سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

خرخر درمانی در سه سوت


خرخرکردن فقط یک اختلال آزاردهنده در خواب نیست، بلکه می‌تواند به یک مشکل جدی برای سلامتی تبدیل شود. با روش‌های خانگی خرخر را درمان کنید.






شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شب کنار یکی از افراد خانواده و یا دوستان خود خوابیده باشید که خرخر می‌کند و صدای خرخر او باعث شده تا نتوانید به راحتی بخوابید. صدای خرخر او حتی ممکن است به قدری آزاردهنده باشد که شما را عصبی کرده باشد، خرخرکردن می‌تواند به یک مشکل جدی برای سلامت بدن تبدیل شود، اما با چند راهکار خانگی می‌توان این مشکل را برطرف کرد، با خواندن این مقاله می‌توانید به فرد مورد نظر کمک کنید و یا از او نیز بخواهید تا این مطلب را مطالعه کند.



 توپ تنیس:

اغلب اوقات وقتی افراد به پشت می‌خوابند، خرخر می‌کنند اگر شما جز این دسته افراد هستید یک توپ تنیس را داخل یک تی‌شرت کهنه یا یک تیکه پارچه قرار دهید و زیر ران پای خود قرار دهید. این ناهماهنگی و احساس ناراحتی باعث می‌شود تا غلط بزنید و به پهلو بخوابید، بدون اینکه از خواب بیدار شوید.



 بالش اضافی:

قرار دادن بالش اضافی زیرسر، باعث متوقف شدن خرخر می‌شود. زیرا راه‌های عبور هوا بیشتر باز می‌شود و از افتادگی قسمت پشتی گلو که باعث خرخر می‌شود، جلوگیری می‌کند. می‌توانید با قراردادن چند تکه آجر زیر پایه‌های بالایی تختتان، نیز کاری کنید که سرتان بالاتر قرار بگیرد.



 دستگاه مرطوب‌کننده:

اگر سرماخوردگی یا حساسیت دلیل خرخر باشد، یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود تا بینی شما کیپ نشود، این است که یک دستگاه بخور در اتاق خواب خود قرار دهید. دستگاه بخور باعث می‌شود تا راه‌های بینی باز و سینوس‌ها drain شود.



 نوار بینی:

اگر خرخر کردن شما به دلیل مشکلات سینوسی یا سرفه نیست، می‌توانید با استفاده نوار بینی آن را درمان کنید، این نوار باعث می‌شود تا راه‌های بینی باز شود، وقتی راه‌های بینی باز می‌شود، جریان هوا بیشتر و بهتر از آنها عبور می‌کند زیرا دیگر نازک و باریک نیستند.



 محاظ دهان:

دستگاه آرواره شبیه یک محافظ است که می‌توانید در شب از آن استفاده کنید. این وسیله آرواره‌های پایین را به سمت بیرون فشار می‌دهد و همانطور نگه می‌دارد، بنابراین راه عبور هوا پهن‌تر می‌شود و دیگر خرخر نخواهید کرد. این وسیله را می‌توانید تهیه کنید و شب‌ها در دهان خود قرار دهید.


ویدیو مرتبط :
آموزش سوت زدن تو سه سوت!!! (((حتما یاد میگیری)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش مقابله با مهمان در سه سوت



اخبار,اخباراجتماعی ,اخبار  طنز

 طنز)آموزش مقابله با مهمان در سه سوت

متأسفانه در ایام نوروز، پدیده مخوف دیدوبازدید بر خانه‌های همه عزیزان سایه می‌اندازد. آیا تاکنون فکر کرده‌اید چطور می‌شود این بلای خانمان‌سوز را مدیریت کرد و اثرات مخرب آن را کاهش داد؟ الکی نگویید نه، چون مطمئنیم از یک ماه مانده به عید تمرینات فشرده‌ای را در این زمینه انجام می‌دهید. منتها روش‌هایی که شما به‌کار می‌گیرید برای ما خاطره است!

 کوچک کردن کاسه، سر خالی ریختن آجیل و بیان جملاتی از قبیل «امروز جایی دعوتیم، حالا میخواین شما تشریف بیارید» یا «امسال که کل عید مسافرتیم!» سال‌هاست اجرا می‌شود و نخ‌نما شده.


بنابراین، چند تکنیک ساده پیشنهاد می‌کنیم تا با استفاده از آنها، اقتصاد خانواده را نجات داده و پدری مهربان و همسری فداکار را از نگرانی در بیاورید:


زمان‌بندی دقیق: از شرایط میزبانی استفاده کرده و خودتان به مهمانان بگویید کی تشریف بیاورند. ترجیحاً در یک روز هفت هشت سری مهمان را به فاصله نیم ساعت از همدیگر دعوت کنید. درست است که فشار زیادی به شما وارد می‌شود؛ اما تجربه نشان داده با این روش، زمان حضور هر مهمان به شدت کاهش می‌یابد. زیرا با ورود نفرات جدید، موج جمعیت قبلی‌ها را وادار به رفع زحمت می‌کند.


استفاده دو منظوره: اگر انجام مورد قبل برایتان مقدور نیست، این ایده را امتحان کنید. حتماً در میان آشنایان شما هم افراد مسن یا کودکانی هستند که فقط به نمک آجیل علاقه دارند. معمولاً این‌گونه اشخاص تخمه یا بادام را در دهان خود خیس می‌کنند و پس از جذب مقدار نمک مورد نیاز، باقیمانده داستان را به ظرف برمی‌گردانند. آجیل مذکور را دور نریزید، اخ و پیف هم نکنید! زمان بین خروج این دسته از مهمان‌ها تا ورود سری بعدی، فرصتی طلایی است! حتی اگر لازم بود دستتان را تا مچ بکنید توی کاسه و این موارد را تفکیک کنید، سپس با سشوار خشک‌شان کرده و داخل ظرف آجیل شیرین بریزید.

 

از فواید این کار می‌توان به کاهش هزینه و دورریز و فخر فروشی با نشان دادن دو نوع آجیل اشاره کرد. خرق عادت: جای سیب، پرتقال و مخصوصاً خیار، میوه‌های چغر و بد بدنی مانند آناناس و نارگیل را جلوی مهمانان بچینید. سپس از آنها بخواهید «لااقل میوه پوست بگیرند، هیچی نخورده‌اند که!» پس از چند بار تعارف الکی، از زیر میز یک ساطور در بیاورید. خانواده‌های دارای بچه 10 سال به پایین یا بیمار قلبی، قاعدتاً با دیدن این صحنه مجلس را ترک می‌کنند. برای افراد باقیمانده هم آنقدر با ساطور به نارگیل بکوبید تا عطای نارگیل خوردن را به لقای کثیف و نوچ شدن ببخشند و جمله گوش نواز «خیلی زحمت دادیم، دو سه جا دیگه هم دعوتیم» را به زبان بیاورند.


نظریه بی نظمی: ترتیب معمول پذیرایی را بهم بریزید. با چای شروع کنید و پشت بندش بستنی بیاورید. بررسی‌ها نشان داده بیش از هشتاد درصد مهمان‌ها با این کار ترک می‌خورند. اگر کسی پیدا شد که از این مرحله هم جان سالم به در برد، دیگر نه کاری از دست شما ساخته است و نه ما. سعی کنید به آن شخص نگاه نکنید و خوراکی هایتان را به دست تقدیر بسپارید.


 اخبار اجتماعی  -  قانون