سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خصوصیاتی که حسادت زنان را بر می انگیزد



برانگیختن حسادت زنان

حسادت خصلت بعضی از زنان می باشد

 

چه خصوصیاتی در خانم ها موجب برانگیختن حسادت دیگر زنان می شود؟ اگر می خواهید ببینید که در ذهن خانم های دیگر چه می گذرد و چه خصوصیاتی شما را مورد تهدید قرار می دهد، با ما همراه شوید.

- زیبایی
این واقعیت را بپذیرید یا نه، شما تمام افراد را بر اساس زیبایی شان قضاوت می کنید. از آن طرف هم هر چه زیباتر باشید، زنان بیشتری به شما حسادت می کنند. اگر زیبا هستید، مشکلات زیادی با دیگران خواهید داشت. بنابراین بهترین پیشنهاد ما این است هنگامی که با دوستان تان به سر می برید، زیبایی خود را به رخ دیگران نکشید و به جای زیبایی ظاهر، به شخصیت تان امکان خودنمایی دهید.

- دانایی
شما عاقل، خواستنی و با اعتماد به نفس هستید. بیشتر افراد دانا مورد حسادت دیگران به خصوص زنانی که هم سطح شان نیستند، قرار می گیرند. افراد دانا فعالیت های خود را مدیریت می کنند، کارهای مهم خود را در خانه انجام می دهند و بیرون از خانه را به خوش گذرانی می گذرانند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، زیاد به چشم می آیید. بنابرین با افراد هم سطح خود رفت و آمد کنید. گفتگو با دیگران خوب است اما به شرطی که آنها از نظر عقلی هم سطح شما باشند.

 

- بدجنسی
برخی زنان به طور ذاتی بدجنس اند و بدون هیچ دلیلی به دیگران حسادت می کنند. حتی اگر انسانی کامل باشید، باز هم این افراد از شما ایراد می گیرند. از دوستانی که پشت سر دیگران حرف می زند، دوری کنید. مطمئن باشید که این افراد از شما نیز پیش دیگران غیبت خواهند کرد. بنابراین این شما هستید که باید عاقل باشید. افراد بدجنس معمولا دوستان زیادی ندارند.

خصلت حسادت در زنان,حسادت کردن زنان

اگر اعتماد به نفس شما بیش از دیگران باشد، در خطر حسادت دیگر زنان خواهید بود

 

- اعتماد به نفس
سعی کنید خودتان باشید اما از داشتن اعتماد به نفس زیاد در مقابل دیگران خودداری کنید. خانم ها دوست دارند با افرادی شبیه خودشان ارتباط داشته باشند، بنابراین اگر اعتماد به نفس شما بیش از دیگران باشد، در خطر حسادت دیگران خواهید بود.

 

- لباس
هنگامی که شما پیراهنی زیبا به همراه کفش های پاشنه بلند به تن می کنید، حسادت زنان دیگر را بر می انگیزید. خوب است که همیشه لباس های زیبا به تن کنید اما در این کار زیاده روی نکنید.

- تناسب اندام
یکی از چالش های تمام زنان، تناسب اندام است. اگر شما لاغرتر از دوستان خود هستید، انتظار بی توجهی از آنها را داشته باشید. طبیعی است که آنها شما را از خود دور کنند زیرا خوش اندامی شما در جمع از جذابیت آنها می کاهد و این تهدید بزرگی برای آنها محسوب می شود.

- قدرت
اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که شخصیت قوی دارند، مطمئن باشید که مورد حسادت افراد دیگر قرار خواهید گرفت. شما ذهن تان پر از ایده هایی است که دوست دارید با دیگران مطرح کنید. این جلب توجه شما، دوستان تان را از شما دور می کند.

 

- رقابت
خانم هایی که نسبت به دوستان خود حس رقابت دارند، اغلب آدمهای تنهایی هستند. رقابت های کوچکی مانند بازی تنیس یا پینگ پنگ خوب است اما بدانید که چه زمانی رقابت کنید و چه زمانی این فرصت را به دوستانتان دهید تا احساس موفقیت و برد کنند.

- پول
اگر وضع مالی شما بهتر از دوستان تان است، حتما واژه «بچه پولدار» را زیاد شنیده اید. اگر شلوار مارک دار به تن یا غذای خود را در رستوانی لوکس صرف می کنید، موجب حسادت دیگران خواهید شد. از نظر آنها شما فردی آسوده خاطر هستید که از مشکلات زندگی هیچ نمی داند.
منبع:برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
چه خصوصیاتی؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسادت واقعا زنان را کور می کند!



 

حسادت واقعا زنان را کور می کند!

 

 

محققان دانشگاه دلور به تازگی دریافته اند حس حسادت که از توانایی تضعیف پر اعتماد به نفس ترین افراد دنیا نیز برخوردار است واقعا افراد را کور می کند.

 


طی مطالعه ای بر روی گروهی از زوجهای داوطلب، دانشمندان دریافتند برانگیختن حس حسادت در میان افراد مختلف تاثیر بسیار شدیدتری بر روی زنان حسود می گذارد.

 


در این آزمایش زوجها در کنار یکدیگر و پشت رایانه های مجزایی که توسط یک پرده از هم جدا شده بود قرار گرفتند. زنان داوطلب باید از میان یکسری از تصاویر مرتبط با طبیعت و معماری تعدادی تصویر را انتخاب می کردند و در عین حال باید از تصاویر آزار دهنده و ناخوشایندی که در میان این تصاویر قرار داشتند نیز چشم پوشی می کردند.

 


در این میان آزمایش کنندگان با برانگیختن حس حسادت زنان داوطلب نسبت به همسران خود دریافتند زنانی که از حس حسادت شدید برخوردارند، نسبت به برانگیختگی این احساس بیشتر آزرده شده و در نتیجه تصاویر ناخوشایند موجود در آزمایش تاثیر بیشتری بر روی آنها گذاشته و توانایی خود را در دیدن و انتخاب تصاویری که مورد نظر محققان بود از دست می دادند.

 


بر اساس نتایج به دست آمده محققان دانشگاه دلور اعلام کردند به نظر می آید مغز در سازماندهی اطلاعات ویژه احساسی عملکردی عجیب دارد و از این رو زمانی که داوطلبان در هنگام دریافت سیگنالهای حسادت تصاویر آزار دهنده را بر روی نمایشگر رایانه مشاهده می کردند چشم پوشی از آنها برایشان امری سخت و غیر ممکن بود.

 


بر اساس گزارش لایو ساینس، محققان باور دارند زمانی که محرکهای احساسی به وجود می آیند توجه فرد را به سوی خود جلب می کنند و در نتیجه تمرکز فرد بر روی دیگر رویدادهایی که در همان لحظه در حال رخ دادن هستند، مختل خواهد شد. این رویداد برای افرادی که به اضطراب مبتلا هستند تاثیرات شدیدتری به جا خواهد گذاشت و با افزایش شدید سطح اضطراب و تشویش، تمرکز و نیروی بینایی این افراد را به شدت مختل خواهد کرد.... /  خبرگزارى مهر