سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

شما بخواي ساندويچ بخوري چطور مي خوري!؟



 

 

 

روانشناسی


خيلي جالب : شما چطور ساندويچ مي خوري !!!از شيوه ساندويچ خوردن خود پي به احساسات دروني تان ببريد...يک تحقيق علمي در رابطه با ساندويچ نشان مي دهد روش خوردن شما مي تواند بيانگر احساسات دروني شما باشد !!!کدام يک از روش هاي زير را براي خوردن ساندويچ در نظر مي گيريد ؟

از شيوه ساندويچ خوردن خود پي به احساسات دروني تان ببريد


کدام يک از روش هاي زير را براي خوردن ساندويچ در نظر مي گيريد ؟

*ساندويچ خود را به قطعات کوچک تر تقسيم مي کنيد ؟

*ساندويچ خود را دو لقمه مي کنيد ؟

*ساندويچ خود را آرام و با اشتهايي وصف ناپذير مي خوريد ؟

*هميشه ساندويچ خود را نصف کرده و باقي مانده را در بشقاب مي گذاريد؟

*ساندويچ خود را کاملاْ باز کرده و محتويات آن را تنها با تکه اي نان مي خوريد ؟

 

 

فال و طالع بینی

چنانچه ساندويچ خود را به قطعات کوچک تر تقسيم مي کنيد :


فردي منظم ، حساس ، دقيق و عاطفي هستيد . در واقع نظم در زندگي شما حرف اول را مي زند . ديگران به خوبي مي دانند که از چه جايگاهي بايد با شما وارد سخن شوند . گذشت شما در زمينه هاي مختلف زبانزد خاص و عام است . صبر و استقامت از ديگر ويژگي هاي شماست . ديگران براي انجام کارها و رفع نيازهاي روزمره خود روي شما حساب مي کنند .

 

 

فال و طالع بینی

 

فال و طالع بینی

چنانچه ساندويچ را دو لقمه مي کنيد :


شما ظاهراْ فردي عجول و نسبتاْ خشن بوده و اين خصوصيت راحتي در غذا خوردن را نيز نشان مي دهد . ظاهراْ خيلي از خودتان مطمئن هستيد و مي توان گفت که در اکثر اوقات به خاطر عجول بودنتان بدون مشورت با ديگران تصميم مي گيريد که در بسياري از موارد عواقب آن را نيز متحمل مي شويد . معمولاْ شما فرصت رسيدگي به حرف و سخن ديگران و يا حتي خود را نداريد ، که اين نيز ناشي از همان عجول بودن ذاتي شماست

 


فال و طالع بینی

چنانچه ساندويچ خود را آرام و با اشتهايي وصف ناپذير مي خوريد :


به راحتي با ديگران دوست مي شويد و خوشرو و دست و دلباز هستيد و به راي و نظر فرد مقابل احترام مي گذاريد و از درگير شدن با اطرافيان پرهيز مي کنيد ، آرامش خاصي داريد و ديگران از بودن در کنار شما احساس لذت مي کنند

 

 

فال و طالع بینی

چنانچه هميشه ساندويچ خود را نصف کرده و باقي مانده آن را در بشقاب مي گذاريد :


آينده نگري و نگاهي به فردا داشتن از ويژگي هاي شخصيتي شماست . در هر زمينه اي و براي اقدام در مورد هر مساله ابتدا به عواقب آن انديشيده و با مروري به آينده حال را برنامه ريزي مي کنيد . مصمم و هوشياريد و نسنجيده حرف نمي زنيد . دير با کسي دوست مي شويد اما دوستي هايتان پايدار است.

 

 

فال و طالع بینی

چنانچه ساندويچ خود را کاملاْ باز کرده و محتويات آن را تنها با تکه اي نان مي خورديد :


شخصيتي قابل احترام داريد . سعي مي کنيد هيچ گاه به دنبال کارهاي بيهوده نرويد . نگاه گيرا و نافذ شما مي تواند مخالفانتان را به سرعت سر جاي خودشان بنشاند . بخش بسيار قوي و ممتاز شخصيت شما آن است که قادريد از جنبه هاي ناچيز و مادي فراتر رفته و ماوراي آن ها را نيز ببينيد . انرژي شما براي يافتن دوستان جديد و کم نظير نيز مثال زدني است . در حل مشکلات بسيار ماهر و زبر دست بوده و عاشق رقابت سالم با ديگران هستيد .

 

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستور پخت ساندويچ زبان با طعم دلپذیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساندويچ خوشمزه براى مدرسه



 

 

ساندويچ خوشمزه براى مدرسه

 

 

با فرا رسیدن فصل مدرسه ها می خواهیم یک میان وعده خوشمزه و جدید برای فرزندان دلبندتان به شما پیشنهاد دهیم, با ما همراه باشید .

 

 

مواد لازم : براى هشت ساندويچ كوچك

 

 

گوشت مرغ چرخ شده
۴۰۰ گرم
مغز نان سفيد
سه چهارم پيمانه
ترشى ميوه
يك چهارم پيمانه
سير كوبيده
سه حبه
لواش نرم و تازه سه تا چهار عدد
روغن مايع براى سرخ كردن
پنير خامه اى يك دوم پيمانه
پيازچه خرد شده يك دوم پيمانه
گوجه فرنگى، ريز خرد شده يك عدد
آب ليمو دو قاشق سوپخورى
نمك و فلفل بنا به ذائقه

 


طرز تهیه :

 


گوشت مرغ چرخ شده، مغز نان سفيد، ترشى ميوه، سير و كمى نمك و فلفل را در دستگاه غذاساز بريزيد و چند دقيقه روشن كنيد تا خوب مخلوط شوند. اين مخلوط را به هشت قسمت مساوى تقسيم كنيد و هريك را با دست به صورت يك سوسيس به بلندى ۱۲ سانتى متر درآوريد.

 


در يك تابه نچسب كمى روغن مايع بريزيد و سوسيس هايى را كه آماده كرده ايد در روغن مايع با حرارت متوسط سرخ كنيد به طورى كه سوسيس ها از همه طرف طلايى شوند. از زيادكردن شعله گاز خوددارى كنيد چون سطح روى سوسيس ها زود برشته مى شوند اما مغزپخت نمى شوند. آنها را چند دقيقه در يك صافى قرار دهيد تا روغن اضافى مربوط به سرخ كردن سوسيس ها گرفته شود. در اين فاصله هشت دايره به قطر حدود ۲۰ سانتى متر از نان لواش ببريد. پنير خامه اى را با پيازچه خرد شده مخلوط كنيد و از اين مخلوط مقدار كمى روى هر يك از نان ها بماليد.

 


گوجه فرنگى و پياز خرد شده را با هم مخلوط كنيد و آب ليمو را اضافه كنيد. مقدارى از اين مخلوط را روى هريك از نان ها بريزيد و يك عدد سوسيس را روى هركدام گذاشته نان را به صورت يك ساندويچ لوله كنيد.