سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید


کرم‌پودر از آن دست لوازم آرایشی است که برای انتخاب آن بیش از هر چیز دیگری باید دقت به خرج دهید چرا که روی تمام سطح پوست شما می‌خوابد و با  لایه بیرونی آن در تماس مستقیم است.

مجله زندگی ایده آل:  کرم‌پودر از آن دست لوازم آرایشی است که برای انتخاب آن بیش از هر چیز دیگری باید دقت به خرج دهید چرا که روی تمام سطح پوست شما می‌خوابد و با  لایه بیرونی آن در تماس مستقیم است؛ بنابراین اینکه چه کرم‌پودری با چه ویژگی‌هایی انتخاب کنید یک تصمیم مهم است که با سلامت پوست شما ارتباط مستقیم دارد. با این تفاسیر راهنمای انتخاب کرم‌پودر را با دقت مطالعه کنید تا کرم‌پودری خوش‌رنگ و مناسب انتخاب کنید.

کرم پودر X3

X3 Cover Rich, Lifting Foundation (BeYu)

این کرم‌پودر حاوی هیالورونیک اسید جهت افزایش رطوبت پوست است که موجب افزایش رطوبت  تا 30 درصد تنها پس از 14 روز استفاده و تا 54 درصد پس از 28 روز استفاده می شود.

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

همچنین حاوی ماده اولیه matrixyl tm است که دارای خواص موثر لیفتینگ و پیشگیری از پیری پوست بوده، از چین و چروک روی پوست کاسته و نیز موجب بازسازی مجدد پوست می‌شود.

دارای فرمولاسیون منحصربه فرد و کیفیت بسیار بالا برای پوشش‌دهی با دوام و ماندگاری بسیار بالا که به آسانی و سریع با پوست در می‌آمیزد و به پوست ظاهری کاملا مات، لطیف و یکدست می‌بخشد.

- مناسب برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس و مورد تایید متخصصان پوست.

- حاوی ویتامین Aوعاری از لانولین.

- کرم‌پودری ایده‌آل برای آرایش صورتی لطیف، شاداب و یکدست.



 کرم‌پودر اسکین ولوت

Skin Velvet Make Up (karaja)

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

کرم‌پودر مخملی – شادابی فوری پوست – دوام بالا- در دوازده رنگ

بافت کرمی و منسجم این محصول پوشش متوسط به بالا دارد و به آسانی روی پوست ترکیب می‌شود تا ظاهری یکدست و عالی داشته باشید.کرم‌پودر اسکین ولوت تنها با یک لایه، پوست را شاداب و منعطف ساخته و آثارخستگی و کسالت آن را از بین می‌برد.  
  
همین یک محصول به تنهایی پوشش کاملی به پوست می‌دهد، یکدستی پوست را به ارمغان می‌آورد و شادابی طبیعی به پوست می‌بخشد.   
  
به لطف فرمولاسیون مبتکرانه و برپایه موم‌های طبیعی و رنگدانه‌های غنی، کرم‌پودر روی پوست شما می لغزد و غشای فوق‌العاده نرمی روی آن ایجاد می‌کندکه به آسانی ترکیب شده و پوست شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد.     

- کاربرد آسان و بادوام    
 
- یک کرم‌پودر شاداب کننده و مخملی که از پوست شما مراقبت کرده و ظاهر شاداب آن را در تمام روز تضمین می‌کند. 

- مناسب برای پوست‌های نرمال تا خشک!



 کرم‌پودر مات‌کننده موس

Matt Mousse Make-up (CATRICE)

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

کرم موس کاتریس با بافت مخملی و سبک خود به خوبی روی پوست می‌نشیند و منافذ و خطوط پوست شما را می‌پوشاند. محصولی ایده‌آل برای داشتن آرایشی مات و بی‌عیب و نقص؛ آزمایش شده در لابراتوار های  پوست‌شناسی.



 کرم پودر مات کننده موس

Soft Touch Mousse Make-up (essence)

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

بافت موس‌مانند، نرم و مخملی این محصول مناسب برای پوششی مات، یکدست و بی‌عیب و نقص! موجود در 4‌رنگ برای نشان دادن زیبایی‌های طبیعی صورت شما. آزمایش شده در لابراتوار های پوست‌شناسی.



کرم پودر 16 ساعته اکتیو 

16HRS ACTIVE MOIST, MAKE-UP SPF10   (IsaDora)

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

- با فرمولاسیون ویژه برای مرطوب‌کنندگی و محافظت از پوست در تمام روز.

- دارای بافت کرمی، سبک و بادوام که پوست شما را صاف و یکدست می‌کند.

- دارای SPF30.

- مناسب برای انواع پوست.

- حاوی عصاره انار، روغن بادام شیرین، آمینو اسیدها و گلیکوپروتئین.



