سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

زنانی که از ازدواج می ترسند



ما 2 گروه زن داریم که به دلیل ترس از انتخاب بد حاضر نیست ازدواج کنه.گروه اول زنانی هستند که منتظر یه فرصت خوب هستند.اینها خیلی خطرناک دارن حرکت میکنند.افرادی هستند که زیر نگاه شدیداطرافیان قرار دارند و مسلماً نمی خواهند که پس از ازدواجشان بشنوند : اِهه ، یارو رو! اینهمه صبر کرد آخرش با این تحفه ازدواج کرد!

 

از طرفی بی اعتمادی به در و دیوار و عدم شناخت فاکتورهای صحیح یک نفرقدرت بله گفتن را ازشون سلب میکند.آنها یه فرد کاملاً تضمین شده رو از هر نظر می خواهند. اونها هزینه زمانی گزافی رو دارن پرداخت می کنند و مسلماً می خواهند از اینهمه هزینه سودی عایدشون بشه وهمچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند. دخترانی که باید یه چیزهایی رو به بعضی ها ثابت کنند و برای یک مرتبه هم که شده پوزشون رو بزنند! این گروه باید به چند نکته توجه کنند.

 

ازدواج

 

1-این هزینه سنگینی رو که شما در حال پرداختش هستید باعث میشه که سطح انتظاراتتون بالا بره.شما معمولاً بعد از ازدواج خیلی بیرحم میشین! چون زمانی دیگه برای از دست دادن ندارین و شوهرتون نبایددر خوشبخت کردنتون فس فس کنه! شما شانس هیچ آزمایشی رو بهش نمیدین و اون فرد نگونبخت باید تمامی هزینه هایی که شما کردید رو سریعاً بهتون پس بده!! مسلماً اگر فرد توانایی کافی برای این مهم نداشته باشه و کسی باشه که درک حسی بلد نباشه شما وی را خواهید کشت!

 

2-بدونین هر ثانیه رو که اضافه میکنین 6 برابرش شرط انتخاب یک نفر رو سخت تر میکنین.شما همواره انتظار یک فرد خاص رو دارید...یه خبر بد هم که باید بهتون بدم اینه که اکثراً پیداش نمیکنین! واقعیت اینه انتخابهای شما بعد از مدتی شروع میکنه به کم شدن.بلایی هم که از آسمون ممکنه نازل بشه! اینه که بعد از مدتی دچار وحشت تنهایی بشین و در نتیجه به اولین کور و کچلی که یک هزارم خواسته های قبلتون رو نداره شوهر کنین و مجبورین کلی هم ازش در مقابل تعجب اطرافیان دفاع کنین!

 

3-شما از یک فرد معمولی انتظار بیشتری از همسرتون دارید . شما عموماً خودتون رو سرکوب حسی و جنسی میکنید.دچار یک افسردگی پنهان میشید و نهایتاً همواره منتظرین که فرد مورد نظرتون بیاد و رل فرمان زندگی رو ازتون بگیره تا شما یه نفسی بکشین و دیگه مسؤل رانندگی نباشین!شما می خواین کولر رو بزنین و یکم چشماتون رو ببندین و استراحت کنین!

 

مشکل اینجاست که شوهرتون هم دقیقاً همین مرگش بوده که خواسته ازدواج کنه! حالا اون هم دیگه توان نداره و میخواد فرمان رو ول کنه و کنار شما استراحت کنه! خب ، حالا کدوم دره رو می پسندین که بیوفتین توش؟!زنانی هستند که از مردها متنفر شدن و اگه بتونن نسلشون رو منقرض میکنن! اینها کمبود ها و ضربات عاطفی و همچنین نگرش غلطی که به روابط مرد و زن داشتن باعث شده من برای جن هم آرزوی چنین زنانی رو نکنم!البته اینها بیشتر دارن پوست خودشون رو میکنن تا دیگران!

 

نکته جالب اینکه اینها در ازدواج موفق به حساب میان! چون تمام موارد احساسی رو بچه گانه و روابط زناشویی رو کوته فکرانه میبینند و درگیر مسائل مهمتری!! هستند غالباً با یک تیکه پاره آجر مثل خودشون ازدواج میکنن و اینقدر خشک و قفل منطق هستند که حرف هیچکس رو نمیپذیرند و در نتیجه کاملاً راحتند! من خیلی سوال از این گروه دارم ولی چون میدونم دارم آب تو هاون میکوبم حرفی نمیزنم!

