سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

درمان زودانزالی مردان



درمان زودانزالی مردان

مطالب مرتبط:

زمان استاندارد انزال در مردان

چگونه دیر ارضا شویم؟

چگونه رابطه جنسی صمیمانه ای داشته باشیم؟

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان + جدول


برای درمان زودانزالی مردان رعایت موارد زیر توصیه می شود:1. قبل از هرچیز باید توجه داشته باشید كه محیط و فضا و اتاقی كه در آن استراحت می كند باید فضای آرام و امن باشد زیرا فضای امن و آرام زمینه كافی را برای عمل زناشویی فراهم می كند و آرامش روانی محیط زمینه ساز عجله نكردن برای تمام شدن كار لازم و ضروری است. ولی اگر احساس شود ممكن است در معرض مشاهده دیگران حتی كودك خردسال و یا شیرخوار واقع شوید دچار مشكل می شوید بنابراین توصیه می شود در اتاق اختصاصی و درب اتاق بسته و حتی قفل شده عمل انجام گیرد.

2. اگر از مطلب خاصی دچار اضطراب می شوید به رفع علت اضطراب پرداخته شود زیرا اضطراب از هر مطلب و موضوعی به از دست دادن كنترل و تسلط بر اعصاب و وضیت روانی منجر می شود.

3. پیش از ارتباط جنسی، مرد حتما باید با مالش نقاط حساس و جنسی بدن زن را تحریك كنید و او را به سر رضایت و شوق آورده تا زمانی كه زن به آمادگی كافی برای عمل زناشویی پیدا كند زیرا زن برای رسیدن به اوج لذت جنسی مدت زمان بیشتری نیاز دارد. بخلاف مردان كه زودتر تحریك شده و به اوج لذت جنسی می رسند. بنابراین مرد باید تحمل كند و با ایجاد آمادگی در زن زمان ارگاسم همدیگر را نزدیك تر كنند لذا گاهی لازم است 15 دقیقه مقدمات عمل زناشویی طول بكشد.

4. قبل از ارتباط جنسی، زن، آلت مرد را به مدت 15 دقیقه ماساژ دهد.

5. در طول شبانه روز و هفته به وضعیت زود انزالی فكر نشود.

6. در طول شبانه روز و هفته به امور غیرجنسی فكر شود و یا به فعالیتی مشغول شود مثلا آدامس جویده شود.

7. به محض احساس نزدیك شدن لحظه انزال، مقعد خود را سست كرده و با دهان باز نفس آرام و عمیق كشیده شود.

8. برای ارتباط جنسی، مرد در زیر قرار گیرد و زن در رو تا مرد دیرتر به ارگاسم و اوج لذت جنسی برسد.

9. به هنگام ادرار كردن، 2 تا 3 بار و حتی بیشتر ادرار كردن را قطع و وصل كنید.

10. از تغذیه مناسب بهره گرفته شود از خوردن ماست و ترشی و نیز مواد غذایی تحریك كننده غریزه جنسی خودداری شود.

11. در شبانه روز به طور مرتب ورزش كنید و به تقویت عضلات بدنی خود بپردازید.

12. با مراجعه به پزشك از داروهای مناسب استفاده شود.

منبع:porseman.org


ویدیو مرتبط :
آموزش درمان زودانزالی در تلوزیون ایران !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان



 

 

درمان ناباروری در مردان,درمان ناباروری

 

آیا می دانید چه خوراکی هایی موثر هستند؟

یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیاهی را در پایین آوردن میزان استروژن در مردان و درمان ناباروری موثر دانست و گفت: استفاده از مواد غذایی مانند لوبیا سبز، باقلا و سویا در درمان ناباروری مردان بسیار موثر است.

زهره خدایی در مورد نقش تغذیه در ناباروری مردان اظهار داشت: ناباروری مردان دو جنبه کمبود تستسترون و کمبود اسپرم بررسی می‌شود و باز مشکلات ناشی از اسپرم هم می‌تواند به دلیل اختلالات در حرکت اسپرم، شکل یا تعداد آن باشد.

وی با اشاره به علت اصلی اشکال در میزان هورمون تستسترون تشریح کرد: هورمون‌های موجود در مواد غذایی مربوط به دام و مصرف بی‌رویه کودهایی است که برای تقویت گیاهان به کار برده می‌شود، در واقع باقیمانده استروژنی که در مواد غذایی هست وارد بدن می‌شود و هورمون‌های مردانه تأثیرات مضری را بر روی هورمون‌های مردانه می‌گذارد.

خدایی افزود: از طرفی برخی مرغداری‌ها برای اینکه مرغ‌ها زودتر گوشتی و پروار شوند به مرغ‌ها هورمون تزریق می‌کنند که در نهایت اینها وارد بدن شده و موجب اختلالات هورمونی می‌شود.

این متخصص تغذیه طب ناباروری اظهار داشت: برای خنثی‌کردن این هورمون‌ها که در ناباروری مردان هم مؤثر است از فیتو استروژن‌های گیاهی استفاده می‌کنیم که ممکن است در ابتدای امر عجیب به نظر برسد که برای درمان میزان استروژن دوباره از استروژن استفاده می‌کنیم ولی با استروژن گیاهی در واقع میزان استروژن را به روش علمی در بدن پائین می‌آوریم.
خدایی اظهار داشت: مواد غذایی که لگوم دارند مانند باقلا، لوبیا سبز و سویا که جزو این گروه هستند استروژن گیاهی دارند که در پائین آوردن میزان هورمون استروژن بسیار موثرند.
منبع : Farsnews.com