کرم پودر نود کوشن ایزادورا 

Nude Cushion Foundation (IsaDora)

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

اسفنج آنتی‌باکتریال سه لایه آغشته به کرم‌پودر نوود سنسیشن ایزادورا، جهت صرفه‌جویی در مصرف کرم‌پودر و سهولت بیشتر در استفاده.

- دارای بافتی بسیارسبک، بدون ایجاد حس آرایش روی صورت.

- پوشش‌دهی کامل برای داشتن پوستی صاف، نرم و بی‌نقص.

- دارای خواص رطوبت‌رسانی، سم‌زدایی و پاک‌کنندگی پوست.

- حاوی عصاره آلوئه‌ورا، ویتیس ویتا و توکوفرول که دارای خواص فراوان از جمله ضدالتهاب پوست، مقابله با بروز علائم پیری پوست مانند چین و چروک، رفع عیوب پوست مانند لک، نقاط سیاه و جوش، رفع سلول‌های مرده پوست بوده وپوستی نرم و صاف ایجاد می کند.

- مناسب برای انواع پوست.

- قابل شست‌وشو و استفاده مجدد.



 کرم‌پودر بادوام آلتیمت

Ultimate Stay Make-up (Misslyn)

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

کرم‌پودری مایع با جلوه مات و پوشش بالا و در عین حال بافت سبک. مناسب برای پوست‌های نرمال تا چرب؛ دارای ذرات ساطع کننده نور. ماندگاری تا 24 ساعت.



کرم‌پودر مات 24 ساعته بورژوا (جدید)

Air Mat Foundation (BOURJOIS) new

بهترین کرم‌پودر را اینجا انتخاب کنید

- نسل جدیدی از کرم‌پودر مات با ماندگاری بالا.

- بافتی نرم و لطیف.

- لطافتی باورنکردنی همراه با بافتی جذب شونده توسط پوست با اثری مات و ملایم.

- نتیجه‌ای طبیعی بدون ایجاد پوششی ماسک‌مانند.

- احساس سبکی پوست بدون ایجاد مانعی برای تنفس آن.

- ماندگاری 24 ساعته.

- رنگدانه‌های کپسولی‌رنگ پایدار و تازه‌ای را در طی روز ایجاد می‌کند.

- فاقد چربی‌های اشباع شده که  مقاومت رنگدانه‌ها را روی پوست در برابر هیجانات، خستگی و سایش بالا می‌برند.

- اثری مات: فرمولاسیون حاوی پودرهای مات‌کننده قوی و نرم برای به وجود‌آوردن اثری مات و طبیعی.

- SPF10

- یکدست و مات. محو کننده عیوب بدون ایجاد پوشش ماسک‌مانند روی بافت طبیعی پوست.

- یک بار مصرف طی 24 ساعت بدون نیاز به تمدید آرایش.


ویدیو مرتبط :
نحوه انتخاب و استفاده درست کرم پودر(به زبان فارسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه رنگ کرم پودر مناسب پوست انتخاب کنیم؟



 

 

کرم پودر مناسب,رنگ کرم پودر

 

شاید همیشه به شما گفته شده باشد که باید در آرایش از اصل فصلی بودن، پیروی کنید و با تغییر فصل، رنگ لباس ها و آرایش خود را تغییر دهید،

 

دسته بندی های ذکر شده در مقاله قبلی ( برای آرایش بهتر تون رنگ پوست تان را تشخیص دهید ) برای تمام خانم ها، حتی سیاه پوستان نیر کاربرد دارد؛ رنگ پوست زیرین (یا همان رنگ پایه ) شما همیشه با یکی از موارد ذکر شده ارتباط دارد.

 

شاید همیشه به شما گفته شده باشد که باید در آرایش از اصل فصلی بودن، پیروی کنید و با تغییر فصل، رنگ لباس ها و آرایش خود را تغییر دهید، مثلاً آرایش خنک ( رنگ آبی و تون های صورتی ) و یا گرم ( زرد، خاکستری/ زیتونی ). متاسفانه این شایعه همه گیر در مورد رنگ پوست، ممکن است شما را زمان انتخاب سایه ها و میک آپ با مشکل مواجه کرده و گمراهتان کند.

 

تعیین رنگ پوست، معمولاً زمان انتخاب کرم پودر و پن کک مورد توجه قرار می گیرد. زمانی که رنگ های مختلف کرم پودر را تست می کنید، به طور قطع باید رنگ کلی و دقیق پوست خود را پیدا کرده تا با توجه به آن بتوانید رنگ مناسبی پیدا کنید. نباید رنگ سطح پوست خود را مبنا قرار دهید.

 

هدف شما از استفاده کرم پودر این است که تمام دورنگی های سطحی پوست خود را از بین برده و تمام رنگ را یکنواخت کرده و آنها را به نوعی بی رنگ کنید و به یک رنگ تقریبا زرد کمرنگ برسید.

