سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بهترین کرم های ضدآفتاب و ضدلک


ضدآفتاب‌هایی كه در این مطلب با كمك تیم متخصص بازار زیبایی معرفی كرده‌ایم، برای تمام پوست‌ها مناسبند و علاوه بر ضد لك بودن و محافظت در برابر نور شدید خورشید، مرطوب‌كننده‌های مناسب برای آبرسانی به پوست‌های آسیب‌دیده محسوب می‌شوند.

مجله سیب سبز - شقایق جعفری: در آغاز فصل گرم و تعطیلات كه سفرها و گشت و گذار دوچندان می‌شود، مراقبت از پوست در برابر تابش مستقیم آفتاب توجه بیشتری می‌خواهد؛ فرقی ندارد كه پوست‌تان خشك است یا چرب.

ضدآفتاب‌هایی كه در این مطلب با كمك تیم متخصص بازار زیبایی معرفی كرده‌ایم، برای تمام پوست‌ها مناسبند و علاوه بر ضد لك بودن و محافظت در برابر نور شدید خورشید، مرطوب‌كننده‌های مناسب برای آبرسانی به پوست‌های آسیب‌دیده محسوب می‌شوند. پس با دقت در میان محصولات زیر بگردید و با هدف مراقبت از شادابی و زیبایی پوست كرمی مناسب انتخاب كنید.

زره سبك و بی‌رنگ در برابر خورشید

یكی از شایع‌ترین مشكلات پوستی كه در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده، پیری زودرس پوست و متوسل شدن ما به هزار و یك روش برای بازیابی جوانی و شادابی آن است اما باید قبول كنیم كه هیچ راهی مانند مراقبت نمی‌تواند طبیعت و زیبایی ما را برگرداند. پس زیر این آفتاب سوزان نیاز به كرم‌هایی است كه از پوست در مقابل اشعه‌های آسیب‌رسان و سرطان‌زا محافظت كرد. كرم «فتودرم مكس بیودرما» قوی‌ترین فیلتر در برابر اشعه آفتاب است و تركیب فوق‌العاده سبك آن به پوست شما حسی بی‌نظیر نرم و لطیف می‌دهد. از طرفی این ضدآفتاب بی‌رنگ است و به سادگی روی پوست نشسته و هیچ چربی روی پوست شما باقی نمی‌گذارد و پوست را سفید نمی‌كند. در كنار همه این ویژگی‌ها این محصول با دوام است و سلول‌های پوست را از عمق رطوبت‌رسانی می‌كند.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

روش مصرف:

 هر روز پیش از قرار گرفتن در آفتاب، كرم را به صورت و گردن زده و هر دو ساعت یك بار مصرف آن را تكرار كنید.

حدود قیمت: 95هزار تومان


ضد آفتاب ورزشكاری

گاهی پوست ما در برابر گرما كم می‌آورد و عرق می‌كند تا جایی كه هیچ كرم پودر و ضد آفتابی روی آن دوام نمی‌آورد. اگر این مشكل شما هم هست، بهتر است در انتخاب كرم‌های روزانه‌ای كه قرار است ساعت‌ها از پوست شما محافظت كند، دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهید. ضدآفتاب «سان سنس ایگو» نمونه‌ای از این كرم‌هاست كه با دوام بالا در برابر آفتاب و حتی آب تا ساعت‌ها از نفوذ اشعه مادون قرمز و نورهای نامرئی و مضر آفتاب جلوگیری می‌كند.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

این محصول كه با پایه مرطوب‌كننده برای رطوبت رسانی و نرم كردن پوست در فصول مختلف سال طراحی شده است، تركیبات سبك از پایه شیر دارد كه با جذب سریع و كمترین ایجاد حساسیت، پوست شما جوان، زیبا و شاداب می‌ماند. از طرفی عیار حفاظتی یا همان SPF 50 این كرم آن را به ضد آفتابی محبوب در فصل تابستان به ویژه برای ورزشكاران تبدیل كرده است.

روش مصرف:

30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، ضدآفتاب را مصرف و در صورت نیاز در میانه روز دوباره آن را تمدید كنید.

