سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

رفقای خیس پوست در زمستان!


در فصل زمستان، پوست‌ خیلی‌ها ترک می‌خورد، خشک می‌شود و حتی از سرما می‌سوزد. همچنین رطوبتش را از دست می‌دهد و خشک و چروکیده می‌شود.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: در فصل زمستان، پوست‌ خیلی‌ها ترک می‌خورد، خشک می‌شود و حتی از سرما می‌سوزد. همچنین رطوبتش را از دست می‌دهد و خشک و چروکیده می‌شود. بیشتر خانم‌ها بابت این موضوع کلافه می‌شوند و در عین حال شاید ندانند که خیلی راحت می‌توانند مانع این اتفاق شوند.

بدون شک استفاده از مرطوب‌کننده ها مناسب‌ترین راه‌حل است اما با علم به اینکه بدانید مرطوب‌کننده‌های فصل سرد متفاوت از مرطوب‌کننده‌های دوران گرما هستند. در این مطلب شما را با برخی مرطوب‌کننده‌های مناسب زمستان آشنا می‌کنیم.

با چربی‌ها بجنگید

رفقای خیس پوست در زمستان!

کرم‌ مرطوب‌کننده CINERE که حاوی عصاره گیاه هاماملیس است، منافذ باز پوست را کوچک می‌کند و براقی ناشی از چربی را از بین می‌برد. این محصول غنی از مواد طبیعی و گیاهی است که از پوست چرب‌تان در برابر خشکی مراقبت می‌کند. همچنین این محصول علاوه بر نرم کردن پوست، از ترشح چربی جلوگیری می‌کند.



آب را زیر پوست‌تان بازگردانید

رفقای خیس پوست در زمستان!

برای اینکه بتوانید جلوی خشکی پوست را زودتر بگیرید، باید کرم‌های مناسبی انتخاب کنید. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده AVENE مرطوب‌کننده‌ای قوی است كه ضمن نرم کردن پوست، خشکی آن را از بین می‌برد.



گلیسیرین بهترین منبع رطوبت

رفقای خیس پوست در زمستان!

مرطوب‌کننده MEDILANN یكی از محصولاتی است كه به پوست رطوبت و شادابی می‌دهد. این کرم به‌دلیل عصاره آلوئه‌ورایی که دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای پوست‌های چرب است. کرم مرطوب‌کننده مدیلن مخلوطی از الکل‌های چرب و روغن گیاهی گلیسیرین است. با استفاده از این كرم می‌توانید از پوست‌تان در برابر خشكی‌های ناشی از فصل حفاظت كنید.



بامبودرمانی

رفقای خیس پوست در زمستان!

اگر جزو کسانی هستید که با شروع فصل سرما پوست‌شان خشک می‌شود، به کرم مرطوب‌کننده  BERNARD CASSIERE هم فکر کنید. این کرم یک آبرسان قوی است که دارای عصاره بامبو بوده و برای رطوبت‌رسانی بسیار مناسب است.



درمان پوست‌های خشك

رفقای خیس پوست در زمستان!

محصولات URIAGE معمولا کمک کننده هایی درمانی برای پوست هستند. اگر از هر محصولی برای خشکی پوست‌تان استفاده كرده‌اید و نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید، می‌توانید مرطوب‌کننده قوی URIAGE  مدل AQUA را هم امتحان كنید. این محصول برای پوست‌های خشک مناسب است.



جنگ تمام‌عیار با خشکی پوست

رفقای خیس پوست در زمستان!

اگر جزو کسانی هستید كه خیلی به زیبایی پوست‌شان اهمیت می‌دهند، محصولی را انتخاب کنید تا مشکل شما را ریشه‌ای درمان کند. کرم مرطوب‌کننده MEDILANN با ترکیبات آمونیوم لاکتات و گلیسیرین باعث نرم شدن پوست می‌شود و خشکی پوست را از بین می‌برد. همچنین این کرم رطوبت پوست را بالا می‌برد.



مرطوب‌كننده‌ای با صرفه

رفقای خیس پوست در زمستان!

این مرطوب‌کننده عمیق CINERE برای پوست‌های معمولی و خشک مناسب است چون لیپیدهای از دست رفته پوست را بازسازی می‌کند. این محصول که دارای روغن آرگان و روغن سبوس برنج است جهت رطوبت‌رسانی استفاده می‌شود. کرم CINERE با عصاره مخمری که دارد، پوست شما را نرم کرده و لطافت را به آن بازمی‌گرداند.


ویدیو مرتبط :
پودری عجیب که خیس خیس نمیشود !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلوگیری از خشكی پوست در فصل زمستان



 

 

جلوگیری از خشکی پوست درفصل زمستان

 

هوای سرد و خشك در زمستان به خصوص همراه با وزیدن باد می‌تواند باعث خشك شدن و حساس شدن پوست آن شود.

 

در فصل زمستان استفاده از وسایل گرم كننده، به همراه بسته بودن در و پنجره‌های منزل، می‌تواند باعث خشك شدن هوا شود لذا باید از یك مرطوب كننده مثل دستگاه‌های بخور استفاده كرد.

 

با مرطوب كردن هوای خانه به خصوص در طول شب و حین خواب تا حد زیادی از خشكی پوست جلوگیری می‌شود.

 

شستشوی زیاد و تماس بیش از حد پوست با شامپو و صابون سبب خشكی پوست ‌شده و با توجه به این كه چربی قسمت سر، صورت و بالاتنه نسبت به قسمت ساعد و پاها بیشتر است در مدت شستشوی این قسمت‌ها دقت بیشتری باید در نظر گرفته شود.

 

افراد برای جلوگیری از خشكی پوست بعد از هربار استحمام، باید از مرطوب كننده‌های پوست استفاده كنند تصریح كرد: مرطوب‌كننده‌ها، چربی طبیعی پوست را كه بر اثر استحمام از بین رفته است، جبران می‌كنند و از آن جایی كه چربی طبیعی پوست برای جلوگیری از تبخیر آب پوست ضروری است، بنابراین مرطوب كننده‌ها، سبب حفظ و رطوبت پوست و جلوگیری از خشكی آنها می‌شود زمان مصرف مرطوب‌كننده‌ها بلافاصله بعد از استحمام و خشك كردن بدن با حوله است.

 

بهتر است برای شستشوی دست و صورت از آب ولرم استفاده شده و حتماً از كرم‌های مرطوب‌كننده مانند وازلین استفاده كنند همچنین جوانان و افرادی كه مستعد جوش هستند می‌توانند از كرم‌های مرطوب‌كننده فاقد چربی استفاده كنند.

 

در هوای سرد، لباس مناسب پوشیده شود و برای دست‌ها حتماً از دستكش استفاده كنند، چون سرما یكی از عوامل خشكی پوست دست به شمار می‌آید.

منبع:سلامت نیوز