 

ولی حالا چرا زرد کمرنگ؟ به این دلیل که تمام پوست ها کم و بیش دارای زیر لایه تقریبا زرد رنگ هستند: دلیلش هم این است که رنگ طبیعی ملانین زرد است.

 

دقت کنید که کرم پودر شما باید بدون توجه به نژاد، گونه، ملیت، و سن، سایه هایی از رنگ های خنثی نظیر رنگ عاج فیل، خاکستری کمرنگ، برنز، قهوه ای کمرنگ، قهوه ای پر رنگ یا گردویی داشته باشد. به علاوه یک تون نامحسوس زرد رنگ نیز در آن مشهود باشد، اما دقت کنید که به هیچ وجه از رنگ های نارنجی، صورتی، سرخ، سبز، خاکستری و آبی در آن به کار نرفته باشد حتی به میزان خیلی کم. اضافه کردن چنین سایه هایی به کرم پودر نه تنها شما را زیبا جلوه نمی دهد، بلکه تا حد بسیار زیادی چهره شما را مصنوعی کرده و زیبایی های طبیعی تان را نیز از بین می برد.

 

البته استثناهایی نیز در این زمینه وجود دارد: خانم های آمریکای شمالی و جنوبی، درصد پایینی از خانم های دورگه آفریقایی – آمریکایی، و برخی از خانم های سواحل پلینزی، قالباً تا حدودی لکه های قرمزی در پوست خود دارند. این خانم ها باید به طور کلی نظریه استفاده از کرم های بی رنگ و خنثی را به طور کلی فراموش کنند. به این دلیل که پوست آنها به طور طبیعی دارای قرمزی است به همین دلیل باید به دنبال کرم پودرهایی باشند که رنگ قرمز آنها را ملایم تر کرده و به نوعی آنرا در تمام قسمت های صورتشان پخش کند تا زیاد توی ذوق نزند. البته باید دقت کنند که این قرمزی را به قهوه ای قرمز متمایل کنند نه مسی، نارنجی و یا هلویی.

 

به هر حال برای انتخاب کرم پودر پایه، می بایست حتما آنرا بر روی پوست خود امتحان کنید و بهتر است که این کار را در روشنایی روز انجام دهید و ببیند که آیا با پوست شما همخوانی پیدا می کند یا خیر. این بهترین راه اتنخاب میک آپ است. با این روش می توانید رنگی را انتخاب کنید که به صورتتان می آید، دیگران نباید متوجه شوند که شما آرایش کرده اید و یا بدتر انگار ماسک بر روی صورت خود زده اید.

 

انتخاب رنگ های سایر لوازم آرایش بطوری که به پوستتان بیایند

 

هنگامیکه به مجله های مد و لباسی نگاه کنید، چهره ها به این دلیل زیبا به نظر می رسند که از رنگ مناسب استفاده کرده اند. در آرایش مدل ها از رنگ هایی استفاده می کنند که به طور کلی با رنگ پوست اصلی شان همخوانی داشته باشد.

 

خانم هایی که موهای قرمز دارند و رنگ پوستشان نیز روشن تا متوسط است باید از از رنگ های مرجانی، قهوه ای، کهربایی، برنز و دیگر رنگ های خاکی استفاده کنند.

 

موی بلوند با رنگ پوست روشن تا متوسط ، مثل گویینت پالترو، پاریس هیلتون، کریستین دانست، باید بیشتر از گروه رنگ های صورتی استفاده کنند.

 

موی قهوه ای روشن، و خرمایی با رنگ پوست روشن تا متوسط مثل جولیا رابرتز، و جنیفر گارنر، معمولا از قرمز روشن و قرمز مایل به عسلی استفاده می کنند.

 

خانم هایی که موهای قهوه ای تیره و پوست روشن تا متوسط دارند، مثل دمی مور، سندرا بولاک، و پنلوپه کروز، بیشتر از سایه های روشن، قرمز، و آلبالویی استفاده می کنند.

 

موهای مشکی و رنگ های پوست تیره تر، مانند هال بری، و آنجلا باست، از رنگ های خنثی و طبیعی استفاده می کنند، مثل: صورتی کمرنگ، قهوه ای روشن، و مرجانی بی حال.

 

البته همانطور که می دانید استثناهایی وجود دارند و مدل های آرایشی با سرعت نور در حال تغییر هستند؛ ( بدون ذکر تغییر در رنگ مو ) به عبارت دیگر، انتخاب رنگ مناسب برای آرایش، تاثیر گرفته از سلایق فردی است که در افراد مختلف، متفاوت می باشد؛ درست مثل انتخاب طرح و مدل لباس. برای اینکه در این خودآرایی ها در امان بمانید باید نکات کلی اشاره شده در بالا را رعایت کنید. در حقیقت تا زمانی که تعادل را رعایت کنید، در مصرف وسایل آرایشی زیاده روی نکنید، و رنگ ها را به درستی با هم ست کنید، چهره ای زیبا خواهید داشت .


منبع : zanrooz.com