سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

غذاهایی كه دید شما را باز می کنند


شاید شما هم جزو افـرادی باشـــید كـه احســــاس می‌كننــد دیـد چشم‌های‌شان كم شده و خوب نمی‌بینند؛ اگر این مشكل را دارید می‌توانید جدا از مراجعه به پزشك این راه‌های ساده را هم امتحان كنید.




ویدیو مرتبط :
مهم حتما باز دید کنید(تشکر)(توصیحات)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس کروش باخت تیم دژاگه را از نزدیک دید؟/ اشکان باز هم ۹۰ دقیقه ای نشد



کارلوس کروش باخت تیم دژاگه را از نزدیک دید؟/ اشکان باز هم ۹۰ دقیقه ای نشد

تیم فوتبال فولام در ششمین حضور متوالی اشکان دژاگه در ترکیب ثابت خود، شکستی دیگر را تجربه کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز دیدار های هفته بیستم لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال فولام در ورزشگاه خانگی خود میزبان سوانسی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود سوانسی تمام شد تا مارتین یول و تیم اشراف زاده مصری در آستانه بحران قرار بگیرند.

فولام که امید داشت در خانه و یک بازی ساده بتواند 3 امتیاز بگیرد و تا پله دوازدهم جدول بالا بیاید با حضور فیکس اشکان دژاگه هم نتوانست به پیروزی برسد.

این تیم در همان نیمه اول و در دقیقه 19 بود که روی گل دنی گراهام عقب افتاد. در دقیقه 52 هم جاناتان دی کژمان دومین شوک را به یاران مارتین یول وارد کرد. اگرچه در دقیقه 56 برایان رویز یکی از گل ها را جبران کرد اما پایان بازی چیزی نبود غیر از شکست فولام .

در این بازی و در دقیقه 76 مسابقه بود که بازیکن ایرانی سفیدپوشان لندنی از بازی بیرون آمد و هوگو رودالگا جای او را در زمین گرفت. قرار بود کارلوس کروش برای تماشای این بازی به لندن برود و بازی یارش را در زمین زیر نظر داشته باشد. کارلوس کروش که قرار است در سفر خود به انگلستان به منچستر برود و دیداری با آلکس فرگوسن داشته باشد ، قرار بود با اشکان هم در سفر انگلستان خود دیدار کند.

اگرچه هنوز خبری در این باره منتشر نشده است.نکته جالب این دیدار ششمین حضور پیاپی اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی ایران در ترکیب اصلی فولام بود. اگرچه او مثل چند هفته اخیر باز هم بازی را تا پایان ادامه نداد.

سایر نتایج به شرح زیر است:

ساندرلند 1 - تاتنهام 2

اوشی 40 برای ساندرلند

کوئلار 48 (گل به خودی) و لنون 51 برای تاتنهام

استون ویلا 0 - ویگان 3

رامیس 3، بویس 52 و کُنه 56 برای ویگان

فولام یک - سوانسی 2

رویز 56 برای فولام

گراهام 19 و گوژمانت 52 برای سوانسی

منچستر یونایتد 2 - وست‌برومویچ 0

مک‌اولی 9 (گل به خودی) و فن‌پرسی 90 برای منچستر

نوریچ 3 - منچستر سیتی 4

پیکلینگتون 15، مارتین 63 و 75 برای نوریچ

ژکو 2 و 5، آگوئرو 55 و بان 67 (گل به خودی) برای منچستر سیتی

ریدینگ 1 - وستهام 0

پوگربنیاک 5 برای ریدینگ

استوک‌سیتی 3 - ساوتهمپتون 3

جونز 16، آپسون 67 و جروم 90 برای استوک

لامبرت 10، رودریگوئز 24 و ویلکینسون 36 (گل به خودی) برای ساوتهمپتون

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان منچستر یونایتد با 49 امتیاز و با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار دارد و پس از آن منچستر سیتی با 42 و تاتنهام با 36 امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

آرسنال نیز با این برد به رده پنجم جدول صعود کرد./فارس