سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا


داستان از زمانی شروع می‌شود كه هاله‌های تیره و سیاه دور چشم دردسرساز می‌شود و با هیچ كرم پودر و پنكیكی نمی‌توان آنها را پنهان كرد.


مجله سیب سبز - شقایق جعفری: داستان از زمانی شروع می‌شود كه هاله‌های تیره و سیاه دور چشم دردسرساز می‌شود و با هیچ كرم پودر و پنكیكی نمی‌توان آنها را پنهان كرد؛ مشكلی كه این روزها بین خانم بسیار شایع است و علاوه برپوشاندن آن به دنبال راه‌حلی برای تغذیه و كاهش تیرگی، پف و چین و چروك‌های چشم می‌گردند. نگران نباشید در بازار زیبایی این شماره سیب سبز با كمك متخصصان پوست و كارشناس آرایشی  دكتر مازیار جودكی، دكتر شهلا نهایی و صبا تیمورزاده موثرترین و بهترین دشمن این سیاهی‌ها یعنی كانسیلرها را برای داشتن چشم‌هایی زیباتر به شما پیشنهاد می‌كنیم.

جوان‌تر شوید

 اگر دنبال محصولی می‌گردید كه به سادگی تمام عیب و ایرادهای دور چشم از جای زخم و جوش تا تیرگی و چروك‌های اطراف چشم را در چند ثانیه پوشش ‌دهد و كیفیت و پوشش‌دهی خوبی داشته باشد و فاقد چربی و البته سبك باشد، ما به شما كلینیك را پیشنهاد می‌كنیم. این كانسیلر لطیف پوست دور و گوشه چشم همچنین گوشه‌های بینی را روشن و تمام خطوط نازك چین و چروك را محو و كمرنگ می‌كند.

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا

این محصول با آزمایش‌های متعدد مورد تایید متخصصان چشم است و هیچ خطری برای چشم‌ها نخواهد داشت؛ بنابراین شما با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده كنید. استفاده دوباره در روز و تجدید آن هم هیچ مشكلی برای پوست شما  ایجاد نمی‌كند.

حدود قیمت: 140 هزار تومان


برای شما حساس‌ها !

كانسیلرها همان كرم پودرهای روشن و فشرده‌ای هستند كه می‌توانید از آن قبل یا بعد از مصرف كرم پودر برای پوشاندن تیرگی و خطوط استفاده كنید. كانسیلر دور چشم «دبورا» یكی از همان انتخاب‌هایی است كه می‌توانید به نتیجه‌بخش بودن آن اطمینان كنید.

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا

این كاور دور چشم مایع با فرمول ضدحساسیت و چروك در مدت كوتاهی خط و خطوط اطراف چشم‌های‌تان را به حداقل می‌رساند و با پوشش عالی تا ساعت‌ها چشم‌هایی بی نقص و زیبا برای‌تان به ارمغان می‌آورد. از ویژگی‌های مثبت این كانسیلر وجود ضد آفتاب با  SPF  20 و تركیبات فعالی است كه به طرز چشمگیری پف و تیرگی‌های اطراف چشم را پوشش می‌دهد.

حدود قیمت: 35 هزار تومان


یک کانسیلرگیاهی

بهترین استفاده‌ای كه می‌‌توان از هر محصول زیبایی داشت این است كه از آن برای خوش‌حالت كردن اجزای صورت استفاده شود. پس بهتر است با دقت به تركیبات یك محصول از آن برای پوشاندن نواقص پوستی خود استفاده كنید. كانسیلر آرایشی رولون بین مصرف‌كنندگان محبوبیت زیادی دارد. این كانسیلر غنی شده با ویتامین C و عصاره شیرین بیان، نقش بسیار موثری در كاهش لك‌ها، چروك، پیری و بی‌رنگی‌های پوستی دارد.

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا

این محصول با پوشش لك‌ها، دانه‌های تیره و محافظت از پوست در مقابل پیری زودرس سطح پوست را به‌طور یكدست و یك رنگ پوشش‌دهی می‌كند. رولون این كاور چشم را در چهار رنگ مختلف و با بافتی نرم و سبك به بازار عرضه كرده است تا به همه خواسته‌های خانم‌ها از یك كاور دور چشم پاسخ داده شود.

حدود قیمت: 45 هزار تومان


متخصص در رفع تیرگی‌ها

تیرگی اطراف چشم‌ها دلایل علمی فراوانی دارد اما مهم‌ترین آن علت وراثتی است پس برای فرار از دست این ‌مهمان ناخوانده به مراقبت نیاز دارید. مراقبت با كمك محصولی كه استفاده از آن پوست را تغذیه و آبرسانی می‌كند. كانسیلر میبلین متخصص در پوشش‌دهی تیرگی و پف‌های اطراف چشم‌هاست تا جایی كه با هر بار استفاده هیچ عیبی در صورت شما دیده نمی‌شود.

