سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بهترین کرم‌های ضدجوش در بازار ایران


حواس‌تان باشد که باید محصول‌ خود را درست انتخاب کنید.این شما و این هم محصول های ضدجوش و آکنه جدید بازار با برندهای مختلف.

مجله زندگی ایده آل: همه ما به زیبایی پوست مان اهمیت فراوانی می‌دهیم و دوست داریم پوستی صاف و بدون جوش داشته باشیم. این روزها انتخاب یک محصول خوب برای پوست های حساس کار چندان ساده‌ای نیست چون در داروخانه‌ها و مغازه‌های  لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌کنند اما حواس‌تان باشد که باید محصول‌ خود را درست انتخاب کنید.این شما و این هم محصول های ضدجوش و آکنه جدید بازار با برندهای مختلف.

اگر پوستی یکنواخت می خواهید...

puresystem  estaderm

معرفی محصولات ضدجوش در بازار زیبایی

پوست شما به اندازه چشم‌های‌تان حساس و آسیب‌پذیر هستند؛ به همین دلیل محصولاتی که معتبر نیستند به‌راحتی زمینه را برای بروز جوش و آکنه فراهم می‌كند. کرم کنسانتره پُرریفاینر استادرم، جمع کننده قوی منافذ باز پوست، مخصوص پوست های حساس است كه به محض استفاده از این محصول منافذ باز پوست جمع و پوست یکدست و یکنواخت می شود . در عین حال که میزان ترشح سبوم در جهت حفظ سلامت پوست تنظیم می شود، پوست به صورت با دوام پاک و بدون چربی می ماند .



قلع و قمع جوش ها با موم زنبور عسل

active  pure  ness  comfort zone

معرفی محصولات ضدجوش در بازار زیبایی

استفاده از کرم های ضدجوش مختلف شاید كار غیرممكنی نباشد اما امتحان كردن راه‌های بهتر میزان آسیب به پوست شما را به حداقل می‌رساند. ژل پاک کننده اکتیو پیورنس کامفورت زون با ساختاری سبک و برگرفته از عصاره موم زنبور عسل جای جوش را ترمیم می کند.



با حرارت زیبا شوید

arama  perfection  nuxe
   
معرفی محصولات ضدجوش در بازار زیبایی

تفاوت ماسک نوکس از میان سایر ضدجوش ها ، حرارتی است که ایجاد می کند. ماسک ترمواکتیو نوکس پس از ماساژ بر روی پوست ایجاد گرما و حرارت می کند که این حرارت باعث می شود تمام چربی های باقیمانده رقیق و به بیرون کشیده شود. ماسک حرارتی نوکس ترشح چربی را تنظیم و براقی پوست را برطرف می کند.



جلبک هایی که جوش ها را فراری می دهند

pure zone loreal

معرفی محصولات ضدجوش در بازار زیبایی

زمانی كه شما در میان صدها محصول با برندهای معتبر و برتر به تركیبات گیاهی می‌رسید كه علاوه بر شادابی موجب ضدعفونی شدن و تقویت پوست شما می‌شود در انتخاب‌تان شك نكنید. در این میان لوسیون مستحکم کننده ای پیشنهاد می‌شود كه علاوه بر اینكه جوش ها از بین می رود، منافذ پوست را هم می بندد. لوسیون روشن کننده و مستحکم کننده پیورزون لورال حاوی الکل طبی است که پوست را ضدعفونی می کند. همچنین این لوسیون حاوی عصاره طبیعی جلبک دریایی و اسید سالیسیلیک است.



جوش ها را بخشکانید

pure  active  garnier
 
معرفی محصولات ضدجوش در بازار زیبایی

 رول ضدجوش پیور اکتیو گارنیر را امتحان کنید؛ این رول ضدجوش برای غلبه بر قرمزی و رفع علائم جوش از پوست تان عمل می کند. این محصول گارنیر غنی شده با عناصر لایه بردار است که عمیقا جای جوش را برطرف کرده و از بازگشت نشانه های جوش جلوگیری می کند. این پاك‌كننده حاوی اسید سالیسیلیک است كه موجب تسریع فرآیند خشک شدن جوش ها می شود.



ترشح چربی را تنظیم کنید

cleanance  k avene

معرفی محصولات ضدجوش در بازار زیبایی

برای خانم‌هایی که آرزوی داشتن پوستی صاف و بدون آکنه دارند، کرم کلینانس از محصولات آون می‌تواند جوش های سرسیاه را از بین ببرد و چربی پوست را کنترل کند. این کرم حاوی کپسول های جاذب چربی و ویتامین B6 است که پوست را صاف می کند. کرم آون یک لایه برداری قوی است.


