سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خوشحالم که مادر هستم چون ...



برخی از زنان تصور می کنند اگر مادر شوند از زندگی شخصی، کاری و حتی روابط عاشقانه خود عقب خواهند افتاد. آنها فکر می کنند چگونه می توان با کودک اهداف حرفه ای خود را دنبال کرد؟ چگونه می توان به درجات بالای خودشناسی رسید و آیا می توان با فرزندی در بغل همان روابط عاشقانه قبل را با همسر خود داشت؟

روابط عاشقانه, حضور کودک, مادر شدن

 

اما باید بدانید واقعیت این است که می توان همه این کارها را حتی با حضور کودک نیز انجام داد. آنهایی که مادر شده اند، مصرانه تاکید می کنند بهترین اتفاق زندگی آنها، مادر شدنشان بوده است. هر کدام هم دلیلی برای این اعتقاد دارند. در اینجا ده مورد از دلایلی که مادر شدن خوب است را از زبان یک مادر برایتان نام برده ایم.

 

1.   او به من هدف داد

همیشه به دنبال این بودم تا کسی باشم که دوست دارم. اما هدف واقعی برای طی کردن این مسیر نداشتم. اما اکنون، چه دلیلی بهتر از آن دو چشم زیبایی که مدام حرکات شما را نگاه می کند و کلمات شما را با گوش جان جذب می کند، وجود دارد تا آنچه می خواهم باشم.

 

2.   می توانم خودم باشم

شخصیت درونی من بیشتر دوست دارد یک مادر باشد تا اینکه در مهمانی های دوستانه شرکت کند.

 

3.   دیده تازه ای به زندگی پیدا کرده ام

کودکم باعث می شود تا دنیا را به همان سادگی که هست، ببینیم. بعد از مادر شدن می توان به راحتی دلخوری های کوچک را فراموش کرد در حالیکه شاید پیش از آن همان دلخوری به یک مشکل بزرگ تبدیل می شد. مادر شدن این درک را به آدم می دهد که دنیا آنقدرها هم که تصور می شود، پیچیده نیست. من همیشه درک بهتری نسبت به مسایل دارم و حس خوب از اطراف می گیرم.

 

4.   برای بدن خود ارزش و احترام بیشتری قایل هستم

در دوران بارداری من به بدن خود اهمیت زیادی می دادم. من همه رفتارهای بدن خود را تحت نظر داشتم و وقتی متوجه شدم می تواند به خوبی از عهده همه کارها به خوبی بر بیاید، احترام خاصی برای آن قائل شدم. اکنون از ارتباط جدیدی که با بدن خود دارم بسیار خوشحالم.

 

5.   توجه و تمرکز بیشتر روی اهداف و آرزوها

چیزی در مادر شدن هست که به شما کمک می کند تا حساب دیگری روی مواردی داشته باشید که واقعا در زندگی مهم هستند. همین به خانم ها کمک می کند تا شهامت بیشتری برای انجام کارهای زندگی خود داشته، خلاق تر و حامی خوبی در زندگی باشند. من از این دستاورد بسیار خوشحال و راضی هستم.

 

6.   می توانم یافته های خود را به اشتراک بگذارم

همه ما شاهد فعالیت های والدین خود از مراحل تصمیم گیری تا به اجرا رساندن آن و موفقیت هایشان بوده ایم. من هم بسیار خوشحال هستم که فرزندم می بیند من یک زندگی را از ابتدا می سازم و برای او بسیار مهم است.

 

7.   قدرت خطر کردن مرا افزایش داده است

شاید برخی از مادرها فقط از اینکه کودکشان سالم است و بازی می کند خوشحال هستند اما فرزند من برای من بهترین مشوق و محرک برای دستیابی به اهدافم بود. من می خواستم به کودک خود بیاموزم اگر سخت تلاش کند و اهداف بزرگی در زندگی خود داشته باشد، می تواند به چیزهایی که دوست دارد برسد. این راهی است که من در زندگی خود انتخاب کرده ام.

 

8.   بدون محدودیت سرگرم کننده است

مادر شدن بهترین سرگرمی دنیاست. کودکان آن قدر مسایل زیبا و دوست داشتنی دارند که به هیچ عنوان خسته و بی حوصله نخواهید شد. دست و پا زدن، بازی کردن، حرف زدن و ...

 

9.   به من یاد داد تا به زندگی اعتماد کنم

اعتماد کردن به مسیر جدید و بیگانه در زندگی تا حدی ترسناک و غیرمعمول است، اما مادر شدن این را به شما می آموزد که در این راه مسایلی – مسایل بسیار خوشایند – وجود دارند که نمی توانستید تصور کنید. هنگامی که باردار شدم تا حدی از این مساله هراس داشتم اما بعد از مدتی به آن اعتماد کردم و راضی بودم.

 

10.   بوسیدن فرزند بسیار شیرین است

یکی از مهم ترین دلایل خرسندی من از مادر شدن بوسیدن فرزندم است. بوسیدن کودک دنیایی از عشق و انرژی مثبت در خود دارد.

منبع:برترینها


ویدیو مرتبط :
از اینکه خودم هستم خوشحالم ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از كوثری، قاضیانی و رضایی در "من مادر هستم"



گزارش تصویری از فیلم "من مادر هستم"