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا

این محصول كه بافت بسیار نرم و سبكی دارد، می‌تواند تا ساعت‌ها بدون احساس چربی و سنگینی روی پوست شما جا خوش كرده و ظاهری شفاف و یكدست به پوست‌تان بدهد. ماندگاری این كانسیلر در مقایسه با محصولات مشابه زبانزد است تا جایی كه شما بعد از چند ساعت نیازی به ترمیم و تمدید آن روی پوست‌تان نخواهید داشت. همچنین چین و چروك‌های ریز و درشت صورت‌تان با استفاده از تركیبات لطیف این كانسیلر پوشیده و كم‌عمق‌تر جلوه می‌كند.

حدود قیمت: 35 هزار تومان


 چشم‌های هالیوودی

اگر اخبار روز دنیای مد و زیبایی را دنبال كرده باشید، متوجه می‌شوید كه آرایشگران زیادی از كانسیلر به عنوان سایه پایه برای شروع و تثبیت میكاپ استفاده می‌كنند. پس اگر به جز جنبه زیبایی به شكل حرفه‌ای به استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نگاه می‌كنید، سراغ یك كانسیلر حرفه‌ای بروید.

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا

كانسیلری مانند «نارس» كه بافتی بسیار نرم و كرمی داشته و به راحتی با پوست شما تركیب می‌شود و بدون كمترین ماسیدگی، به مدت طولانی ماندگاری خود را حفظ می‌كند. از ویژگی‌ دیگر این محصول این است كه به راحتی لك و تیرگی پوست، دور چشم و قرمزی و التهاب را می‌پوشاند و پوششی یكدست و طبیعی روی پوست شما به جا می‌گذارد. این محصول حاوی آنتی‌اكسیدان‌های قوی برای كاهش لك و چین و چروك‌ها هم هست؛ پس با انتخاب آن با یك تیر دو نشان می‌زنید.

حدود قیمت: 75 هزار تومان


محصولی چندکاره

كیفیت حرف اول را می‌زند و اما برای كسانی كه دنبال كیفیت هستند، كانسیلر «آركانسیل» با فرمولاسیونی متفاوت و مفید را پیشنهاد می‌كنیم. این محصول با خاصیت ضدآب به خوبی عیب و نقص پوست را پوشانده و پف و تیرگی دور چشم را محو می‌كند. پوشانندگی بالای لك، خاصیت ضدقرمزی این پوشاننده، پوست را صاف و با پوشش مات غنی شده با ویتامین E و آنتی‌اكسیدان پوست را مرطوب و از خشك شدن آن محافظت می‌كند.

بهترین كانسیلرهای دور چشم دنیا

این محصول با مواد ضد محرك و ضدالتهاب قرمزی پوست را از بین می‌برد درخشندگی كاملا طبیعی به بافت سطحی پوست می‌بخشد. شركت تولیدكننده این كانسیلر معتقد است هیچ گونه مواد سرطان‌زا در تولید این محصول استفاده نشده و محصول‌شان مورد تایید متخصصان چشم بوده است.

حدود قیمت: 32 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
‫کرم دور چشم معجره گر،از بین برنده چین و چروک و سیاهی دور چشم ; لکه ها از مواد طبیعی، بسیار ساده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چین و چروک های دور چشم



 


 

 

بهتر است قبل از اینکه به فکر مداوای چین و چروک دور چشم باشیم ، پیشگیری را انجام دهیم.


تنگ كردن مداوم چشم باعث چین‌های پاكلاغی اطراف آن می‌شود.

كسانی كه زیاد در معرض نور آفتاب هستند و مجبورند چشم‌هایشان را تنگ كند‌. از عضلات این ناحیه بیش‌تر استفاده ‌می‌كنند و چین‌های «پا كلاغی» كنار چشم آن‌ها ایجاد می‌شود.


پوست مانند هر ارگان زنده دارای رشد طبیعی است و افزایش سن عامل طبیعی در ایجاد چین و چروك در پوست است.


زیر پوست عضلاتی حركتی وجود دارد كه بر اثر انبساط و انقباض، عضلات پوست به طور طبیعی باز یا كشیده می‌شود. در جاهایی كه عضلات كشیده یا زیاد استفاده شود، در چین‌های حالت ایجاد می‌شود.

 

برخی افراد به دلیل حالت‌های روانی از یك عضله در صورت بیش‌تر استفاده می‌كنند و در این گونه افراد چین‌هایی در كنار چشم‌ها، چین خنده یا روی پیشانی و چین اخم به وجود می‌آید.

 

كسانی كه زیاد در معرض نور آفتاب هستند و مجبورند چشم‌هایشان را تنگ كند‌. از عضلات این ناحیه بیش‌تر استفاده ‌می‌كنند كه چین‌های « پا كلاغی » كنار چشم آن‌ها ایجاد می‌شود.


پیشگیری از بروز چین و چروك پوست: آگاهی داشتن از علت ایجاد چین و چروك، استفاده از عینك‌های آفتابی و كرم ضد آفتاب از بروز چین و چروك در پوست جلوگیری می‌كند.


استفاده از كرم ضد آفتاب و عینك آفتابی از ایجاد چین و چروك پوست جلوگیری می‌كند.