سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

درمان شایع ترین اختلال مردانه



انزال زودرس,انزال زودرس در مردان,رابطه جنسی,درمان انزال زودرس

درمان شایع ترین اختلال مردانه
در مقاله ی قبل با عنوان « شایع ترین اختلال مردانه »، راجع به مشكلات انزال زودرس در مردان صحبت كردیم.و در این مقاله راه هایی را در جهت رفع این مشكل بیان می كنیم.
رفتار جنسی انسان گوناگون است و تحت تاثیر متقابل عوامل پیچیده است. مثلا تحت تاثیر روابط مشخص با دیگران، موقعیتهای زندگی و فرهنگی است كه شخص در آن زندگی می كند سایر عوامل شخصیتی یا ساختار زیست شناختی و احساس كلی شخص از خود نیز به تمایلات جنسی او تاثیر می گذارد. از جمله ادراك شخص از مرد یا زن بودن كه بازتاب تجارب رشدی مربوط به تمایلات جنسی در سراسر زندگی است.
از طرف دیگر رابطه جنسی دارای مراحل مختلفی است كه یكی از این مراحل البته در مردان، مرحله انزال است كه در برخی از مردان این مرحله با خلل مواجه می گردد و می تواند دچار تاخیر و یا مشكلات زودرس شود.
همانطور كه در یادداشت قبلی نیز عنوان كردیم انزال زودرس شروع مستمر یا برگشت كننده اوج لذت جنسی و انزال با كمترین تحریك جنسی قبل از دخول و یا بلافاصله بعد از آن است.
امروزه انزال زودرس درمردهایی كه دارای تحصیلات بالاتری هستند بیشتر از افراد كم سواد دیده شده و یا حداقل گزارش می شود و علت آن ظاهرا اهمیتی است كه این افراد برای ارضا همسر خویش قایل هستند.
در ضمن عنوان كردیم كه مردان جوان همراه با افزایش تجربه جنسی و پا گذاشتن به مرحله میانسالی به تاخیر انداختن اوج لذت جنسی را می آموزند اما در برخی انزال زودرس ادامه می یابد و ممكن است كه مشكلاتی را برای شخص بوجود آورد.
 در ادامه این مقاله قصد داریم پیشنهاداتی را برای درمان این مشكل به افرادی ارایه دهیم كه از آن رنج می برند.

برای درمان انزال زود رس روشهای مختلفی وجود دارد كه ما به اختصار برخی از آنها را برای شما توضیح می دهیم:

1- رفتار درمانی
2- دارو درمانی
3- استفاده از دستگاه های پزشكی خاصی كه برای رفع این دسته از مشكلات طراحی شده است و به علت اینكه تبلیغی در این زمینه صورت نگیرد از معرفی كامل این دستگاهها خودداری می كنیم. لذا اگر خوانندگان نیاز به استفاده از این نوع دستگاهها را احساس كردند باید با مراكز پزشكی مشورت كنند .  این دستگاه ها هم در حفظ نعوظ و هم درجلوگیری از انزال زودرس موثر است.
رابطه جنسی دارای مراحل مختلفی است كه یكی از این مراحل البته در مردان، مرحله انزال است كه در برخی از مردان این مرحله با خلل مواجه می گردد و می تواند دچار تاخیر و یا مشكلات زودرس شود.
1- تكنیك های رفتاری
این تكنیك ها  باید به تدریج و تحت راهنمایی درمانگر انجام شود. هر فردی با توجه به اینكه مشكلش چه مقدار روانی و چه مقدار فیزیكی باشد ، می تواند از این تكنیك ها كمك بگیرد.حفظ آرامش و كمك همسر می تواند در نتیجه بخش بودن این روش ها بسیار موثر باشد.
البته درمان انزال زودرس دارای توضیحات بسیار مفصلی است كه در اینجا امكان توضیح نمی باشد. هدف از این توضیحات ارایه اطلاعات كلی در مورد درمان این مشكل است تا افراد دیدگاهشان را درمورد مشكل خود عوض كرده و برای درمانهای تخصصی و مطالعه كتاب های مرتبط اقدامات لازم را داشته باشند.
2- استفاده از محلول های تاخیر اندازكه برای به تاخیر انداختن انزال است كه البته این روش یك روش درمانی قطعی نیست و برای استفاده از این نوع مواد حتما باید با متخصص مشورت داشت.
 3- دستگاه های پزشكی به تاخیر انداختن انزال، كه بدلیل وجود حلقه فشاری در انتهای آلت، نعوظ حتی پس از انزال باقی مانده و تا زمانی كه حلقه در قاعده آلت قرار دارد مانع برگشت آلت تناسلی به حالت عادی می گردد. كه البته همانطور كه در ابتدای مقاله نیز عنوان كردیم برای استفاده از این نوع دستگاهها حتما باید از نظر متخصصین ذی ربط بهره برد چرا كه این دستگاهها دارای سایزها و جنس های متفاوتی است.
 منبع: tebyan.net


ویدیو مرتبط :
علت اختلال هراس یا اختلال پانیک و درمان آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درمان شایع ترین اختلال گوارشی کودکان



 

 

درمان شایع ترین اختلال گوارشی کودکان

 

روده ها، آب ترشح شده از طریق معده، کبد، لوزالمعده و آب موجود در مواد غذایی را جذب می کند.اما هنگامی که روده قادر به جذب آب اضافه نباشد، فرد دچار اسهال می شود.اگرچه این یک ناراحتی جدی نیست اما بی توجهی به آن، مشکلات عمده ای را در بدن به وجود می آورد در این مطلب ، به علت، علایم و درمان این ناراحتی اشاره شده است.

 

▪ علل:

پرخوری

هضم نشدن کامل غذا

بروز ناراحتی در روده

عفونت های ویروسی و باکتریایی

آلرژی غذایی

اختلال روده

ناراحتی عصب

مصرف داروهای آنتی بیوتیک

مصرف بیش از حد داروهای ملین

استرس روحی

اضطراب

مصرف بالای مشروبات الکلی

مصرف آب آلوده

ترکیبات غلیظ مواد غذایی

انگل های روده ای

شیمی درمانی یا پرتو درمانی

 

▪ علایم:

معده درد

حالت تهوع

تب بالا

از دست دادن اشتها

افزایش در تکرار، حجم و وزن مدفوع

نفخ کردن

 

▪ درمان خانگی:

یکی از ساده ترین و موثرترین درمان ها، مصرف موز همراه با ماست است.

 

مخلوطی از نصف قاشق مرباخوری آب لیمو، نصف قاشق مرباخوری آب زنجبیل و یک چهارم پودر فلفل سیاه را روزی ۲ بار مصرف کنید.

 

چای زنجبیل علاوه بر پیشگیری از اسهال، درد مربوط به آن را نیز از بین می برد.

 

مصرف نوشابه زنجبیلی و آب هویج را بالا ببرید و از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و مشروبات الکلی بپرهیزید.

 

برنج قهوه ای را به مدت ۴۵ دقیقه بپزید و پس از آب کش کردن، برنج دم کرده و آبی که در آن پخته شده است را بخورید.

 

با هر وعده غذایی، یک لیوان آب حاوی یک قاشق مرباخوری سرکه سیب بخورید.

 

روزی ۳ بار، مخلوطی از نصف قاشق دانه گشنیز، نصف قاشق مرباخوری دانه زیره و ۴ قاشق مرباخوری ماست بخورید.

 

در یک لیوان آب، ۲ قاشق مرباخوری عسل حل کنید و بخورید.


منبع:روزنامه خراسان