ویدیو مرتبط :
کرم ضدلک 5040 قیمت فروش کرم ضدلک ضدجوش: 09120852440

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین کرم های برنزه کننده بازار ایران


شاید تا امروز بهترین راه‌حل برای برنزه شدن پوست‌تان آفتاب بوده است، اما شما با كرم‌های آرایشی هم می‌توانید خود را برنزه نشان دهید؛ اتوبرنزها تاثیر زیادی روی رنگ پوست‌تان دارند و شما را تیر‌ه‌تر نشان می‌دهند.


مجله زندگی ایده آل: شاید تا امروز بهترین راه‌حل برای برنزه شدن پوست‌تان آفتاب بوده است، اما شما با كرم‌های آرایشی هم می‌توانید خود را برنزه نشان دهید؛ اتوبرنزها تاثیر زیادی روی رنگ پوست‌تان دارند و شما را تیر‌ه‌تر نشان می‌دهند. در این مطلب بهترین اتوبرنزها را به شما معرفی می‌كنیم تا با این برنزه‌كننده‌های كوچولو بیشتر آشنا شوید، شاید دیگر مجبور نباشید ساعت‌ها جلوی آفتاب باشید.

برنزه با درخشش

برنزه شوید اما نه با آفتاب

اتوبرنز دیور طرفداران زیادی بین جوانان دارد. این اتوبرنز با بافت نرم خود برای هر نوع پوستی مناسب است و حالت كرمی دارد كه پس از استفاده پوششی مناسب ایجاد کرده و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می‌كند. اتوبرنز دیور با رنگ قهوه‌ای مایل به زرد درخشان، پوست صورت شما را برنزه و براق می‌كند.


ذرات رنگین كمانی

برنزه شوید اما نه با آفتاب

كمپانی LOREAL در حوزه لوازم آرایش شركت خوشنامی است و توانسته بازارهای جهانی را تسخیر كند. اتوبرنزهای این شركت با بافت فومی در دو دقیقه پوست شما را برنزه و درخشان می‌كنند و ساعت‌ها پوست شما را مرطوب نگه می‌دارند. اتوبرنزهای اورآل دارای ذرات رنگین كمانی است كه پوست شما را مثل ساتن می‌كند.


برای پوست‌های حساس

برنزه شوید اما نه با آفتاب

كسانی كه پوست حساسی دارند، به خوبی می‌دانند كه باید در انتخاب كرم حساسیت بیشتری نشان دهند تا باعث خراب شدن پوست نشود. در میان اتوبرنزهای خوب، اتوبرنز CLARINS را انتخاب كنید. با استفاده كمی از آن، پوستی طبیعی و برنزه خواهید داشت و پوست شما نرم می‌ماند.


با رایحه نارگیل و وانیل

برنزه شوید اما نه با آفتاب

 شركت THALGO با اتوبرنزش غوغا كرده است. این اتوبرنز با بوی نارگیل و وانیل حس خوبی به شما می‌دهد و چهره‌ای طبیعی و برنزه بدون لك برای شما می‌سازد. اتوبرنز تالگو، پوست شما را طلایی کرده و با آلوئه‌ورایی كه دارد از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌كند. این اتوبرنز بدون روغن است و پوست را جوان نگه می‌دارد.


هویج تراپی کنید

برنزه شوید اما نه با آفتاب

اتوبرنز AVENE با رنگ قهوه‌ای مایل به زرد در میان جوانان به برنزه‌كننده‌ای رویایی شهرت دارد و بیشتر آرایشگران از این اتوبرنز برای برنزه كردن مشتریان خود استفاده می‌كنند. این اتوبرنز فاقد پارابن است و با روغن هویجی كه در آن استفاده شده، رایحه‌ای خاص و دلپذیر به شما هدیه می‌دهد و باعث درخشش و خوش‌رنگ شدن پوست می‌شود. 


پوست‌تان را مرطوب کنید

برنزه شوید اما نه با آفتاب

این هم یك اتوبرنز ایده‌آل كه رنگ آن بی‌نظیر است و می‌توانید پوست خود را بدون نیاز به آفتاب برنزه كنید. اتو برنز ARDENE با رنگدانه‌های شفاف و طبیعی دارای ماندگاری بسیار طولانی است و باعث برنزه شدن می‌شود. این نمونه حاوی بتاكاروتن، ویتامین E ، استات و مواد مرطوب‌كننده است.