 

منبع: irantrack.com



ویدیو مرتبط :
زنانی برای مردان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقل قول هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه درباره زنانی که تن به ازدواج موقت می دهند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آشکار شدن تبعات آمارهای نگران‌کننده ازدواج

جنجال صیغه اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی

«از این توهین‌های بسیاری که به ما می‌شود بیزارم و نگرانی در مورد فیلتر کردن سایت یا برخورد قضایی ندارم چرا که طبق دین و شرع عمل می‌کنم،‌ ضمن اینکه از مشاوره‌های حقوقی هم بهره‌مند هستیم.»

 

 یک میلیون و دویست هزار دختر در سن ازدواج هستند و همچنان مجرد باقی مانده‌اند؛ در سال 90 تنها 875 هزار نفر ازدواج کرده‌اند؛ زنان ۲۵ تا ۲۹ ساله بیشترین متقاضی طلاق هستند؛ رشد ازدواج در سال گذشته کمتر از 2 درصد بوده است... در میان این اخبار که خبرهای چندان خوشی برای ازدواج رسمی به حساب نمی‌آیند، خبری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که یک بحث قدیمی را دوباره زنده کرد: ازدواج موقت! دیروز معرفی یک سایت توسط کاربران این شبکه‌ها که خود را «مرکز رسمی ازدواج موقت» معرفی کرده بود حسابی خبرساز شد. موضوعی که اگرچه برای عده‌ای دست‌مایه طنز و شوخی شد، اما هم روی دیگری از معضل ازدواج ایرانی‌ها را نشان داد و هم نگاه‌ها را سمت زنانی برد که نیاز مالی باعث می‌شود تا از طریق اینترنت برای صیغه شدن داوطلب شوند.

 

به گزارش خبرنگار قانون، صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت تهران» و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. برخی آن را فروش زنان یائسه و مطلقه خواندند و دیگران از عبارت‌هایی همچون کلاه شرعی یا خودفروشی استفاده کردند. عده‌ای به تمسخر پای دکتر شریعتی را با جملات قصار به این ماجرا کشیده و برخی نیز نوشته‌اند به جای ژاپن اسلامی به سمت تایلند اسلامی در حرکت هستیم.

 

زمانی که وارد این وبلاگ می‌شوید عنوانی با مضمون «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» خودنمایی می‌کند و در معرفی آن ‌آمده است که «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» و به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.» در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

 

ثبت این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد و بحث‌های زیادی که در مورد آن در فضای اینترنت به راه افتاد انگیزه‌ای شد تا با مدیر این سایت تماس گرفته و از قصد و نیت او و پرسش‌های دیگری که در ارتباط با زندگی و مشکلات این زنان وجود دارد بپرسیم.

 

آقای "ت" در گفت‌وگو با قانون از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند. او از فعالیت این مرکز زیر نظر یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردی روحانی و یک حقوقدان صحبت کرد و در پاسخ به این پرسش که آیا این خانم‌ها «عده» نگه می‌دارند گفت: «در این مرکز بیشتر از زنان یائسه استفاده می‌شود و اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد.»

 

زمانی که از او در مورد قیمت‌های مندرج در سایت سوال پرسیده می‌شود،‌ با تاکید خاصی از آن به عنوان مهریه یاد کرده و ادامه می‌دهد: «مرکز ما به خاطر معرفی و ارتباط مراجعه‌کننده با خانم 40 هزار تومان دریافت می‌کند که خودمان هم قبول داریم رقم بالایی است و سعی در کاهش آن داریم. اما خانم‌هایی که با ما همکاری می‌کنند مهریه‌های مختلفی را با توجه به ویژگی‌های که برخوردار هستند مد نظر دارند که از 40 هزار تومان شروع می‌شود تا ساعتی 100 هزار تومان.»

 

مدیر این سایت،‌ این اقدام را به خاطر اینکه طبق اصول و شرع اسلام است در راستای بحث خانه عفاف می‌داند و در خصوص تعداد مراجعان می‌گوید: «استقبال از این کار بالا بوده و تماس‌هایی که با مرکز گرفته می‌شود بسیار زیاد است. گاهی اوقات ما را کلافه می‌کنند، اما می‌توان گفت در روز برای 20 مراجعه‌کننده قرار ملاقات صورت می‌گیرد. اکثر ملاقات‌کنندگان در رنج سنی 23 تا 28 سال هستند و اغلب تهرانی یا دانشجو در تهران هستند،‌ هرچند که میهمان از شهرستان هم داریم.»

 

او از همکاری چهار خانومی که هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ سلامت تاییدشده هستند سخن گفته و در رابطه با چگونگی آشنایی با آن‌ها توضیح می‌دهد: «این خانم‌ها توسط دفاتر ازدواج و طلاق به ما معرفی می‌شوند. به خاطر تعداد اندکشان ما با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و از دفاتر خواسته‌ایم اگر موردی سراغ دارند به ما معرفی کنند و در سایت‌ خودمان اعلام کرده‌ایم که اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ما همکاری کند. به خاطر همین تعداد کم خانم‌ها و تقاضاهای بسیار، یکی از خانم‌ها تا مدت‌ها وقت ندارد و برای خانم‌های دیگر نیز باید چند روز دیگر وقت داد.»

