سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بهترین زمان معاشقه چه وقت است؟!



معاشقه,بهترین زمان برای رابطه جنسی,بهترن زمان برای نزدیکی

بهترین زمان معاشقه چه وقت است؟!
مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با بیان اینکه برقراری رابطه جنسی میان زن و شوهر به زمان خاصی از شبانه روز محدود نمی‌شود. گفت: مکان برقراری رابطه جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش خوب دارد.


دکتر اخوان تقوی  در رابطه با بهترین زمان آمیزش زوجین اظهار داشت:« زوجین هر زمانی که هماهنگی داشته باشند می‌توانند رابطه جنسی داشته باشند و نیاز به زمان خاصی نداشته و هر زمانی که هر دو آمادگی داشته باشند بهترین زمان برای برقراری این رابطه بین زوجین است.

گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت روزانه بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین است چرا که زوجین هم به لحاظ ذهنی و فکری آرامش دارند و هم به دلیل اینکه میانجی‌های شیمیایی که در حین یک رابطه خوب زناشویی اتفاق می‌افتد ایجاد آرامش می‌کند.


وی افزود:« زمان برقراری رابطه جنسی میان زوجین بستگی کامل به آمادگی روحی و روانی و جسمی طرفین دارد که برای هر زوج متفاوت است و قاعده و زمان مشخصی ندارد اما مکان برقراری رابطه جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش خوب دارد.»
این درمانگر اختلالات جنسی افزود:«اتاق خواب دو کاربری دارد؛ یکی ایجاد افزایش آرامش و علاقه و صمیمیت بین زوجین و دیگر اینکه ایجاد یک رابطه جنسی خوب و به دور از استرس و مشخص می‌شود که اتاق خواب انباری، محل کار، یا محل تماشای تلویزیون و یا خواندن روزنامه نیست و اینکه برخی افراد بعد از برگشت از محل کار، در اتاق خواب کارهای اداری خود را انجام می‌دهند و یا در اتاق خواب به تماشای تلویزیون می‌پردازند اشتباه است.


وی افزود:حتی اتاق خواب محل رفع و رجوع و حل اختلافات نیست و این کار باید در اتاق دیگری انجام گیرد و اتاق خواب باید همیشه یادآور خاطرات شیرین و دلچسب زندگی باشد و نصب تابلوی اقوام فوت شده که موجب حزن و اندوه می‌شود به هیچ وجه جایز نیست و در اتاق خواب افراد بایستی حتما قفل باشد.  دکتر اخوان گفت:برخی زوجین که دارای فرزند هستند از اینکه در اتاق خواب خود را قفل کنند به دلیل کنجکاوی فرزند خود شرم دارند در صورتی که زوجین همانطوری که به فرزند خود آموزش می‌دهند که زمانی که کسی داخل حمام است ابتدا در بزنند،همانطور هم باید به آنها آموزش دهند که بدون گرفتن اجازه و در زدن وارد اتاق والدین خود نشوند.


بنابراین زوجین حتما به هنگام برقراری روابط جنسی باید اتاق خواب خود را ایمن کنند تا به دور از هر گونه استرس و تشویش بتوانند رابطه خوبی داشته باشند و می‌توانند از موسیقی ملایم استفاده کنند تا هیچ صدایی به بیرون از اتاق خواب نرسد و اگر اتاق آنها پنجره‌ای دارد حتما آن را پوشیده نگه دارند.


 نکاتی که زوجین برای برقراری یک رابطه زناشویی خوب باید در نظر داشته باشند این است که از قرار دادن هر گونه وسایل صوتی و تصویری مثل رادیو و تلویزیون و تلفن ثابت یا همراه در اتاق خواب خود خودداری کنند و اتاق خواب خود را از لحاظ رنگ آمیزی و نصب تابلوهای تزئینی آراسته کرده و از رنگ‌هایی برای اتاق خواب خود استفاده کنند که موجب آرامش روحی آنها شده و از هر گونه قهر و کشمکش در اتاق خواب دوری کنند اوقات صمیمیت خود را افزایش دهند.


مطرح کردن مسایل دلچسب و خاطره انگیز و با هم خندیدن، نقش بسزایی در صمیمیت زوجین دارد و برقراری رابطه جنسی نیازی به زمان خاصی نداشته و هر زمانی که هر دو آمادگی داشته باشند بهترین زمان برای برقراری رابطه بین زوجین است و مهم ترین هدف هم از روابط جنسی میان زن و شوهر ایجاد و افزایش همین صمیمیت و ثبات و دوام زندگی مشترک و فراهم کردن کانونی گرم برای تربیت و پرورش فرزندانی صالح برای جامعه است.

