سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

روش هایی برای کاهش وزن فوری


از زومبا گرفته تا یوگا و خوردن غذاهای هله هوله، این تغییرات ساده در سبک زندگی باعث می شوند که در مدت کوتاهی وزن زیادی کم کنید.

 
 


صبح بخیر: از زومبا گرفته تا یوگا و خوردن غذاهای هله هوله، این تغییرات ساده در سبک زندگی باعث می شوند که در مدت کوتاهی وزن زیادی کم کنید.

کمتر رستوران بروید.

بعضی افراد بیش از 5 بار در هفته خارج از منزل غذا می خورند. این تعداد را به یک بار در هفته کاهش دهید و وقتی به رستوران می روید بجای یک پرس پاستا، سالاد مرغ گریل شده سفارش دهید.

در فروشگاه از راهروی خوراکی های شور دوری کنید.

وقتی در فروشگاه هستید سعی کنید از بخش خوراکی های شور دور بمانید. بدین ترتیب اگر یک بسته چیپس یا شکلات نیاز داشتید مجبور می شوید تا سوپرمارکت محل بروید. همین زحمت باعث می شود که هوس خوردن چیپس و شکلات از سرتان بیفتد.



صبحانه ای حاوی 300 کالری بخورید.

اگر هیچ وقت صبحانه نمی خوردید، دیگر نباید بدون صبحانه از خانه خارج شوید. سعی کنید صبحانه ای سالم شامل پروتئین بخورید که 300 کالری انرژی داشته باشد. برای مثال ساندویچی از کره بادام زمینی طبیعی و کره سیب بخورید. بدین ترتیب در طول روز کمتر گرسنه می شوید.



ورزش کنید


سعی کنید در بازه های زمانی کوچک حرکات ورزشی انجام دهید و در هنگام پیام های بازرگانی تلویزیونی یا هنگام ظرف شستن این حرکات ورزشی را انجام دهید. بدین ترتیب کالری بیشتری می سوزانید و از ریزخوری جلوی تلویزیونی جلوگیری می کنید و متناسب تر از همیشه می مانید.



عادات بد را کنار بگذارید


برای مثال سیگار را ترک کنید و فوراً در باشگاه ورزشی ثبت نام کنید یا مربی شخصی بگیرید.



پاکسازی کنید.

انباری غذاها را پاکسازی کنید. غذاها و خوراکی هایی که به آنها علاقه دارید را حذف کنید، برای مثال بستنی، اسنک ها، تخمه آفتاب گردان و آجیل های دیگر و شکلات ها را حذف کنید.



ساعات تفریح خود را سالم کنید.

اگر بعد از ساعات کاری با دوستان یا همکاران خود برای شام بیرون می روید و همیشه غذاهای سرخ کردنی سفارش می دهید، باید روال خود را عوض کنید. بجای آنکه شام بیرون بروید، با هم در پارک محل پیاده روی کنید یا بدوید. یک سال بعد مشاهده می کنید که چقدر متناسب شده اید.



موزیک گوش دهید.

گوشی یا آیپاد خود را پر از موزیک های محبوبتان کنید و هر وقت به باشگاه می روید آنها را گوش دهید تا انرژی بگیرید. وقتی موسیقی محبوبتان را داشته باشید با سرگرم شدن با آن مدت بیشتری ورزش می کنید و بیشتر وزن کم می کنید.



تا می توانید سبزیجات بخورید.

با اضافه کردن سبزیجات به غذاهای محبوب خود مانند پیتزا سبزیجات می توانید خیلی زود عادت خوردن غذاهای پرکالری مانند چیپس و دسرهای شیرین را تبدیل به عادت سبزیجات خوری کنید. بدین ترتیب خیلی زودتر وزن کم می کنید.



زیاد بدوید.

اگر می خواهید دوباره شلوار جین تان به شما اندازه شود، باید هر روز در ساعت ناهار 20 دقیقه بدوید. ظرف دو ماه می توانید وزن زیادی کم کنید و دوباره لباس های قدیم خود را بپوشید.



یوگا کار کنید.

یوگا برای افرادی که می خواهد وزن کم کنند دوست بسیار خوبی است. با تمرین یوگا به مدت چند ساعت در هفته، می توانید خودتان را به این تمرین خوب عادت دهید و در عین حال از شر سلولیت ها خلاص شوید.



معده خود را برای دسر خالی نگه دارید.

اگر از خوراکی های شیرین خوشتان می آید و در کل دسر را دوست دارید، می توانید خوراکی های سالم مانند هویج را برای دسر بگذارید و آن را با شکلات میل کنید.

در کلاس جدیدی ثبت نام کنید.


کلاس هایی مانند زومبا را امتحان کنید و دو جلسه در هفته زومبا کار کنید. حرکات سریع این برنامه باعث می شود که عضلات تان فرم بگیرند، به خصوص پاها و عضلات شکمتان قوی شوند. ضربان قلبتان نیز تنظیم می شود و به فرم دلخواه خود می رسید.



خوراکی های شبانه را قطع کنید.


خانم ها به خصوص خانم هایی که به تازگی فرزنددار شده اند بهتر است 5 شب در هفته از ساعت 6:30 به بعد خوراکی نخورند. در هر صورت بیشتر چیزهایی که شب ها خورده می شود، هله هوله است و بهتر است قطع شود.



ویدیو مرتبط :
روش صحیح پیاده روی برای کاهش وزن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش های جدید برای کاهش وزن؛ لاغری همراه با اعتیاد!



 

 

لاغری

 

 

 

قیمت ارزان و در دسترس بودن از عوامل گسترده شدن مصرف شیشه در سطح کشور است.

گرچه انجام درمان های لاغری و چاقی در آرایشگاه غیرقانونی است اما خبرها حاکی از این است که شیشه هم به روش های لاغری برخی از آرایشگاه ها افزوده شده است؛ این در حالی‌ست که پزشکان و روانشناسان معتقدند که مصرف شیشه شاید در نگاه اول باعث لاغری شود چون اشتهای فرد را کور می‌کند اما عوارض مصرف آن فوق العاده خطرناک است و درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان این ماده دچار جنون، خودکشی و حالت‌های روانی شدید غیرقابل بازگشت می‌شوند.

ماده اعتیادآور شیشه از دسته مواد محرک موسوم به متاآمفتامین است که با نام های «اسپید» و «کریستال متث» هم شناخته می‌شود.

بی اشتهایی یکی از نشانه‌های بالینی مصرف ماده محرک شیشه است که همزمان با آزادسازی مواد انرژی زای بدن می‌تواند منجر به آن شود که مصرف کننده ساعت‌های طولانی بدون نیاز به غذا فعالیت کند و احساس گرسنگی نکند.

قیمت ارزان و در دسترس بودن از عوامل گسترده شدن مصرف شیشه در سطح کشور است و مقابله با تولید و توزبع آن با توجه به خانگی شدن تولید این مواد در کشور و ارزان بودن دستگاه‌های درست کردن آن، دیگر به عنوان یک مشکل بزرگ در میان مسئولان ناجا و ستاد مبارزه با مواد مخدر تبدیل شده است؛مشکلی که مسئولانی مانند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، آن را یک معضل ملی می‌داند..../تحلیل:جام جم