سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

دانش‌آموزان و دانشجویان سوالات تحصیلی خود را از خانه مشاوره تلفنی ایرانیان بپرسند



مشاوره تحصیلی,مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان,مشاوره آنلاین

 
خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان که از شرکت‌های فعال در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی در مقاطع دبیرستان، كنكور، كارشناسی ارشد و دكترا به شمار می‌آید، گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در سه ماهه سوم سال 94 را اعلام کرد که حضور موفق در بین مدارس و دانش‌آموزان كشور و رونمایی از خدمات نوین آموزشی توسط رتبه‌های برتر كنكور و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تهران از مهم‌ترین این اقدامات بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان، سیدمصطفی نظركرده، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه اهم موفقیت‌ها و دستاوردهای آن در سه ماهه سوم امسال گفت: «امید است که با تلاش كارگروه خانه مشاوره تمامی دانش‌آموزان در سراسر ایران تحت پوشش مشاوره تلفنی خانه مشاوره درآیند و دیگر هیچ دانش‌آموزی در هیچ كجای این كشور به دلیل عدم گرفتن مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی از درس خواندن و پیشرفت تا رسیدن به قله‌های موفقیت خویش و استقلال علمی و عملی كشور عزیزمان بازنماند».


وی در زمینه مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده برای دسترسی به این اهداف افزود: «كارگروه خانه مشاوره با حضور جمعی از اساتید مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی كه همگی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران هستند درصددند كه روش‌های نوین آموزش با ساده‌ترین امكان در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان اقصی نقاط كشور عزیزمان قرار گیرد».


به گفته سید مصطفی نظركرده، این شرکت در سه ماهه آخر امسال قصد دارد با گردهمایی مشاورین برجسته و دبیران ممتاز كشور به اهدافی چون مشاوره تحصیلی تلفنی، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای و درسی در تمام نقاط كشور و همچنین ارائه خدمات نوین آموزشی همچون مشاوره آنلاین، نرم‌افزارهای مجازی جهت تسهیل در امر مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی روش‌های نوین آموزشی خواهد کرد.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره آنلاین,مشاوره تحصیلی


خانه مشاوره تحصیلی ایرانیان قصد دارد در سه ماه آخر امسال به اهدافی چون مشاوره تحصیلی تلفنی، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای و درسی در تمام نقاط كشور و همچنین ارائه خدمات نوین آموزشی همچون مشاوره آنلاین، نرم‌افزارهای مجازی جهت تسهیل در امر مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی دست یابد.


خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان در راستای خدمات نوین آموزشی و مشاوره‌ای آماده مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر كشور است و دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند تمامی سوالات خود را با شماره 9099071013 از تلفن ثابت بدون گرفتن كد در سراسر كشور هرروزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل از مشاوران و متخصصان زبده خانه مشاوره بپرسند.


همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی و امریه سربازی می‌توانند به وب‌سایت شرکت به آدرس www.khanemoshavere.com

مراجعه کنند.


اضافه می نماید شما هم وطنان عزیز می توانید در كانال تلگرام خانه مشاوره عضو شده و از اخبار و اطلاعات آن بهره مند شوید. برای عضویت در كانال تلگرام خانه مشاوره  لینك  را https://telegram.me/khanemoshavere_bot كلیك كرده و گزینه start  را بزنید.

 


ویدیو مرتبط :
دیدار دانش آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات معافیت تحصیلی دانش‌آموزان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

معاون وظیفه عمومی ناجا اعلام كرد:

جزئیات معافیت تحصیلی دانش‌آموزان

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: حداكثر مهلت مجاز برای برخورداری از معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا پایان 20 سالگی است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا اكبر حلوایی در مورد سنوات مجاز تحصیل در مقطع متوسطه اظهارداشت: برابر قانون خدمت وظیفه عمومی حداكثر مهلت مجاز برای برخورداری از معافیت تحصیلی برای دانش‌آموزان تا پایان 20 سالگی آنان است، اما به منظور فراهم‌آوردن شرایط مناسب برای تحصیل مشمولانی كه براساس قانون قبل برای خود برنامه‌ریزی كرده بودند، تسهیلاتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده مشمولانی كه درمهرماه سال 91 در پایه‌های دوم متوسطه و بالاتر به تحصیل اشتغال است، متناسب با رشته‌های تحصیلی، برای رشته‌های كار و دانش و فنی – حرفه‌ای حداكثر تا پایان 22 سالگی و برای رشته‌های نظری كه دارای دوره پیش‌دانشگاهی هستند حداكثر تا پایان 24 سالگی می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

حلوایی درباره مشمولانی كه از مهرماه سال 91 در پایه اول متوسطه به تحصیل اشتغال می‌یابند نیز گفت: اینگونه مشمولان حداكثر تا پایان 20سالگی مجاز به تحصیل هستند و پس از آن، در مهلت یكساله معرفی خود به وظیفه عمومی قرار می‌گیرند.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به منظور مساعدت برای فراغت از تحصیل مشمولان دانش‌آموز، برابر هماهنگی بعمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، مشمولانی كه در زمان‌های تعیین‌شده موفق به فراغت از تحصیل نشده‌‌اند می‌توانند در مهلت یكساله معرفی خود به وظیفه عمومی، بدون بهره‌مندی از معافیت تحصیلی به تحصیل ادامه دهند./ایسنا