگاه لیپولیز,شکم صاف و زیبا,از بین بردن چربی ها

اولترازد : پرقدرت ترین و سریع ترین دستگاه لاغری جراحی جهان

دستگاه اولترازد,اولترازد,ultraz

اولترازد (ULTRA Z) اولین و تنها دستگاه لیپولیز اولتراسونیک دارای مجوز

دستگاه اولترا زد,شکم صاف و زیبا,از بین بردن چربی ها

اولترا زد جایگزین سیستمهای قدیمی لیزر لیپولیز، لیپوساکشنهای قدیمی

لیپوساکشن,اولترا زد,لیپولیز

 

لیپوساکشن,اولترا زد,لیپولیز

 

مکانیسم ultra -z (اولترا زد چگونه عمل می کند؟)
ultra - z  دارای تکنولوژی مدرن ، به روز و پیشرفته اولترا سوند متمرکز است و در مدت زمان بسیار کوتاه با ایجاد فشار منفی در داخل سلول های چربی و ایجاد حباب های افزایش یابنده در داخل سلول های چربی و عدم تحمل افزایش حجم ایجاد شده در سلولهای چربی باعث نابودی و انفجار بدون بازگشت چربی و سلول های چربی در یک جلسه میگردد و چربی های آزاد شده از سلول های نابود شده چربی به حالت مایع در می آید.


ضمنا دستگاه اولترا زد با ایجاد امواج HIFU یا همان امواج ائلترا سوند یا تمرکز و تراکم بالا باعث تحریک پر قدرت فیبروبلاستها در یک جلسه گردیده و در همان جلسه جراحی ، کلاژن سازی و لیفتینگ پر قدرت پوستی آغاز می گردد که نتیجه آن شروع لیفتینگ پوست همزمان با عمل جراحی لاغری و کاهش سایز بیمار میباشد . ضمنا ULTRA Z بر خلاف سیستمهای اولترا سوند قدیمی که توانایی تنظیم فرکانس و توان خروجی را نداشتند و از امواج عرضی استفاده می کردند توانایی تنظیم فرکانس بین 26 تا 50 کیلو هرتز را داشته و قدرت خروجی دستگاه از 0 تا 100 وات قابل تنظیم است .

 

ضمنا ultra -z بر خلاف سیستمهای اولترا سوند از نوع طولی با ایمنی بسیار بالا می باشد که باعث تخریب سلول های چربی بدون آسیب به سایر بافتها می گردد.همچنین  ultra -z امواج اولترا سوند تخصص به 2 صورت مستمر و پالسی تولید می کند که نوع مستمر انرژی بالاتری داشته و برای درمان مناطق بزرگ با سرعت بالا کاربرد دارد . ضمن اینکه نوع پالسی برای مناطق ظریف و نازک مثل غبغب و با 6 تکه کردن شکم کاربرد دارد . از مزایای دیگر ULTRA -Z چهار پروپ 1/2 ، 1/9 ، 2/9 ، 3/7 میلیمتر است که براحتی بصورت تخصص برای هر منطقه از بدن بکار میرود .

 

لیپوساکشن,اولترا زد,لیپولیز

 

در چه کشورهایی از تکنولوژی پیشرفته اولترا سوند متمرکز تخصص ( ULTRA -Z ) استفاده میشود ؟
در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، اروپا ، آسیا ، و اقیانوسیه بطور وسیع این تکنولوژی استفاده میشود و در بیشتر کشور های جهان از جمله ایالات متحده آمریکا جایگزین سیستمهای قدیمی از جمله لیزر لیپولیز ، لیپوساکشنهای قدیمی و کلاسیک و سیستمهای اینفراسونیک لرزشی - ضربه ای شده است .