منبع:salamatnews.com


ویدیو مرتبط :
معاشقه تار و ویولون در چهار گاه - استاد میرجلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: هر وقت زمان ما تمام شود بی‌ادعا كنار می‌كشیم



 

 

 

‌احمدی نژاد: هر وقت زمان ما تمام شود بی‌ادعا كنار می‌كشیم

 

احمدی نژاد: هر وقت زمان ما تمام شود بی‌ادعا كنار می‌كشیم/اصل 44 را به جای 20 سال در 6 سال انجام دادیم

محمود احمدی نژاد با بیان اینكه عده‌ای بدون آنكه بتوانند از سیاست‌های اصلی دولت ایراد بگیرند با ماجراسازی‌های فرعی و پوچ به دولت حمله می‌كنند، خاطر نشان كرد: محور كار دولت تلاش صادقانه و مخلصانه برای مردم در جهت عدالت و آرمان‌های انقلاب بدون توجه به جوسازی‌هاست.

به گزارش واحد مركزی خبر ، وی عصر یكشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اینكه مخالفان تا به حال نتوانستند به سیاست‌های دولت در زمینه‌های اقتصاد، عمران، علمی، پژوهشی، خارجی،‌ صنعتی، كشاورزی و زیربنایی ایراد جدی وارد كنند، گفت: البته این حرف به معنای آن نیست كه بعضا اشكالی در كار دولت وجود نداشته باشد اما ایرادات آنقدر كوچك است كه كسی نتوانسته روی آنها مانور بدهد چرا كه اگر ایراد بزرگی وجود داشت مخالفان حتماً با تمسك به آن به میدان می‌آمدند.

وی با اشاره به شعار دولت مبنی بر كار، نوكری مردم، خدمت و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها تاكید كرد: دولت تا آخرین ثانیه‌های فرصت خدمت‌گذاری این شعارها را به طور جدی پیگیری خواهد كرد.

اعضای دولت بدون ادعا و منتی به دنبال كار و خدمت به مردم هستند و فقط به دنبال نوكری مردم هستند و هر وقت زمان نوكری تمام شود هم، بی‌ادعا كنار می‌كشند ولی تا وقتی هستند یك ثانیه را برای كار از دست نخواهند داد.

دكتر احمدی‌نژاد خطاب به اعضای دولت اظهار داشت: فضای كار و تلاش صادقانه و مخلصانه را حفظ كنید چرا كه صلاح دنیا و آخرت ما در همین امر است كه به مردم خدمت كنیم تا از دعای خیر آنها بهره‌مند شویم.

وی از اعضای هیات دولت خواست تا كارها و برنامه‌های تحولی را محكم به پیش ببرند و تصریح كرد: آنچه از ما باقی می‌ماند نتیجه تلاش‌ها و فعالیت‌های ماست.

وی افزود: همانگونه كه بارها تاكید كرده‌ام هیات وزیران و اعضای ستادی دولت اجازه نمی‌دهند كه دیگرانی بنشینند و با فضاسازی و غوغاسالاری برای آنان دستور كار روزانه تهیه كنند؛ دولت بر اساس دستور كار روشن خود یعنی برنامه پنجم، قانون بودجه، سیاست‌های كلی دولت حركت می‌كند و به فضل الهی هم همه شرایط برای ساختن كشور مهیاست.

احمدی‌نژاد خاطر نشان كرد: البته این معنای آن نیست كه اگر مسأله‌ای مربوط به مصالح ملت مطرح شود از طرف دولت مورد بی‌توجهی قرار گیرد و روابط عمومی‌ها باید مواردی از این دست را جدا كرده و اگر نظر سازنده، تحلیل درست و یا پیشنهاد خوبی ارائه داده شده است را به مسئولان منتقل كنند تا به آن رسیدگی شود و خواسته‌ها و مطالبات مردم روی زمین نماند.

وی با ارائه آمار ضریب جینی كه نشان‌دهنده فاصله دهك‌های درآمدی در كشور است، گفت: این عدد در ابتدای روی كار آمدن دولت نهم 42 درصد بود كه سال قبل به 38 درصد رسیده و پیش‌بینی مركز آمار این است كه اگر با همین شرایط كارها ادامه پیدا كند، این عدد تا پایان تابستان به 34 درصد برسد در حالی كه هدف نهایی برنامه پنجم رسیدن این عدد به 35 درصد بوده است و رسیدن به 30 درصد دور از دسترس نیست كه یك مطلوبیت نسبی در زمینه فاصله طبقاتی نیز محسوب می‌شود.