حدود قیمت: 50هزار تومان


جنگ شا‌بلوط با آفتاب

اگر اصولا عادت به استفاده از كرم‌های ضدآفتاب ندارید باید به‌زودی فاتحه پوست زیبا و سالم خود را بخوانید چون هیچ عاملی مانند اشعه آفتاب تاثیرات مخربی روی پوست نمی‌گذارد. پس در قدم اول سهل‌انگاری را كنار بگذارید و با كمی مطالعه بهترین كرم را برای خود انتخاب كنید اما چرا اینها را گفتیم چون هیچ كرمی مانند ضدآفتاب «گینو» نمی‌تواند تاثیرات كم و بیش آفتاب را كه از گذشته روی صورت‌تان جا خوش كرده، برطرف كند. این كرم با حداكثر محافظت در برابر نور آفتاب با كمك DNA‌های محافظ، فیلترهای تقویت شده پیری و لك‌دار شدن پوست را تا سال‌ها به تعویق می‌اندازد. این محصول دارای ویتامین E و ضدرادیكال‌های آزاد است و با كمك عصاره شاه بلوط موجود در خود پوست را از عمق رطوبت‌رسانی می‌كند.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

روش مصرف:

قبل از قرار گرفتن در آفتاب ضد آفتاب را استفاده كنید و با هر بار شست‌وشو یا شنا دوباره آن را تمدید كنید.

حدود قیمت: 45هزار تومان


ضد آفتابی از عصاره آلوئه‌ورا

اگر انتخاب شما از میان محصولات مختلف نوع گیاهی و استاندارد آن است باید مطمئن باشید تا پوست‌تان در برابر آفتاب زره محكم و قابل اطمینانی دارد. ضد آفتاب تخصصی «لیراك» از بهترین تركیبات ضدچروك و ضدآفتاب تشكیل شده تا از افتادگی پوست در اثر تابیدن آفتاب جلوگیری كند اما از ویژگی‌های دیگر آن كمپلكس محافظ سلولی این كرم است که با تركیبی كه از ویتامین E و عصاره گل فرانچی دارد روند جوان‌سازی پوست را سرعت می‌بخشد اما از همه اینها مهم‌تر لیراك در ضدآفتاب خود سه تركیب مرطوب‌كننده و التیام‌بخش شامل روغن یاسمن، آلوئه‌ورا و گلیسیرین گیاهی دارد كه در مدت مصرف آن هیچ ردی از پیری و خشكی روی پوست‌تان باقی نمی‌ماند و در آخر می‌توانید مطمئن باشید كه هیچ لكی در اثر آفتاب روی صورت‌تان جا خوش نمی‌كند.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

روش مصرف:

ضد آفتاب «لیراك» را قبل رفتن زیر آفتاب روی پوست زده و هر چهار ساعت آن را تجدید كنید.

حدود قیمت: 92هزار تومان


ضد آفتاب چند كاره

شاید هزینه كردن برای محافظت از پوست جای دوری نرود چه بسا كه ممكن است سال‌ها بعد چند برابر آن هزینه را انجام دهید تا جوانی و شادابی پوست شما به روزهای اوج خود برگردد اما آفتاب و آسیب‌هایش از آن دسته اتفاق‌هایی هستند كه می‌تواند برای شما گران تمام شود. با همه این تفاسیر اگر برای انتخاب محصولی استاندارد با تاثیر فوق‌العاده مشكل مالی ندارید، می‌توانید سراغ یكی از بهترین محصولات در این زمینه بروید. ضد آفتاب چندكاره كلینیك علاوه بر مهار كردن اشعه‌های مضر آفتاب، خاصیت ضد چروك و ضد لك هم دارد و به گفته متخصصان بازار زیبایی در طول مدت استفاده از آن تمام نیازهای پوست شما را برطرف می‌كند. این ضدآفتاب همچنین دارای تركیب رنگی است كه به عنوان كرم پودر عمل كرده و دیگر نیازی به استفاده توام با فوندیشن نخواهید داشت.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

روش مصرف:

ضد آفتاب كلینیك را روزها قبل از خارج شدن از منزل روی پوست‌تان ماساژ دهید.

حدود قیمت: 170هزار تومان


ضد آفتاب ویتامینه

محافظت از پوست كار چندان ساده‌ای هم نیست چون صدها عامل داخلی و خارجی وجود دارد كه سلامت پوست را تهدید می‌كنند. بهتر است با كمك محصولات تایید شده متخصصان از نفوذ هر گونه اشعه مضر یا مواد آسیب‌رسان جلوگیری كنید. ضدآفتاب و تسكین‌دهنده «اون» كه از مواد مرطوب‌كننده تشكیل شده، ضد التهاب است و به خاطر دوام بالا انتخاب بسیاری از خانم‌های امروزی است. این كرم حاوی ویتامین E است كه از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پیشگیری می‌كند و اجازه نمی‌دهد اشعه‌های آفتاب با نفوذ به پوست باعث ایجاد چروك‌های متعدد و لك شود. از طرف دیگر این محصول در مقابل آب و تعریق مقاوم است و به دو صورت رنگی و ساده در بازار موجود است.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

روش مصرف:

10 دقیقه قبل رفتن به زیر آفتاب مصرف و در صورت نیاز مصرف آن را تكرار كنید.

