سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

مرگ با قند میوه


تابستان فصل خوردن میوه‌هاست اما آیا مطمئن هستید كه همه چیز را درباره این خوشمزه‌های دوست داشتنی می‌دانید؟هر فرد بر اساس وضعیت بدنی و رژیم غذایی که برای او تعریف شده است می تواند بین 2 تا 5 واحد میوه در طول روز مصرف کند.


ویدیو مرتبط :
چه میوه هایی قند خون را بالا نمی برد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میوه بخورید تا قند خونتان متعاد‌ل شود



 

 

میوه بخورید تا قند خونتان متعاد‌ل شود

 

 

مصرف میوه از افزایش چربی خون جلوگیری می‌كند و در تعدیل قند خون كاملا تاثیرگذار است.

 


یک متخصص تغذیه افزود: اصولا میوه‌ها و سبزی‌ها بدن را سم‌زدایی می‌كنند.

 


وی گفت: گنجاندن ۴۰۰ تا ۷۰۰ گرم سبزی به صورت خام و پخته در غذای روزانه و حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم میوه از انواع میوه سبز، زرد و قرمز عواملی دارند كه موجب خنثی‌سازی رادیكال‌های آزاد می‌شود.

 


این متخصص تغذیه افزود: مصرف خود میوه‌ همواره از آبمیوه‌ها بهتر است به دلیل این‌كه تفاله‌های میوه نقش اساسی را در تنظیم برنامه‌های گوارشی بر عهده دارد.

 


وی گفت: طعم، رنگ، بو و مزه كه سبزی‌ها و میوه‌ها دارند ، در حفظ و تعادل و سیستم دفاعی بدن نقش اساسی دارد و قادر هستند از تجمع پلاكت‌ها جلوگیری كنند.

 


وی اضافه كرد: مصرف میوه از افزایش چربی خون جلوگیری می‌كند و در تعدیل قند خون كاملا تاثیرگذار است و افراد را در مقابل بیماری‌های غیرعفونی و متابولیكی ایمن می‌كند.