 

دلایل برتری ultra - z بر اینفراسونیک ها ( سیستم ضربه ای - لرزه ای ) :
اینفراسونیک ها از ویبریشن برای از بین بردن بافت چربی استفاده می کنند و قادر به از بین بردن سلول چربی نمی باشد (لذا نتایج قابل بازگشت است )در حالیکه ultra - z از امواج ماورای صوت برای از بین بردن سلولهای چربی استفاده ی کند و نتایج بازگشت ناپذیر اسن . ضمنا حالت ضربه ای - لرزه ای با ویریشن در سیستمهای اینفراسونیک مانند مته های آسفالت شکن می باشد و باعث آسیب به بیمار ، خستگی و درد دست و شانه می شود.ضمن اینکه صدای زیاد پمپ های سیستمهای اینفراسونیک که مانند کمپرسورهای صنعتی عمل می کند باعث سرو صدای زیادی در محل می شود که همراه با طولانی بودن عمل جراحی باعث خستگی روحی جراح میشود در حالی که دستگاه ultra -z فوق العاده سریع ، ایمن و بی سرو صدا عمل می کند .


اینفراسونیک ها به دلیل ایمنی پایین در مناطق ظریف مثل صورت و غیغب قابل استفاده نیستند در حالیکه ultra - z بدلیل ایمنی بالا در مناطق صورت و بدن و حتی مناطق سطحی قابل استفاده میباشد . از مشکلات دیگر سیستمهای اینفرا سونیک ( سیستمهای توام با ویبریشن ) مدت طولانی جراحی حتی طولانی تر از سیستمهای لیپوساکشن قدیمی می باشد در حالیکه ultra - z فوق العاده سریع و ایمن عمل می کند .

 

سایر دستگاههای لاغری:

 

دستگاه لاغری نمسیس :
پیشرفته ترین وجدیدترین تکنولوژی لاغری و شاهکار تکنولوژی برتر گروه کارخانجات سونگ هوان کره جنوبی می باشد که می تواند باعث لاغری تک عضوی یا لاغری در تمام اعضای بدن بسته به انتخاب مراجعه کننده باشد.


اجرای طب سنتی شرقی از طریق ماساژ در نمسیس :
از بیش از 4000 سال پیش ساکنین شرق آسیا اعتقاد دارند که بدن انسان یک نیرو انرژی در حال اجرا دارد. این نیرو انرژی به نام QI (CHEE) خوانده می شود. QI شامل همه فعالیتهای ضروری زندگی از جمله روانی، احساسی، ذهنی و جنبه های زندگی می شود. سلامت شخص تحت تاثیر جریان QI در بدن می باشد. انرژی QI به صورت آزاد جریان پیدا می کند وقتی شما نقاط طب سنتی قشاری را لمس ، فشار یا نگه میدارید. ساکشن وکیوم دستگاه نمسیس، اثر درمانی طب سنتی شرقی را از طریق استفاده از طریق این مکانیسم به بیماران هدیه می کند.


مکانیسم تاثیر نمسیس (نمسیس چگونه تاثیر می کند)؟
بدن انسان از ملکولهای مختلف تشکیل شده است. ملکولهای بدن قطب های مثبت و منفی دارند و در حالت عادی بدون القا میدان الکتریکی، ملکولهای بدن به صورت آزاد در جایگاه خود قرار گرفته اند. در رادیو فرکانسی ژنراتور مولد RF ، میدان الکتریکی متناوب بین دو الکترود ایجاد می کند. در واقع رادیو فرکانسی باعث تغییر قطب مثبت و منفی ملکولهای بدن می گردد به طوریکه 300 تا 500 هزار بار در ثانیه باعث تغییر قطب مثبت و منفی ملکولهای بدن می شود. این فرآیند باعث جذب و دفع ملکولها، چرخش ملکولها و در نتیجه باعث اصطکاک ناشی از حرکت ملکولها می شود که این اصطکاک ملکولی منجر به تولید سریع گرما به صورت یکنواخت در تمام زمان می شود.گرمای اصطکاکی ناشی از حرکت ملکولها در نمسیس باعث افزایش دمای پوست در منطقه هیپودرم تا 40 الی 45 درجه سانتی گراد شده و منفجر به حل شدن چربی ها می شود.در دستگاه نمسیس بیمار هم از رادیو فرکانسی و هم از رادیو فرکانسی ترکیبی با وکیوم بهره می برد.ترکیب رادیو فرکانسی با وکیوم با افزایش گردش خون، لیپولیز و افزایش جریان لنفاوی درمان لاغری را تسریع می کند و در درمان چاقی های موضعی یا همان سلولیت موثر است.

