سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

رابطه عشق و سلامتی



عشق و سلامتی,بهداشت روان,معجزه عشق

گرچه هر چیزی به مقدار متعادلش خوب است، اما در مورد عشق این قضیه را صادق ندانید. دانشمندان می‌گویند داشتن یک رابطه عاشقانه و سالم برای قلب خوب است، البته معلوم نیست دقیقا چرا. این امر ممکن است به این دلیل باشد افرادی را نزدیک و سالمی را با همسرشان دارند، کمتر سیگار می‌‌کشند، از لحاظ جسمی فعال‌تر هستند و با احتمال بیشتری زندگی‌شان یک ساختار اجتماعی کاملا تکامل‌یافته دارد.


به گفته پژوهشگران یک نظریه در این مورد این است که افرادی که دارای چنین رابطه‌ای هستند، ممکن است دچار تغییرات عصبی- هورمونی شوند که اثرات مثبتی بر روی بدن از جمله بر دستگاه قلبی - عروقی داشته باشد. سطح برخی از هورمون‌ها در بدن بسته به میزان استرس و اضطراب فرد متفاوت است. گرچه این نظریه ثابت نشده است، اما نظر بر این است که قرار داشتن در چنین رابطه‌ای ممکن است اثرات مثبتی بر بر دستگاه قلبی- عروقی در درازمدت بگذارد.


در واقع بررسی‌ها نشان داده‌اند که استرس کشنده است و تنهایی مرگبار و از دست دادن یک فرد محبوب به معنای واقعی کلمه "قلب را می‌شکند."


تعارض یا منفی‌گرایی در یک رابطه خطر ابتلا به بیماری‌های عروق کورونر قلب را می‌افزاید. در یک بررسب که بنیاد قلب و سکته مغزی کانادا انجام داد مشخص شد که افرادی دارای روابطی ناشاد با همسرشان هستند، هنگامی که با او هستند، به طور مداوم فشارخونشان بالا است.


در حالیکه افراد مبتلا به بیماری پرفشاری خون در حد ملایم مبتلا هستند، و رابطه‌ای عاشقانه و حمایت‌کننده باهمسرشان دارند، هنگام بودن به همراه او کاهش فشار خون نشان می‌دهند.


البته انواع مختلفی از روابط عاشقانه وجود دارد. اما به گفته پژوهشگران در مجموع اطلاعات حاکی از آن است که درگیر بودن در هر نوع رابطه سالم و صمیمانه‌ای ممکن است تاثیرات مثبت بسیاری بر سلامت داشته باشد.
منبع : همشهری آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
جلسه دوم جنسیت٬ رابطه جنسی و سلامتی با دکتر اکبر کرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فنگ شویی برای عشق و رابطه



 

 


فنگ شویی

 

 

بهترین سمبل عشق و ازدواج در فنگ شویی کریستال کوارتز صورتی است


عشق و رابطه در گوشه شمال غربی خانه و یا محل کار شماست. در اتاق های مجزا در سمت راست Bagua قرار دارد. این منطقه ناحیه ای است که می تواند عشق جدید را جذب کند و یا عشق موجود را بهبود ببخشد.


رنگ های مورد استفاده انواع قرمز ها، صورتی ها و سفید است.

 

• اگر شما ازدواج کرده اید و یا در یک رایطه هستید عکسی از خود و جفتتان آویزان کنید.

 

• هر چیزی را به صورت جفت بگذارید مانند دو عدد اردک Mandarin یا دو عدد ماهیخواری که جفت هستند این کار باعث می شود تا یک شراکت موفق در ته اتاق شما و یا در گوشه شمال غربی اتاق اتفاق بیفتد.

 

• اردک Mandarin یکی از سمبل های بسیار موفق عشاق است و یک سمبل بسیار نیرومند از سعادت زناشویی است. نیروی چی ایجاد می کند که باعث می شود زوجین از پس هر مشکلی بر بیایند. دو عدد اردک را در گوشه شمال غربی خانه قرار دهید یا در دورترین قسمت راست سالن پذیراییتان یا اتاق خوابتان قرار دهید این کار چی ازدواج و عشق را فعال می کند.

 

• بهترین سمبل عشق و ازدواج در فنگ شویی کریستال کوارتز صورتی است که شما حتی می توانید آن را به شکل قلب نیز بخرید.

 

• هر آینه ای که در اتاق خوابتان دارید یا بپوشانید و یا بردارید. آینه می تواند نیروهای بد را از هرجایی ( سقف، دیوار، در کمد و میز توالت) بگیرد و آن را بر روی زوج روی تخت منعکس کند. این مسئله می تواند باعث شکست رابطه و اتمام ازدواج از طریق ورود فرد سومی به رابطه شما بشود.

 

• تلویزیون به همان اندازه آینه منفی است. پس آن را از اتاق خوابتان دور کنید.

 

• تخت را در نقطه ای قرار دهید تا در خط مستقیم با در نباشد. پایتان را روبروی در قرار ندهید چرا که مرده را از سمت پایش از در خارج می کنند.

 

• تخت خوابتان را زیر پنجره نگذارید.

 

• تخت شما باید از سه جهت قابل دسترس باشد اگر که می خواهید شریکتان را جذب کنید.

 

• از خودتان با گلهای تازه مراقبت کنید و گاهی اوقات آنها را عوض کنید. با این وجود آنها را در شمال غربی و یا سمت راست هیچ کدام از اتاق ها قرار ندهید.

 

• هرگونه اثر هنری بی کیفیت، غمگین و یا تیره و ترسناکی را از اتاق خوابتان دور کنید. ما می خواهیم تجهیزات آرام، زیبا و امنی داشته باشیم. اشیا هنری مانند شمشیر ها و تفنگ ها و سایر اثراتی که بی کیفیت هستند که نیروهای منفی را تشویق می کنند تا منجر به عوا و یا دیدن خواب بد بشوند.

 

• در حمام سعی کنید از هر چیزی دو عدد بگذارید.

 

• اگر نمی توانید درختی که میوه می آورد در آپارتمانتان داشته باشید یک میز چوبی با دو عدد صندلی چوبی داشته باشید که هر شب شما و همسرتان روی آن با هم غذا بخورید. سعی کنید از شمع و گل تازه استفاده کنید.

 

• هر چیزی که در اتاقتان شما را یاد کارتان می اندازد از بین ببرید. • هر عکسی از کودک و یا خانواده تان در اتاقتان موجود است را به جایی دیگر منتقل کنید.

 

• زیر تختتان را خالی کنید. می تواند منجر به اختلافات زیان آوری شود.

منبع:circle-of-light.com