سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

سه کلمه حرف دخترانه



اضطراب ازدواج نکردن

ازدواج آرزوی همیشگی هر دختری است اما گاهی این آرزو به این سادگی ها محقق نمی شود

 

ازدواج آرزوی همیشگی هر دختری است اما گاهی این آرزو به این سادگی ها محقق نمی شود. برای همین است که دخترها، در اضطراب ازدواج نکردن ذره ذره آب می شوند و خود را می بازند.

بگذارید کمی در این باره با هم صحبت کنیم. از مشکل ازدواج نکردن و بی شوهری فرار نکنید و یک بار هم که شده، با شهامت با آن رو به رو شوید.


مجردی را چطور بگذرانیم؟
مشكل نداشتن خواستگار مناسب یك پدیده اجتماعى همه گیر شده است و نگرانى درباره این موضوع، به جز ایستایى و در جا زدن كارى براى شما نمى كند. داشتن یك مجردى خوب و سرشار از توانگرى باعث مى شود تا شما به زندگى خود هدف و جهت دهید و از ایستایى رها شوید. ایستایى شبیه یك اتومبیل مى ماند كه روشن است و دارد بنزین مصرف مى كند، ولى پاى شما روى ترمز است و نمى دانید چه باید كنید. بهترین كار پیدا كردن یك آدرس خوب براى ادامه مسیر زندگیست. شاید در بین راه و جستجوى هدف جدید، خواستگار شما قرار گرفته باشد.

تنهایى براى كسى كه هنرى دارد و اهل كتاب است وحشتناك نیست. تنهایى دردناك نیست وقتى دوستان خوبى دارید و مهارت هاى جنگیدن با مشكلات را فرا گرفته اید. تنهایى سخت نیست وقتى خدا جبران همه نداشته هاى شماست... انسان یعنى خواستن و شما مى توانید از دل این تنهایى ها به راههایى برسید كه در آخر از تنهایى خلاص گردید. مى توان تهدیدها را به فرصت تبدیل كرد.


وقتى در زندگى به مرحله سرگردانى مى رسیم باید بالاخره از جایى شروع كنیم. خود خورى و خود تخریبى ما را له شده نشان مى دهد و اعتماد به نفس را از ما مى رباید. هر كس در قفس سر گردانى بماند، دچار روز مرگى مفرط مى شود و اژدهاى بى برنامگى و بى هدفى او را از پاى در مى آورد. باید براى كشتن این اژدها نیزه اى آماده كرد.


تنهایید و از مجردی خسته شده اید؟ همه لحظه هایتان را به امید آمدن خواستگار می گذرانید و آنقدر منتظرید که دست و دلتان به هیچ کاری در زندگی نمی رود؟ از این پوسته بیرون بیایید و خودتان را پیدا کنید. چطور؟


1. یك كار هنرى را شروع نمایید.
2. دعا بخوانید. دعا روح ما را كیمیا مى كند. فراموش نكنید.
3. توانایى و موفقیت هاى خود را بنویسید و در زمان هجوم افكار منفى، آنها را بخوانید.
4. سعى كنید اعتراض هاى خود را مطرح و گفتگو نمایید و زخم هاى عاطفى خود را ترمیم كنید، درغیر اینصورت زخم ها تبدیل به جراحت و جراحت تبدیل به چركین شدن احساسات مى گردد و فرد به خود آسیب مى رساند.
5. زیاد به دل طبیعت بروید و گل ها و زیبایی ها را از نزدیك ببینید.
6. به یك مشاور خوب و دلسوز و مؤمن سر بزنید.
7. فكر مى كنید كسى دركتان نمى كند... خسته اید و مثل یونس نبى (ع) در شكم ماهى تنها هستید... احساس مى كنید دیگران شما را رها كرده اند و رفته اند. ولى مهم این است كه بدانید شما بلعیده نمى شوید. اگر خودتان، خودتان را در قفس سرگردانى حبس نكنید، اگر حركت كنید و اجازه ندهید، دردهاى خفته درونتان چرك كرده و زیر پوست وجودتان عفونت نماید، آنگاه شما نجات خواهید یافت...


ازدواج زوری نیست
طمع، هیجان زاست و جاده هیجان همیشه سر بالایى نیست. وقتی چشم بسته و سریع ازدواج می کنید، حس مى كنید كه شوهر را زود بدست آوردید، غافل از اینكه در یك سر پایینى به سمت سرنگون شدن، حركت مى كنید. باید فاصله هاى عاطفى خود با دیگران را تنظیم کنید. مردان و پسران شكارچى، كفش خوشبختى، به پاى شما نمى پوشانند. كودكانه، مسائل را تحلیل نكنید و بدانید که فكر تور كردن پسران و دست و پا نمودن شوهر به هر قیمتى، كاملاً غیر عقلانیست.