چرا نمسیس تکنولوژی برتر در کاهش سایز و زیبایی پوست است ؟
1-  اثر سیترژیک و همراه RF با ساکشن (کاهش زمان، تسریع اثرات)
2- 2 حالت برای سر و بدن
3- نتایج سریع و قابل مشاهده جهت تناسب اندام زیبا سازی و جوان سازی پوست
4- درمان ترکهای بدن و استرچ مارکهای بعد از بارداری
5- تلفیق طب مدرن با طب سنتی شرقی
6- کاهش درد و اضطرابهای بیمار( بر خلاف سایر دستگاه های زیبایی هیچگونه درد و اضطرابی به بیمار تحمیل نمی کند )

چگونه نمسیس عمل می کند؟
اثرات گرمایی، اثر ماساژ ساکشن، استفاده از طب سنتی شرقی


اثرات گرمایی و ماساژ ساکشن :
1- کاهش سلولیت ( کاهش سایز)
2- جوان سازی با ایجاد استحکام و قوام در پوست
3- درمان ترکهای بدن و استرچ مارکهای بعد از بارداری
4- فرم دهی بدن و رفع شلی و افتادگی
5- رفع چین و چروک صورت و بدن
6- رفع غبغب
7- قبل و بعد از لیپو ساکشن و کمک به ترمیم جای زخم جراحی

وجوه برتری و مزایا
استفاده از طب مدرن همراه با طب سنتی شرقی ( اولین در ایران )
لاغری + لیفتینگ صورت و بدن
نتایج سریع و قابل مشاهده جهت تناسب اندام کاهش سایز
اثرات کاملا برتر نسبت به سایر دستگاه های مشابه گارانتی طلایی و خدمات بعد از فروش برتر ( 10 سال )
تلفیق 3 دستگاه در یک دستگاه ( اثرات همزمان پوست و تناسب اندام و طب سنتی شرقی )
آموش رایگان، ارسال و نصب رایگان، تسهیلات خرید اثرات سینرژیک RF + ماساژ ساکشن + طب سنتی شرقی ( کاهش زمان – تسریع اثرات )
2 حالت برای سر وبدن ، 4 پرب ( 2 پرب تخصصی رادیو فرکانسی پرتوان با قدرت 360 وات و 2 پرب ترکیبی رادیو فرکانسی و وکیوم ساکشن ماساژ با عمق نفوذ بالا ) 2 سر جهت ساکشن با قدرت قابل تنظیم، 4 هندپیس با 7 سر با سایزهای مختلف ( دستگاه های مشابه توان قابل استفاده جهت بدن ندارد و فقط مخصوص صورت می باشد)
کیفیت بالای ساخت ( کره جنوبی ) + توان بالا 360 وات
فشار قابل تنظیم ساکشن وکیوم دستگاه در مقایسه با دستگاه های آندرمولوژیک و سیستم های رولروکیوم خلا تحت فشار بسیار قدرمتند ( بیش از kpa 800 تولید می کند )
علیرغم سنگینی دستگاه ( 80 کیلو گرم ) بعلت داشتن چرخهای مناسب و قدرتمند ، براحتی قابل جابجایی است.

مشخصات فنی نمسیس
کشور سازنده : کره جنوبی
کارخانه سازنده : سونگ هوان کره جنوبی
نماینده رسمی و انحصاری در ایران : شرکت پارس گروپ
قدرت دستگاه : 360 وات


مجوزها و گواهی ها :

مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران
تائیدیه اتحادیه اروپا (Medical ce)
تائیدیه کیفیت اروپا
تائیدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کره جنوبی (GMP)
تائیدیه سازمان غذا و داروی کره جنوبی (KFDA)
ISO 9001

 

 

  پانچ ویو: ( قهرمان درمان چاقی های مقاوم به درمان )
•با تکنولوژی انحصاری شرکت جوون کره جنوبی  امواج صوتی ویژه ای با نام امواج آکوستیک تولید می کند که مشخصه آن فشار با دامنه بالا است.