حدود قیمت: 60هزار تومان


تابستانی بدون چروك و لك

متخصصان به استفاده روزانه از ضدآفتاب در تمام فصول سال است اما این نیاز با گرم‌تر شدن هوا و تابش مستقیم آفتاب دو چندان می‌شود چرا كه در هوای گرم و خشك تابستان پوست مستعد لك‌دار و در نهایت تیره شدن است.

با مقاوم‌ترین كرم‌های ضدآفتاب به جنگ داغی تابستان بروید

از همه مهم‌تر بروز چروك‌های كم و زیاد است كه به خاطر اثرات اشعه مضر آفتاب روی صورت‌مان جا خوش می‌كنند. بنابراین پوست برای مقابله با این همه اتفاق نیاز به سپری مقاوم و آسیب‌ناپذیر دارد؛ سپری به شكل كرم ضدآفتاب و ضدچروك كلارنس كه با خاصیت مرطوب‌كنندگی و ضدچروك خود محافظ قوی پوست‌های حساس و روشن در برابر اشعه مضر UV است. از طرفی تركیبات گیاهی این محصول باعث شده بدون ایجاد حساسیت تا ساعت‌ها به پوست‌تان رطوبت برساند و ساختار سبك آن احساس دلنشینی از خنكی را در شما ایجاد كند.

حدود قیمت: 120 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
کرم ضدلک 5040 قیمت فروش کرم ضدلک ضدجوش: 09120852440

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از کرم‌های ضدآفتاب در مواجهه طولانی مدت با نور کامپیوتر ضروریست



یک متخصص پوست:

استفاده از کرم‌های ضدآفتاب در مواجهه طولانی مدت با نور کامپیوتر ضروریست

یک متخصص پوست با اشاره به اینکه نورهای ناشی از کامپیوتر و مهتابی دارای اشعه ماوراء بنفش هستند، گفت: اشعه ماوراء بنفش منعکس شده از نور کامپیوتر و مهتابی می‌تواند موجب افتادگی، پیری و سرطان پوست شود بنابراین باید افرادی که بیش از 6 ساعت در برابر این نور قرار می‌گیرند از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دکتر امیر هوشنگ احسانی در گفت و گو با ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر اینکه نور آفتاب، کامپیوتر و مهتابی دارای اشعه ماوراء بنفش است، افزود: طول موج‌های مختلف ناشی از نور کامپیوتر، مهتابی و آفتاب به سه قسمت A ، B و C تقسیم می‌شود که هریک از این گروه با طول موج‌های مختلف می‌تواند روی پوست انسان تاثیرات منفی داشته باشد.

وی در ادامه طول موج اشعه ماوراء بنفش گروه B را در حد متوسط دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه طول موج این اشعه در گروه B بیشتر از سایر گروه ها است بنابراین ریسک ایجاد سرطان پوست در این گروه نیز بیشتر است.

این متخصص پوست همچنین پیری و افتادگی پوست را از مهم‌ترین عوارض اشعه ماوراء بنفش در گروه A عنوان کرد و گفت: طول موج اشعه‌ای که از گروه A استخراج می‌شود بسیار بیشتر از دو گروه دیگر است که این مسئله می‌تواند در پیری و افتادگی پوست تاثیر منفی داشته باشد.

وی همچنین در خصوص مضرات اشعه ماوراء بنفش ناشی از گروه C تاکید کرد: طول موج اشعه‌های ناشی از گروه C ترکیبی از طول موج‌های گروه‌های اول و دوم را دارد و می تواند مضرات هر دو گروه در این اشعه دیده شود.

دکتر احسانی با تاکید بر اینکه لامپ‌های مهتابی و نور کامپیوتر میزان اشعه بالایی دارند، اظهار کرد: افرادی که برای مدت طولانی یعنی بیش از شش ساعت در برابر نور این وسایل قرار می‌گیرند توصیه می‌شود از ضد آفتاب استفاده کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آسیب روی قرنیه چشم را از دیگر عوارض نور کامپیوتر و مهتابی برشمرد و افزود: لازم است افرادی که در برابر نور کامپیوتر و مهتابی قرار می گیرند از عینک‌های آفتابی استفاده کنند.

این متخصص پوست در پایان توصیه کرد: کودکان به دلیل اینکه پوست نازکی دارند لازم است درصورتی که در برابر نور آفتاب و یا کامپیوتر قرار می‌گیرند از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند./ایسنا