سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

دعوت از محقق ایرانی در مهمترین گردهمایی جهانی کاشت دندان


انجمن جراحان لثه اروپا برای اولین بار از یک محقق ایرانی برای عرضه آخرین یافته های در زمینه کاشت دندان و جراحی کم تهاجمی استخوان فک دعوت به عمل آورد.

انجمن جراحان لثه اروپا برای اولین بار از یک محقق ایرانی برای عرضه آخرین یافته های در زمینه کاشت دندان و جراحی کم تهاجمی استخوان فک دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار مهر ، انجمن جراحان لثه اروپا (EFP) بزرگترین تشکل علمی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت در جهان است که هر 3 سال یک بار کنگره جهانی خود را به نام "یورو پریو" در یکی از پایتخت های کشورهای عضو این انجمن که دانشکده دندانپزشکی آن دارای بخش تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت باشد، اجرا می کند.

کنگره یورو پریو بزرگترین و مهمترین گردهمایی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت دردنیا است که حدود 10 هزار متخصص و دندانپزشک از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند.



این انجمن برای اولین بار از یک محقق و جراح ایمپلنت ایرانی برای ارائه آخرین یافته ها در حوزه جراحی کم تهاجمی استخوان فک دعوت به عمل آورد. دکتر بهنام شکیبایی از محققان ایرانی است که اکتشافات و اختراعاتی در زمینه "سینوس لیفت میکرو سرجری" دارد.

 
نمونه ای از ابزارهای اختراعی دکتر شکیبایی برای جراحی میکرویی



سخنرانی وی در این کنگره جهانی در بخش تحقیقات جراحی ، بازسازی استخوان فک با عنوان "میکرو سرجری در سینوس لیفت باز" در روز پنجشنبه 7 ژوئن 2012 (18 خرداد ماه) در مرکز همایشهای بین المللی وین ارائه شد.


ویدیو مرتبط :
کاشت دندان بهترین راه برای تک دندان کشیده شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو داور ایرانی به لیگ جهانی دعوت شدند


فدراسیون جهانی والیبال از مسعود یزدان‌پناه و ابراهیم فیروزی داوران بین المللی ایران برای قضاوت در لیگ جهانی دعوت کرد.

بانک ورزش: فدراسیون جهانی والیبال از مسعود یزدان‌پناه و ابراهیم فیروزی داوران بین المللی ایران برای قضاوت در لیگ جهانی دعوت کرد.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) پس از دعوت محمد شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی والیبال، از دو داور بین‌المللی دیگر ایران نیز برای قضاوت در این رقابت ها که سال 2016 با حضور 36 تیم در سه سطح برگزار می‌شود، دعوت کرد.

بر این اساس، مسعود یزدان‌پناه از 24 تا 26 ژوئن (4 تا 6 تیرماه 95) قضاوت گروه F سطح سوم لیگ جهانی والیبال در آلماتی قزاقستان را بر عهده خواهد داشت.

همچنین ابراهیم فیروزی از یکم تا سوم جولای (11 تا 13 تیرماه) قضاوت مسابقات گروه I سطح یک لیگ جهانی در تهران و 24 تا 26 ژوئن (4 تا 6 تیرماه) دیدارهای گروه E سطح سه لیگ جهانی در کشور تونس را قضاوت خواهد کرد.

رقابت های لیگ جهانی والیبال سال 2016 از 26 خردادماه سال 95 آغاز می شود. تیم ملی والیبال ایران در سطح یک این رقابت ها به مصاف تیم های برتر جهانی میرود.

رقابت های سطح یک لیگ جهانی 2016 با حضور 12 تیم پیگیری می شود و پس از پایان مرحله گروهی، تیم میزبان فینال همراه با 5 تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود می کنند.

فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان 12 تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی 2016 هستند.