وقتی خواستگار آمد...
اگر از این مراحل گذشتید و به قسمت خوش ماجرا، یعنی خواستگاری رسیدید، باز هم کارتان تمام نشده و باید چیزهایی را بدانید. مثلا این که در خواستگارى چقدر طناز باشیم؟ چطور رفتار کنیم که طرف مقابل همین اول کاری نپرد؟

مسلماً در جلسه اول خواستگارى ، چشم هاى خواستگار جستجوگر است و خوش لباسى بدون جو گیر شدن معقول ترین حالت است. اما اگر دخترى متوجه شایستگى هاى خواستگار شد، بهتراست در جلسات بعدى تدبیر به خرج دهد و علاوه بر خوش لباسى و متانت، رفتارهاى نرمترى از خود نشان دهد. حتما در تیپ شخصیتى شما، او نباید به این نتیجه برسد كه شما هیچ بلد نیستید و جذاب بودن را نمى فهمید. خوش سخن گفتن، عاقل بودن، لبخند به موقع داشتن، تیپ مناسب داشتن، گهگاهى تأیید كردن مرد و.... خداوند ظرفیت دلبرى حلال را در وجود شما گذاشته و باید در وقت خودش از آن بهره ببرید. اما مراقب باشید تا وقتى خواستگار جدى نیست و تا وقتى به دل شما و خانواده شما ننشسته است گوهر طنازى و دلبرى خود را در معرض حراج قرار ندهید. ممكن است طرف دچار سوء تفاهم شده و اشتباه برداشت نماید و یا برعكس، سوء استفاده نموده و ضربه بزند.


ما یك زیبایى داریم و یك جذابیت. زیبایى یعنى درشتى چشم ها، قد بلند، تناسب آن با وزن بدن، چهارشانه و گندمگون بودن و... كه معمولاً ارثى است.


اما جذابیت یعنى خوش خلقى، تیپ مناسب داشتن، با وقار بودن، فهمیده بودن، اندیشه هاى قشنگ و منطقى و مثبت داشتن و.... كه كاملاً اكتسابى است. فراموش نكنیم كه ما جذب تفاوتهایمان مى شویم ولى با شباهتهایمان زندگى مى كنیم. بنابراین اولویت بندى در این زمینه، بیشتر به داشته هاى خودتان بر مى گردد. سعى كنید جذابیت هاى خود را بیشتر كنید.
 

منبع:تبیان

 


ویدیو مرتبط :
چند کلمه حرف حسابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پله: با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم ؛ درخشش در بارسا کار سختی نیست



 

 

اسطوره فوتبال , پله

 

اسطوره فوتبال جهان گفت: «با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، پله ستاره بی‌چون و چرای فوتبال جهان با رکوردهای با ارزش در فوتبال حرفه‌ای بار دیگر خطاب به لیونل مسی لب به سخن گشود و این بار به آمار و ارقام روی آورد.

وی تصریح کرد: «وقتی یک بازیکن بزرگ است، نمی‌شود پشت تریبون رفت و او را بازیکنی کوچک نامید، من قصد توجیه یا تخریب کسی را ندارم اما وقتی خود او مرا پایین‌تر از خودش توصیف می‌کند ناراحت می‌شوم، او حق ندارد این‌گونه درباره پیشکسوتان فوتبال حرف بزند.»

اظهارات پله در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های برزیل جو سنگینی را به راه انداخته و وکیل مسی بارها تاکید کرده که سخنان منتشر شده از قول موکلش در رسانه‌های برزیل کذب محض است.

پله ادامه داد: «مسی هر وقت سه بار در جام جهانی به قهرمانی رسید و مردم کشورش دوستش داشتند بیاید تا با هم حرف بزنیم. درخشش در بارسلونا در حد مسی برای یک بازیکن معمولی هم امکان پذیر است اما درخشش مسی در تیم ملی آرژانتین کاری است که او بلد نیست.»

پله افزود: «رکوردها برای شکستن هستند و قرار نیست رکورد من برای ابد دست نخورده باقی بماند اما از مسی می‌خواهم پیش قدم شود و برای فوتبال کشورش کاری بکند. مرد سال فوتبال جهان شدن تنها به خاطر درخشش در یک باشگاه و همزمان هو شدن توسط مردم کشورش برای مسی هیچ افتخاری نیست.»

پله اظهار داشت: «مردم از من می‌پرسند که آیا زمان تولد یک پله دیگر فرا نرسیده و من به آن‌ها می‌گویم که هرگز! خبری از پله‌ای دیگر نیست. از لحاظ تاکتیکی هم می‌شود بحث کرد، مسی 24 سال سن دارد و من 71 سال، با این حال در بدبینانه‌ترین حالت با هم در یک سطح هستیم. باشد من قبول دارم مسی یک بازیکن بزرگ در لباس بارسلونا است اما اگر راست می‌گوید لباسش را تغییر دهد، او اگر بارسلونا را نداشته باشد در لباس آرژانتین همین چیزی است که می‌توانید تماشایش کنید. آیا مسی صدای مردم کشورش را می‌شنود؟»