سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟


چه چیزی باعث می شود که این خانم های بالای 40 سال جوان تر به نظر برسند؟ ما راز جوانی آنها را برایتان فاش می کنیم، با ما همراه باشیم.





صبح بخیر: چه چیزی باعث می شود که این خانم های بالای 40 سال جوان تر به نظر برسند؟ ما راز جوانی آنها را برایتان فاش می کنیم، با ما همراه باشیم.

1. دمی مور

سن: 53 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

حجامت: او روش حجامت را برای تصفیه خون بدن اش به کار گرفته است. همچنین از رژیم غذایی شامل شربت افرا، آب لیمو و کوکتل فلفل قرمز استفاده می کند. او می گوید: «این مواد برای سلامتی بسیار مناسب هستند.»


2. نیکول کیدمن

سن: 48 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

ضد آفتاب: این بازیگر استرالیایی از پوست خود در مقابل آفتاب محافظت می کند زیرا معتقد است اشعه های آفتاب بیشترین ضرر را به پوست می رسانند. او می گوید: «من هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده می کنم و هیچوقت در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نمی گیرم.»


3. ونسا ال. ویلیامز

سن: 52 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

ورزش: او عاشق ورزش و تحرک است و می گوید: «من اغلب با دوستانم برای ورزش، به خصوص در فصل تابستان، به بیرون از خانه می روم.» البته او اعتراف کرده که هر چند وقت یک بار بوتاکس نیز می زند. «من زیبایی طبیعی را دوست دارم به همین دلیل فقط گاهی چین های پیشمانی ام را با تزریق از بین می برم.» 


4. جنیفر آنیستون

سن: 46 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

یوگا: او 5 روز از هفته خود را به ورزش یوگا اختصاص می دهد. از طرف دیگر مدل موهای او و به خصوص رنگ روشن موهایش، چهره او را بازتر و جوان تر از قبل می سازد.


5. مری-لوئیز پارکر

سن: 51 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

ژن: او در مورد عادات بد گذشته خود چنین می گوید: «من سیگار و مشروبات الکی را ترک کردم، اما جدا از آن مادرم پوست خیلی خوبی داشت. او اکنون 85 سال سن دارد. البته او از محصولات ضد پیری طبیعی نیز استفاده می کند و حتی اعتقاد دارد که آنها را برای فرزندانش نیز می تواند به کار گیرد.»


6. سلما هایک

سن:  49 ساله

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

رنگ درمانی: این هنرپیشه و کارگردان سینما در انتخاب رنگ لباس هایش وسواس به خرج می دهد. او رنگ های ساده را نمی پسندد. او در این باره می گوید: «من دوست ندارم آبی باشم یا حتی سبز، من می خواهم خودم باشم. من همیشه به گونه ای آرایش می کنم که خودم از آن لذت ببرم. حتی زمانی که تنها هستم هم عطر می زنم.»


7. دایان لین

سن: 50 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

یوگا: این بازیگر عاشق ورزش یوگا است. «من هر زمان که بتوانم این ورزش را انجام می دهد. انعطاف پذیری بدن برای من اهمیت بسیاری دارد و در زندگی و کارهای روزانه من نیز تاثیر خوبی می گذارد.»


8. هلی بری

سن: 49 سال

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

میوه: هلی بری از میوهای تازه برای پاک سازی پوست خود استفاده می کند. او هر روز صبح، قبل از هر مرطوب کننده ای، ویتامین سی های طبیعی را به پوست خود می مالد.


9. نائومی واتس

سن: 47 ساله

راز جوانی ستاره های هالیوود چیست؟

طبیعت: او سعی می کند همیشه به خارج از خانه برود و مدیتیشن کند. «من از فضای بیرون از خانه لذت می برم، دوست دارم در کنار درختان و آب های روان بنشینم و با خودم کمی خلوت کنم.» البته در کنار همه آنها، او به میزان کافی آب می نوشد و دوست دارد روش های طبیعی را برای جوان ماندن به کار گیرد. نائومی واتس می گوید: «مادرم همیشه به من می گفت که از خشک کردن موهایم بپرهیزم. من هم به حرف او گوش می کنم.»


ویدیو مرتبط :
راز جوان ماندن هنرپیشگان هالیوود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز جوانی بعضی از ستاره ها لو رفت


چرا بعضی از افراد مشهور انگار خیال پیر شدن ندارند؟ همه اش زیر سر گریم است؟ دم جراحان زیبایی زبردست را دیده اند؟البته این واقعیت را انکار نمی کنیم که روش های زیبایی و عکس های فتوشاپی و ... جوانی کاذب را به آنها هدیه داده اند. اما همیشه اینطور نیست.