سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

دلایل قانع کننده برای مهربان بودن



دلایل قانع کننده برای مهربان بودن

مهربان بودن کار زیاد سختی نیست

 

اولین اشخاص مهربانی که در آغاز زندگیمان با آنها مواجه می شویم، مادرانمان هستند. مادرانی که مهربان ترین انسان های روی کره زمین هستند.

مادران به فرزندان خود مهربان بودن را آموزش می دهند تا بتوانند لذت بیشتری را در زندگی خود تجربه کنند. اما در گذر زمان، گاهی اوقات فراموش می شود که باید مهربان بود و آنقدر در محیط کار خود غرق می شویم که مهربان بودن دیگر جایی در بین احساسات بزرگسالان نخواهد داشت. مطالعات اخیر محققان نشان می دهد که مهربان بودن باعث سلامتی می شود.


مهربان بودن کار زیاد سختی نیست برای شروع بهتر است وقتی با دیگران روبه رو می شوید لبخند بزنید و با روی باز با آنها صحبت کنید رفتاری دوستانه و صمیمی داشته باشید از مشکلات آنها با خبر شوید و سعی کنید درکشان نمایید و به احساساتشان توجه کنید.

مهربان ترین انسان ها,مهربان بودن

مادران به فرزندان خود مهربان بودن را آموزش می دهند

 

اگر دوست دارید آدم مهربانی باشید و همه شما را با این عنوان نام معرفی کنند و دوستتان داشته باشند لطفا به نکات زیر عمل کنید:

1. همیشه تبسم داشته باشید وسعی کنید کمتر عصبانی شوید.


2. از کسی پیش دیگران غیبت نکنید.


3. متکلم وحده نباشید و با صدای بلند صحبت نکنید و به دیگران هم اجازه دهید که حرف بزنند.


4. روزتولد آشنایانتان را در سررسید خود یاداشت کنید و تولدشان را تبریک بگوئید، .این کار تأثیر فوق العاده ای  دارد.
 
5. به دوستانتان بگوئید که زیبایشان می بینید و از خوبی هایشان بگوئید.
 
6. غم و غصه های خود را پیش کسی بازگو نکنید. مردم خودشان به اندازه کافی گرفتاری و درد دارند حوصله شنیدن درد دیگران را ندارند.

 

7. گوش شنوا داشته باشید، به درد دل های دوستانتان گوش بدهید ولی خودتان را درگیر نکنید.
 
8. همیشه آراسته و خوش تیپ باشید.
 
9. برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید، کسانی که به هدفشان می رسند انسانهای موفقی هستند و همه، آدمهای موفق و مصمم را دوست دارند.
 
10. شوخ طبع باشید ولی از کلمات ناخوشایند استغاده نکنید.
گردآوری : بخش روانشناسی صبح بخیر

منابع:
jamnews.ir
hidoctor.ir

 


ویدیو مرتبط :
دلایل کاملا قانع کننده " آنتی جلسایی " ! حتما ببیند !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای مدیرعامل! این شهروندان تنها یک پاسخ قانع‌کننده می‌خواهند



آقای مدیرعامل! این شهروندان تنها یک پاسخ قانع‌کننده می‌خواهند

خبرگزاری فارس: در حالی مشکل سایت رفاهی در آخرین روز مهلت مراجعه برای عدم انصرف همچنان باقی است که مراجعه‌کنندگان به مرکز پاسخگویی سازمان هدفمندی با یک پاسخ ساده هم راضی می شوند ولی مسئولان از این درخواست کوچک هم دریغ می کنند.

 

 سایت رفاهی,عدم دسترسی به سایت رفاهی,سایت رفاهی

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در روز 12 اردیبهشت اعلام کرده بود به دلیل استقبال مردم و عدم جوابگویی سایت رفاهی مهلت مراجعه به این سایت جهت انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه تمدید شد.

 

بنابر مشاهدات خبرنگار خبرگزاری فارس، امروز عده ای از مردم به مرکز پاسخگویی ستاد هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کردند که متأسفانه با درهای بسته این محل روبرو شدند. در این بین در غیاب مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه کنندگان سوالات خود را از چند مامور نیروی انتظامی می پرسیدند و جواب می شنیدند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس، مهمترین سوالات مردم درباره مهلت مراجعه به سایت، انصراف اشتباهی و زمان حل مشکل عدم دسترسی به سایت بوده است که در این برخی اعلام می کردند، کسانی که قبلا وارد سایت شده و به اشتباه گزینه انصراف را زده‌اند روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به این محل مراجعه کنند.

 

بر اساس اخبار دریافتی، برخی کارشناسان سازمان هدفمندی در این محل پشت درهای بسته در حال رفع مشکل فنی سایت هستند.

یکی از مراجعه کنندگان به خبرنگار فارس گفت: وارد سایت رفاهی شدم و گزینه عدم انصراف را انتخاب کردم اما پیامک برای من آمد که شما از دریافت یارانه‌ها انصراف داده‌اید و از شما بسیار تشکر می‌کنیم.

برخی از مردم مراجعه کننده خواستار تمدید دوباره مهلت مراجعه به سایت شدند تا بتوانند با خیال راحت وارد سایت شده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

مشکلات برخی شهروندان در  دسترسی به سایت رفاهی در حالی است که هیچ یک از مسئولان سازمان هدفمندسازی یارانه ها حاضر به پاسخگویی نیستند و تماسهای مکرر خبرنگار فارس با مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها نیز نتیجه ای نداشته است./فارس