 

زمانی که از او در مورد وضعیت مالی این خانم‌ها سوال می‌پرسم، پاسخ می‌دهد: «این خانم‌ها مشکلات مالی و نیاز جنسی دارند، اما بیشتر به خاطر مسائل مالی با ما همکاری می‌کنند هرچند که برخی از آن‌ها با وجود اینکه کارمند بوده و در سن یائسگی هستند به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان با ما همکاری کرده و بعضا قرار ملاقات در منازل خودشان است. آن‌ها فرزندان بزرگسال دارند که بی‌خبر از این موضع هستند.»

وقتی که از او در مورد مشکلات و خطرات این کار می‌پرسم،‌آه بلندی می‌کشد و از توهین‌هایی که به او می‌شود گله می‌کند و می‌گوید: «ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمی‌دهیم و نیتمان خیر است و معتقدیم که خدا هم در این راه ما را کمک خواهد کرد. اما متاسفانه این‌گونه مسائل در جامعه ما فرهنگ‌سازی نشده و برخوردهای بدی با موضوع می‌شود. مردم بین این کار و کار حرام زنا تفاوتی قائل نمی‌شوند و ما را به برخی مسائل متهم می‌کنند. از این توهین‌های بسیاری که به ما می‌شود بیزارم و نگرانی در مورد فیلتر کردن سایت یا برخورد قضایی ندارم چرا که طبق دین و شرع عمل می‌کنم،‌ ضمن اینکه از مشاوره‌های حقوقی هم بهره‌مند هستیم.»

 

او در خصوص این سوال که یک مراجعه‌کننده چندبار به این مرکز مراجعه می‌کند، پاسخ می‌دهد: «اکثرا خانم‌ها فقط یک‌بار صیغه این مردان می‌شوند به همین دلیل بیش از 60 الی 70 درصد از مردان مراجعه‌کننده با خانم‌های دیگر مرکز نیز قرار ملاقات گذاشته و صیغه یکدیگر می‌شوند.»

او درباره اینکه چرا این موضوع را در فضای وب دنبال می‌کند،‌ می‌گوید: «این کار از نظر مردم و مسئولان مخالفان بسیاری دارد و اگر هم می‌خواستیم در سطح شهر تراکت پخش کنیم قطعا با عرف جامعه تناقض پیدا می‌کرد و مشکلاتی بوجود می‌آورد. اما استفاده از اینترنت به خاطر فراگیری آن بسیار راحت‌تر است. به طور مثال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم 180 نفر آنلاین در این سایت هستند.»

 

آقای "ت" در پایان و زمانی که از او پرسیده می‌شود آیا با وجود کامنت‌هایی که سرشار از توهین بوده و خطراتی که ممکن است برایش بوجود بیاید، از این کار پشیمان شده است،‌ با لحن مطمئن می‌گوید: «کار من برای رضای خداست و مطمئن هستم که ما را کمک می‌کند. در این مسیر نه تنها پشیمان نیستم بلکه عزمم نیز جدی‌تر شده است.»

معلوم نیست تا چه اندازه ادعاهای مدیر این سایت در مورد نیت و قصدش رنگ واقعیت داشته باشد، قانونی بودن وب‌سایت و ادعای ثبت در ساماندهی هم چندان روشن نیست، اما چیزی که واقعیت دارد این است که ازدواج، جایگزین‌هایی پیدا کرده که در میان آن‌ها نوع اینترنتی‌اش حسابی‌ پرطرفدار شده است.

 

ورود پلیس فتا به پرونده سایت «صیغه»

ادعای فعالیت قانونی در حالی از سوی گرداننده سایت مذکور مطرح شده که صبح امروز خبرگزاری ایسنا از رسیدگی کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات به پرونده گردانندگان سایت «صیغه» خبر داده است.

 

در این گزارش، شکواییه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیل ورود پلیس فتا به این مسئله عنوان شده و در ادامه تاکید شده است که با توجه به اینکه گردانندگان این سایت مدعی شده بودند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، صبح امروز مسئولان وزارت ارشاد اسلامی در نامه‌ای ضمن رد این ادعا از ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات درخواست کردند تا نسبت به رسیدگی به این پرونده اقدام کنند.

گفتنی است بنابر آنچه در خبر منتشر شده در این خبرگزاری آمده است، وزارت ورزش و جوانان تنها سازمانی است که می‌تواند نسبت به اعطای مجوز فعالیت سایت‌های «همسریابی» و غیره اقدام کند./قانون