سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خود مدیریتی چیست؟



 

 

خود مدیریتی چیست

 

خود مدیریتی توانایی در به کارگیری «آگاهی از هیجان ها» به منظور انعطاف پذیر ماندن و رفتارها را مثبت هدایت کردن، یعنی اینکه بتوانید واکنش های هیجانی خود را در مقابل همه مردم و شرایط مختلف کنترل کنید.

 

افزایش تحمل کافی و کنترل خشم کاهش اهانت، زد و خورد و ایجاد مزاحمت توانایی ابراز خشم به شیوه ای مناسب و بدون زد و خورد کاهش تعلیق و اخراج کاهش رفتار پرخاشگرانه یا آسیب رساننده به خود افزایش احساسات مثبت نسبت به شخص خود و دیگران بهتر کنار آمدن با فشار روانی و کاهش اضطراب و احساس تنهایی می شود.

 

توانایی در تشخیص دقیق هیجانات دیگران و درک اینکه دقیقا چه اتفاقی در حال روی دادن است.

 

این موضوع اغلب به این معناست که طرز تفکر و احساسات دیگران را درک می کنید، حتی زمانی که خودتان همان احساسات یا تفکرات را ندارید و این همان همدلی است.

 

پس همدلی به معنای درک احساسات دیگران است یعنی خود را جای دیگران گذاشتن، توانایی همدلی، مستقیما وابسته به توانایی تشخیص احساسات و درک آنهاست.

منبع:ایسنا



ویدیو مرتبط :
کانکس مدیریتی , کانکس شیک , قیمت کانکس مدیریتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توسعه CNG مشکل مدیریتی دارد



 

توسعه CNG مشکل مدیریتی دارد

 

 

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با بیان اینکه توسعه صنعت CNG با مشکل مدیرتی روبروست، گفت: هم اکنون جایگاههای CNG و بنزین زیر ظرفیت اسمی خود فعالیت می کنند.

 


به گزارش مهر، محمد رویانیان در حاشیه افتتاح اولین مرکز راهبری و پژوهشی CNG کشور در جمع خبرنگاران با تأکید بر تصویب و اعلام نهایی سبد سوخت کشور از سوی دولت، گفت: بر اساس این مصوبه مقرر شده است ۷۰ تا ۷۵ درصد سوخت تا ۵ سال آینده؛ یعنی تا سال ۱۳۹۳ به گازوئیل و بنزین و ۲۵ تا ۳۰ درصد نیز به گاز مایع ، CNG ، سوختهای هیبریدی و برقی اختصاص می یابد.