احمدی‌نژاد كاهش فاصله طبقاتی را ناشی از تلاش‌های هیات دولت دانست و افزود: ایجاد اشتغال، فاصله طبقاتی را كم می‌كند و وقتی با همت مجموعه دولت امكانات و سرمایه‌گذاری‌ها به صورت عادلانه در سطح كشور توزیع شد به طور طبیعی فاصله طبقاتی كاهش یافت اما عده‌ای بدون آنكه توجه و دقت كنند مرتب ایراد می‌گیرند كه دولت به دنبال توزیع فقر است در حالی كه دولت در حال توزیع ثروت است.

رییس‌جمهور با بیان اینكه در نتیجه تلاش دولت نهم و دهم تولید ثروت ملی رشد مطلوبی یافته است و تلاش وافری برای توزیع عادلانه آن صورت می‌گیرد به افزایش 13 درصدی تولید فولاد، لوازم خانگی، سیمان و نیز افزایش قابل توجه بودجه‌های عمرانی و بخش مسكن، افزایش 27 درصدی صادرات غیرنفتی وئ نیز افزایش 14 درصدی تولیدات بخش كشاورزی اشاره كرد و گفت: وقتی آمار افزایش تولیدات در همه بخش‌ها بیش از 10 درصد است، بر چه مبنایی رشد اقتصادی كشور را 4 درصد اعلام می‌كنند، این موضوع نشان می‌دهد كه عده‌ای می‌ترسند، اعلام كنند رشد اقتصادی ایران بالای 10 درصد بوده در حالی كه این اتفاق در واقعیت رخ داده است و می‌تواند چند سال متوالی ادامه یابد.

دكتر احمدی‌نژاد رشد صادرات غیرنفتی در سه ماهه گذشته را 42 درصد عنوان كرد و ادامه داد: در صورت حفظ روند افزایش تولید تا پایان سال ارزش صادرات غیرنفتی به بیش از 45 میلیارد دلار خواهد رسید و این اتفاقی بزرگ است كه خیلی‌ها آرزوی آن را داشتند.

وی روند پیشرفت كشور را شتابان توصیف كرد و اظهار داشت: در حوزه بهداشت و سلامت متخصصان كشورمان به دانش یك روش بسیار پیشرفت سلول‌ درمانی دست یافته‌اند كه با تزریق سلول‌های بنیادین اندام‌های بدن را اصلاح می‌كند و این دستاورد بسیار بزرگی است كه ان‌شاءا... به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

احمدی‌نژاد همچنین به سیاست‌های فرهنگی دولت اشاره و تصریح كرد: در حالی كه مخالفان درباره سیاست‌های فرهنگی دولت حرف‌های كلی می‌زنند تصمیمات بسیار پخته و عالمانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خیلی دقیق اجرایی شده و كارها در مسیر درست به پیش می‌رود. تولید فیلم، كتاب، تئاتر و انواع مختلف دیگر تولیدات فرهنگی و هنری در فضایی سالم در حال گسترش یافتن است و هر روز شاهد جوشش‌های فرهنگی و هنری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود كانون تمركز شیاطین را انحراف توجه دولت و ملت از كار و سازندگی دانست و خاطر نشان كرد: هر یك لحظه‌ای كه از كار غفلت شود از كسانی كه با سرعت روزافزون به جلو می‌روند و با آنها رقابتی شانه به شانه و ثانیه‌ای داریم، عقب‌ خواهیم ماند.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه با ابلاغ بودجه فرصت‌های بسیار خوبی پیش روی بخش‌های اجرایی قرار گرفته است، گفت: پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی و اصلاحات ساختاری باید مورد توجه خاص قرار گرفته و كارها به نحوی جلو برود كه روزانه خبرهای خوش واقعی، سازنده و ماندگار به مردم داده شود.

رییس‌جمهور تداوم اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها را همچنان جزو كارهای مهم دولت دانست و تصریح كرد: در طرح تحول اقتصادی فقط دو سه مورد از برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرا و به پیش‌ برده شده است و باید امسال طرح‌های اصلاح نظام مالیاتی و سیستم بانكی را نهایی كرده و اجرای آن را آغاز كنیم.

