سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

قابل توجه خانم های بی حوصله



 

 

قابل توجه خانم های بی حوصله

 

نتایج یك مطالعه جدید نشان می‌دهد زنان در مواقعی كه احساس كسالت و بی‌حوصلگی دارند در طول روز بیشتر می‌خورند و در نتیجه بیشتر با مشكل افزایش وزن مواجه می‌شوند.

 

این مطالعه روی 5000 فرد بالغ انجام گرفته و نشان داده است یك چهارم از موارد غذا خوردن در طول هر روز مربوط به افرادی است كه اصلا گرسنه نیستند.

 

متخصصان در این بررسی‌ها نتیجه گرفتند كه كسالت و بی‌حوصلگی عامل اصلی خوردن اتوماتیك و بی‌انگیزه است. این افراد معمولا برای فرار از بیكاری و بی‌حوصلگی به خوردن روی می‌آورند و این وضعیت در زنان بیشتر مشاهده می‌شود.

 

متخصصان تغذیه در انگلیس می‌گویند: زنان مخصوصا اگر افسرده و غمگین باشند بیشتر به ریزه‌خواری روی می‌آورند. كنترل آنچه كه می‌خوریم بی‌تردید كار ساده‌ای نیست بلكه نیازمند یك آگاهی و هوشیاری دائمی از نوع تغذیه و مواد غذایی است كه مصرف می‌كنیم. ایجاد درك و ارتباط صحیح با تغذیه نقش مهمی در كنترل اضافه وزن ایفا می‌كند.

منبع : Isna.ir


ویدیو مرتبط :
PMS چیست و چرا خانم ها قبل از قاعدگی بی حوصله می شوند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قابل توجه خانم ها؛ آرایش آسان (تصویر)



 

 

 

قابل توجه خانم ها؛ آرایش آسان (تصویر)