سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

راه های سریع از بین بردن وز موها


موهای فر را دوست دارید، اما وقتی موها را شانه می​زنید و چشم​تان به وز آنها می​افتد، از داشتن موهای مجعد ناراحت می​شوید. اما دلیل وزشدن موها چیست و چطور می​توان از شر آنها خلاص شد؟




ویدیو مرتبط :
از بین بردن چربی اضافه پوست و براق کردن موها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند پیشنهاد سریع برای از بین بردن جوش



 

 

 

چند پیشنهاد سریع برای از بین بردن جوش که نمی دانید !

 

اكثر افراد این حادثه غم انگیز را به نوعی تجربه كرده اند. چند روز مانده به یك مهمانی مهم، یك مراسم رسمی، جشن تولد و... انگار كه طبیعت از سرلجبازی می خواهد دستمان بیندازد. حالا اگر چنین شد چه باید بكنیم؟...

 

اگر صبح كه از خواب بیدار می شوید متوجه شوید كه یك جوش در قسمتی از صورتتان سر برآورده و خصوصا اگر این اتفاق قبل از یك واقعه مهم برایتان پیش بیاید، حتما خیلی غصه دار می شوید.

 

اكثر افراد این حادثه غم انگیز را به نوعی تجربه كرده اند. چند روز مانده به یك مهمانی مهم، یك مراسم رسمی، جشن تولد و... انگار كه طبیعت از سرلجبازی می خواهد دستمان بیندازد. حالا اگر چنین شد چه باید بكنیم؟

 

مركبات: یكی از روش های متداول، گذاشتن مركبات بر روی جوش است. اسیدسیتریك موجود در این میوه ها به خشك شدن جوش چركی كمك می كند، در حالی كه ویتامین های موجود در آنها التهاب باكتری های عفونت زا را كم می كند.

 

اگر در جست و جوی درمان خانگی برای این جوش ها هستید استفاده از مركبات نقطه آغازین خوبی است. یك پرتقال یا لیمو را پوست كنده و از طرفی كه آب میوه وجود دارد به پوست و روی جوش بمالید، این كار باعث می شود تا كمی احساس سوزش كنید. سپس اجازه دهید تا در معرض هوا خشك شود. تكرار این كار چندین بار در طول یك روز به شما كمك می كند تا جوش برطرف شود.

 

نمك دریایی: به شما كمك می كند تا باكتری های موجود در جوش های چركی كشته شوند و منافذ پوستی پاكیزه بمانند. به این منظور كمی آب را بجوشانید. مقداری نمك دریایی را برداشته و كمی آب بر روی آن بریزید تا خمیری شكل شود. پس از آنكه خمیر سرد شد و دمای آن به دمای اتاق رسید با دست و دلبازی این خمیر را بر روی جوش قرار دهید. صبر كنید تا كاملا خشك شود و سپس محل را با آب بشویید. این عمل باعث كشته شدن باكتری ها شده و اجازه نمی دهد تا جوش چركی در صورتتان اثر و لكه ای باقی گذارد.


خمیر دندان: اگر برای درمان جوش صورت خود خیلی عجله دارید پس باید روش سریع الاثرتری را انتخاب كنید. اگر قبل از خواب كمی خمیردندان بر روی جوش بمالید، احتمالا صبح جوش شما به مراحل پایانی عمر خود خواهد رسید و شاید هم از بین رفته باشد.


سیب: سیب رنده شده را مستقیما بر روی جو ش ها بمالید و پس از خشك شدن نه تنها به از بین رفتن باكتری های موجود در جوش های چركی كمك می كند، بلكه جوش ها را خشك می كند.

منبع:dustan