دكتر احمدی‌نژاد تاكید كرد: باید همه هفت محور طرح تحول اقتصادی در دولت دهم اجرا شود و به نقطه مطلوب و غیرقابل برگشت برسد و این كار شدنی است.

رییس‌جمهور عملكرد دولت در اجرای اصل 44 قانون اساسی را قابل توجه و افتخارآمیز دانست و اظهار داشت: دولت پروسه اجرای اصل 44 قانون اساسی را كه 20 سال زمان می‌طلبید طی 5 تا 6 سال اجرا كرد و حجم واگذاری‌‌های این دولت 25 تا 30 برابر كل دولت‌های قبل از خود است و هیچ‌كس فكر نمی‌كرد دولت بتواند این حجم از سهام را بدون اینكه حقی از بیت‌المال و حقوق مردم تضییع شود، واگذار كند و بعضی‌ها كه از جزئیات اقدامات دولت در این زمینه اطلاعی ندارند، مرتب علیه دولت مطالبی مطرح می‌كنند كه البته اهمیتی هم ندارد.

دكتر احمدی‌نژاد از وزیر اقتصاد خواست واگذاری سهام عدالت تا تكمیل همه حلقه‌های طرح ادامه یابد و تصریح كرد: واگذاری سهام عدالت اقدام بزرگی بود كه باعث شد حدود 42 میلیون نفر در منافع و سرمایه‌گذاری‌هایی كه سال‌های سال در كشور انجام شده است، سهیم باشند.

رییس‌جمهور به ادغام وزارتخانه‌ها و كوچك و چابك‌سازی ساختار و بدنه دولت اشاره كرد و با بیان اینكه بعد از پایان تعطیلات تابستانی مجلس وزرای جدید را معرفی خواهیم كرد، گفت:‌ به طور جد پیگیر اصلاح تشكیلاتی ساختار وزارتخانه‌ها و دولت هستیم و وزارتخانه‌ها باید نیروهای خود را به قسمت صف بفرستند و عده كمتری را در ستادها نگهدارند تا ستادها كوچك و چابك شده و نیروها نیز در قسمت صف وارد میادین عملیاتی كار شوند.

دكتر احمدی‌نژاد افزود: در حال حاضر ساختمان وزارت جهادكشاورزی تخلیه شده در حالی كه هیچ‌كس باور نمی‌كرد كه بشود این ساختمان را تخلیه كرد و آقای نیكزاد هم اعلام آمادگی كردند كه ساختمان اصلی وزارت مسكن را تخلیه كنند كه اینها كارهای بزرگی برای كوچك كردن بخش‌های ستادی دستگاه‌های دولتی است و حتی وزارت كشور هم می‌تواند این كار را بكند چرا كه اگر به لحاظ شكلی و ظاهری كوچك نشویم به لحاظ عملكردی نمی‌توانیم چابك و بزرگ شویم.

رییس‌جمهور خطاب به اعضای هیات دولت تصریح كرد: عملكرد خود را برای مردم تشریح كنید و بدانید مردم با آگاهی یافتن از تلاش‌ها و اقدامات شما نهایت همراهی و همكاری را با دولت خواهند داشت، توان ملت ایران را در انجام كارهای بزرگ همواره مد نظر داشته باشید. اگر كارها را برای آنها توضیح دهید و كمك بخواهید خواهید دید كه چه طوفانی از همراهی و همدلی در كشور بپا می‌كنند.

دكتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر معاون اول رییس‌جمهور به عراق آن را سفری ارزشمند توصیف كرد كه آثار درازمدتی خواهد داشت و گفت: ایران و عراق علاوه بر اشتراكات فرهنگی بسیار، مردمی دارند كه به یكدیگر علاقمند بوده و می‌خواهند روی پای خود بایستند و هنر دولت این است كه راه همكاری مردم دو كشور را باز كند.

وی پروژه‌های راه، راه‌آهن، انتقال انرژی و ارتباطات را از جمله زمینه‌های مساعد توسعه همكاری بین ایران و عراق عنوان و خاطر نشان كرد: از كارهای بسیار مهمی كه باید در روابط بین دو كشور ایران و عراق پیگیری شود، تثبیت شن‌ها و چشمه‌های ایجاد گرد و غبار است كه زندگی مردم دو كشور را مختل كرده و اگر چه كار مهار آنها آغاز شده اما لازم است سرعت كارها افزایش یابد..../تحلیل:انتخاب