سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه


شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید كه فكر می‌كنند تنها در باشگاه‌های ورزشی و با دستگاه‌های حرفه‌ای می‌توانند ورزش كنند ولی ما در این شماره به شما 8 حركت ساده كه با ساده‌ترین وسایل ورزشی انجام می‌شود را آموزش می‌دهیم تا بتوانید در خانه خود مثل یك حرفه‌ای ورزش كنید.


شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید كه فكر می‌كنند تنها در باشگاه‌های ورزشی و با دستگاه‌های حرفه‌ای می‌توانند ورزش كنند ولی ما در این شماره به شما 8 حركت ساده كه با ساده‌ترین وسایل ورزشی انجام می‌شود را آموزش می‌دهیم تا بتوانید در خانه خود مثل یك حرفه‌ای ورزش كنید. تمامی این حركات برای سوختن چربی‌های اضافه «بازوها، كتف و شانه» درنظر گرفته شده است و شما می‌توانید با تهیه یك هالتر (با صفحه‌هایش) و 2 عدد دمبل شروع كنید و از انجام این حركات لذت ببرید.





ویدیو مرتبط :
تمرین تناسب اندام کاهش وزن و چربی سوزی در خانه بانوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین باشگاه های تناسب اندام


فضای بزرگ، امکانات کافی، دستگاه های پیشرفته و طراحی داخلی خلاقانه از رازهای اصلی موفقیت باشگاه های تناسب اندام معروف جهان هستند.